1
Заняття-гра
з майбутніми першокласниками
«Будьмо знайомі!»
Підготувала вчитель початкових класів
Яновська Альона Миколаївна
ТЕМА. Заняття-гра з майбутніми першокласниками «Будьмо знайомі!»
МЕТА : познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення;розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.
Хід заняття
1. Знайомство
- Добрий день діти! По селу пройшла новина, що у вашому садочку багато майбутніх першокласників. Я – ваша майбутня вчителька. Мене звуть Альона Миколаївна.
Сьогодні мені допомагатиме моя помічниця – бджілка Міла.
А тепер ми хочемо познайомитися з вами. Міла полетить до кожного з вас по-черзі, а ви називатимете попередні імена, а в кінці своє..
2. Мотивація початку гри.
- Діти, а ви знаєте, що бджілки дуже розумні та працьовиті?
Спробуємо переконати нашу гостю, що ми розумні, кмітливі та працьовиті?
3. Випробування 1. Загадки про шкільне приладдя.
Дуже я потрібна всім –
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга)
Чи в лінійку, чи в клітинку —
Чистим був, а за хвилинку
Мерехтить від цифр і літер.
Здогадались, що це, діти?
Ручці він говорить: «Прошу!».
Це — шкільний учнівський... (Зошит)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)
По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (Олівець)
- Всі ці речі дуже важливі під час навчання в школі. Ми ними будемо користуватися кожного дня.
4. Випробування 2. Вірші-задачі.
- Всі предмети відгадали. Молодці!
- А тепер розв’яжіть вірші-задачі
Три веселі киці
Грались на травиці.
Рижик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх? (З + 1)
- Васильку, ти чому сердитий?
- Слив не можу полічити.
П'ять було, одну я з'їв.
Скільки мамі залишив? (5 — 1)
Їжачок по лісу йшов,
На обід гриби знайшов:
2- під березою, 3- під осиною.
Скільки їх буде в корзині? (5)
5. Випробування 3. Назви одним словом
- І з математикою у вас добре. А тепер перевіримо вашу уважність.
Мені Міла передала цікавий конверт. В ньому є малюнки, на яких різні предмети. Ви їх називаєте, а потім добираєте спільну назву.
6. Випробування 4.
Фізкультхвилинка
Наша гостя вже стомилась і пропонує нам трішки відпочити.
7. Випробування 5. Познач предмети числом
А чи знаєте ви цифри? Перевіримо зараз. Порахуйте предмети і виберіть потрібне число, помітьте його прищіпкою.
8. Випробування 6. Знайди літеру
– І на останок трішки помалюємо, але що потрібно намалювати, ми дізнаємось із загадок.
На небі я тружуся
і знає мене кожний.
Я на всіх дивлюся, -
На мене ж - не можна! (Сонце) Яким кольором ми намалюємо сонечко?
Сонця й зір це хатка-дім,
Місяць теж живе на нім.
У людей завжди потреба
дотягнутися до... (неба) Яки кольором ми намалюємо небо?
Як прийде до нас весна,
Зеленіє скрізь вона. (трава) А яким кольором ми намалюємо травичку?
- Які чудові малюнки у вас вийшли. Бджілка Міла дуже задоволена і на пам'ять хоче подарувати вам ось таких бджілок, що прикрасять ваші чудові малюнки.
9. Підсумок заняття
Закінчується заняття-гра!
Попрацювали ви завзято.
Дуже гарні ви малята!