Конспект інтегрованого заняття (колективна робота) ДИТИНА І ПРИРОДА, МАТЕМАТИКА, АПЛІКАЦІЯ Тема «Де живе білченя»

Про матеріал
Цілі: формувати інтерес до об’єктів дикої природи, виховувати доброзичливе ставлення до живих істот і емоційну чуйність. Завдання: розширювати знання дітей про диких тварин та їх дитинчат; розвивати вміння лічити в прямому та зворотньому напрямку, визначати цифру, відповідно до кількості предметів; закріпити знання назв геометричних фігур та кольорів; вчити орієнтуватись на площині, наклеювати трикутники і нитки, відповідно до словесних вказівок вихователя; формувати естетичне сприйняття колективної творчості; виховувати організованість, любов до природи.. Обладнання: іграшка білка, цифри 1-10, предметні картки «Дикі тварини та їх дитинчата», годинник-підказка «Звірятко», геометрична фігура квадрат (за кількістю дітей), в’язальні нитки різного кольору, клей, серветки, ілюстрація для колективної роботи «ЛІСОВИЙ ДИТСАДОК», картки-пазли «Знайди матусю», аудіозапис «Звуки диких тварин».
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття (колективна робота)

ДИТИНА І ПРИРОДА, МАТЕМАТИКА, АПЛІКАЦІЯ

Тема «Де живе білченя»

Автор заняття КОДАК В.Ю.

Цілі: формувати інтерес до об’єктів дикої природи, виховувати доброзичливе ставлення до живих істот і емоційну чуйність.

Завдання: розширювати знання дітей про диких тварин та їх дитинчат; розвивати вміння лічити в прямому та зворотньому напрямку, визначати цифру, відповідно до кількості предметів; закріпити знання назв геометричних фігур та кольорів; вчити орієнтуватись на площині, наклеювати трикутники і нитки, відповідно до словесних вказівок вихователя; формувати естетичне сприйняття колективної творчості; виховувати організованість, любов до природи..

Обладнання: іграшка білка, цифри 1-10, предметні картки «Дикі тварини та їх дитинчата», годинник-підказка «Звірятко», геометрична фігура квадрат (за кількістю дітей), в’язальні нитки різного кольору, клей, серветки, ілюстрація для колективної роботи  «ЛІСОВИЙ ДИТСАДОК», картки-пазли «Знайди матусю», аудіозапис «Звуки диких тварин».
 

Хід заняття: (У двері хтось стукає. Вихователь відкриває двері і в групу заходить білченя)

Вихователь: Дітки, хто до нас прийшов?

Діти: Білочка.

Вихователь: Це синок білочки, він ще маленький. Як правильно назвати дитинча білочки?

Діти: Білченя.

Вихователь: Діти, білченя хоче вас познайомить зі своїми друзями. Діти розглядають предметні картки «Дикі тварини та їх дитинчата». (Відповідають на питання вихователя).

Вихователь: Ой, погляньте, білченя сумний, він хоче додому до мами – білочки, але не знає дорогу додому. А де живе білченя з мамою – білкою?

Діти: В лісі, у дуплі.

Вихователь: А ви знаєте, як кричать дикі тварини? (Відповіді дітей).

(Звучить аудіозапис «Звуки ДИКИХ ТВАРИН»)

ГРА-ФІЗКУЛЬТПАУЗА «Хто, як рухається?»

Вихователь: Давайте, допоможемо дійти діткам-звірятам до своїх мам. Для цього нам необхідно виконати наступні завдання:

ДИДАКТИЧНА ГРА «Знайди матусю» (КАРТКИ-ПАЗЛ)

Білченя: Як добре, що ви такі розумні та кмітливі. Мабуть ще й слухняні?! (Відповіді дітей). А  я був  не слухняний, трапилась зі мною біда, випав з матусиного будиночка, загубився… (Вихователь включає відео про неслухняне білчення). А, чи любите ви своїх матусь? (Відповіді дітей).

І, я дуже люблю свою мамочку, вона мене вранці привела до дитсадочка, цілий день я грався, навчався, мені було дуже цікаво, але щось я трішки скучив, хочу додому. Допоможіть мені знайти шлях до своєї хатинки.

ДИДАКТИЧНА ВПРАВА «ПІДБЕРИ ДАХ БУДИНОЧКА ЗА КОЛЬОРОМ НИТОЧКИ» - геометричні фігури, кольори.

ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ (АПЛІКАЦІЯ+НИТКОГРАФІЯ)

Вихователь: Ми потрапили з вами в чарівний  ліс. Подивіться, біля ставочка, лісовий дитсадок для звірят. Щоб допомогти звірятку зустрітися з мамою, треба прокласти доріжку з ниточок до свого будиночка. За те, що ви такі хороші, я подарую вам розумний годинник «Смарт-звірятко», це підказка, завдяки якій ви легко відшукаєте шлях до матусь-звірів.

(Діти з вихователем і білченям переходять до столу для колективної роботи «ЛІСОВИЙ ДИТСАДОК»)

ДИДАКТИЧНА ВПРАВА «Полічи звірят» (ЛІЧБА ПРЯМА, У ЗВОРОТНЬОМУ НАПРЯМКУ)

Підсумок заняття:

Вихователь: Яку гарну композицію з геометричних фігур та ниточок ви створили. Які вони всі різні, різнокольорові. Діти з білченям милуються колективною роботою. (Виставка робіт).

Білченя: Спасибі діти, що допомогли мені знайти дорогу додому. Приходьте до нас у ліс з мамами і татами. До побачення! До зустрічі!

docx
Додав(-ла)
Кодак Вікторія
Додано
11 березня 2021
Переглядів
804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку