ЗАНЯТТЯ 8
Казки
-Мета: розвивати фонематичний слух, зорове сприйняття, наочно-образне мислення, підвищувати рівень саморегуляції під час виконання письмових дій. Слухання казки «Ріпка» .Склад і наголос. Поділ слова на склади, наголос, визначення кількості складів у слові. Штрихування похилими лініями. Повторення цифр від 1 до 5.
ЗАНЯТТЯ 8
Казки
1.Привітання
1.1.Зворотний зв'язок із минулим заняттям .
-Про що ми говорили на минулому уроці?
1.2.Оголошення теми уроку:
-Сьогодні ми поговоримо про казки.
1.3.Читання казки вчителем «Ріпка».
2. Гра «Перший звук»
Дітям пропонується швидко пригадати слова на певний звук.
3.Гра «Порівняй малюнки»
Кожна дитина отримує пару малюнків, на яких вона повинна знайти відмінності.
4.Вчитель роздає ксерокопії завдання.
Позначим цифрами, хто за ким тягнув ріпку.
Обведи букви.
5.Гра «Знайди будиночок»
Кожна дитина отримує пару малюнків, на яких вона має знайти відмінності.
6.Рухлива хвилинка (проводиться в спортзалі)
7.Вправа «Відшукай звіряток»
Діти повинні за пунктиром з’єднати контури звірят та продукти якими вони питаються.
8. Штрихування похилими лініями.
Робота в зошиті в косу лінію.
9. Повторення цифр від 1 до 5.
- Порахуйте звіряток (за малюнками)
-Розв’язання прикладів.
3+2= 2+3=
1+4= 2+2=
4-1= 3-2=
Прощання
Ще раз прочитати казку та розмалювати малюнки до казки.