Тема. Одяг. Взуття Завдання на розвиток мислення. Вправи на розвиток фонетичного слуху. Математичні дії «+», «-». Вивчення цифри 5

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ 6

Тема. Одяг. Взуття

Мета: ознайомити дiтей iз новими словами; продовжувати розвивати мовлення дiтей; пояснити змiст дiї додавання; навчити дiтей складати i читати приклади за практичними дiями i малюнками. Математичні дії «+», «-». Вивчення число і цифри 5.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ 6

Тема. Одяг. Взуття

Мета: ознайомити дiтей iз новими словами; продовжувати розвивати мовлення дiтей; пояснити змiст дiї додавання; навчити дiтей складати i читати приклади за практичними дiями i малюнками. Математичні дії «+», «-». Вивчення число і цифри 5.

Хід заняття

1. Повторення матерiалу

Гра «Закiнчiть речення»

Учнi пишуть у ...

У школі діти сидять за ...

Дiвчинка читає ...

На городi ростуть ...

У саду ростуть ...

У хлопчика з’явились сльози на ...

В Оленки рум’янi ...

Завдання на розвиток мислення

Оленка є веселiшою, нiж Катруся.

Катруся є веселiшою, нiж Іринка.

Хто є найвеселiшим?

2. Вивчення нового матерiалу

Ознайомлення з новими словами за малюнками

Шапка — шапка.

Шарф — шарф.

Рукавиця — рукавица, перчатка.

Сукня — платье.

Спiдниця — юбка.

Штани, брюки — брюки.

Сорочка — рубашка.

Чоботи — сапоги.

 

 

 

 

 

 

Черевики — ботинки.

Шкарпетки — носки.

3.Гра :Домалюй на кожному поверсі будинку необхідну кількість крапок, щоб отримати число, що позначене цифрою на даху.

 

 

 

 

4.Робота в зошитах. Обведи за зразком, продовж рядок.(Елементи п’ятірки, п’ятірка, фігури).

5.Гра «П’ятий зайвий». Закреслити зайвий предмет. Поясни свій вибір.

6. Закрiплення матерiалу

Прослухати вiрш, вiдповiсти на запитання вчителя.

Називають невеличка

Всi дорослi. А дарма!

Заплету в косу кiснички,

Одягну нову спідничку,

Ще й узую черевички —

Все як слiд. І все сама.

Нi, не важко черевички

Узувать.

Дуже просто i спiдничку

Надiвать.

Не даються лиш кіснички

Заплітать.

Все одно я ті кiснички

Заплела.

Хай не кажуть — невеличка

Та - мала!

7. Розв’язання прикладів.

1+1=                           5-1=

2+1=                           5-2=

3+1=                           5-3=

4+1=                           5-4=

8. Фiзкультхвилинка

Хлопцi пiднiмають руки вгору, коли вчитель називає предмети чоловiчого одягу; дiвчата пiднiмають руки, коли вчитель називає предмети жiночого одягу

9. Вправи на розвиток фонематичного слуху

Рука, рука, рiка, рука, рука.

Мак, мак, мак, лак, мак, мак.

Бак, бак, рак, бак, бак, бак.

Мити, мити, мити, пити, мити.

Чайка, майка, чайка, чайка, чайка.

10. Математика

На основi розгляду малюнкiв, практичних дiй iз предметами (об’єднання множин) пояснити змiст дії додавання. Ввести слова «додати», «плюс», «дорівнює», «приклад».

11. Робота в зошитi

12.Гра «Назвіть одним словом»( на малюнках зображені різні предмети їх потрібно назвати одним словом)

13. Пiдсумок заняття

Вправа «Усмішка поколу»

Дітки давайте станемо в коло і передаймо усмішку, «беручи її в долоні» та «передаючи її» далі по колу «із рук  у руки».

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку