ЗАНЯТТЯ 7
Мета: вчити творчо мислити, далі вчити класифікувати предмети, розвивати зорове сприйняття та уважність. Розмаїття природного світу (рослинний і тваринний світ). Ми не гості на нашій планеті, а дбайливі господарі «Будемо природі другом».
ЗАНЯТТЯ 7
Мета: вчити творчо мислити, далі вчити класифікувати предмети, розвивати зорове сприйняття та уважність. Розмаїття природного світу (рослинний і тваринний світ). Ми не гості на нашій планеті, а дбайливі господарі «Будемо природі другом».
Привітання
1.Гра «Поміркуй»
Діти слухають запитання та дають відповіді на них (бажано з поясненнями).
Яких камінців немає в морі? (Сухих.)
Скільки яблук виросло на 5 грушах?
Скільки собачок сидить на гілочці дерева?
Які предмети тонуть у воді. А які — ні?
Як принести воду у решеті? (Потрібно, щоб вода замерзла.)
Як дістати цвях зі склянки із водою, щоб не намочити рук?
(Магнітом.)
2.Гра «Один зайвий»
Дітям пропонується розглянути зображення груп предметів га знайти один зайвий, пояснити свій вибір.
3.Розучуваня вірша.
«НАЙКРАЩА ІГРАШКА»
- Не вгадать тобі нізащо,
Котра з іграшок найкраща!
-Знаю! Трактор заводний!
- Зовсім ні!
- Електрична залізниця!
- Помилився.
- Ну, тоді це пароплав!
- Не вгадав!
- Зрозуміло: це – літак!
- Знов не так. Добре,
Відповідь я дам -
Та, яку зробив ти сам!
Відгадай за початком і кінцем слова, які іграшки зробив хлопчик:
М – на, л – так, к – бель, ч – ен, п – воз.
4.Гра «Склади картинку»
Скласти картинку з пазлів (для кожної дитини окрема картинка).
5.Рухлива хвилинка
6.Гра «Поети»
Дітям пропонується придумати риму до слів: Сніг —.... Курчатко —.... Садочок —.... Гілочка —....
7.Гра «Домалюй»
Діти повинні домалювати бегемотикам те, чого їм бракує (за зразком).
8.Слухання легенд про дерева.(Вчитель читає легенди діти слухають і замальовують дерево те яке найбільше сподобалася легенда).
Прощання.
Домалювати смайлик відповідно до настрою з яким діти закінчують заняття.