ЗАНЯТТЯ 11
Казка «Колобок»
Мета: формувати системне бачення світу, просторові уявлення; розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, логічне мислення. Прослуховування казки «Колобок». Малювання композиції «Колобок». Рахування героїв казки.
ЗАНЯТТЯ 11
Казка «Колобок»
Мета: формувати системне бачення світу, просторові уявлення; розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, логічне мислення. Прослуховування казки «Колобок». Малювання композиції «Колобок». Рахування героїв казки.
Привітання
1.Гра «Що там є?»
Дітям пропонується назвати, що входить до таких понять: групова кімната (столи, стільці, іграшки, двері, вікна і т. д.)-(Школа, магазин, бібліотека і т.д.)
2.Гра «Чарівні квадрати»
Кожна дитина отримує квадрат, розділений на 9 маленьких квадратів (3 х 3). За вказівкою психолога діти повинні правильно | намалювати зображення у відповідних квадратиках.
У лівому верхньому — квітка.
У правому верхньому — сонечко.
У лівому середньому — метелик і т.д.
3.Прослуховування казки «Колобок»
Аналізування казки учителем разом з дітьми.
Розставити малюнки за казкою.
4.Рухлива хвилинка
5.Математика
-рахування героїв казки
-рахування від1 до 10
-розфарбовування героїв казки «Колобок»
6.Гра «Що спочатку, а що потім?»
Складаємо казку за малюнками від початку до кінця.
7.Графічне завдання Домалювати павутинку.
Домашня робота.
Прочитати казку разом з батьками та намалювати малюнок.