Інтегроване заняття: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК+МАЛЮВАННЯ Тема «Подорож на машині»

Про матеріал
Програмовий зміст: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів; ввести поняття один і багато; звертати увагу на узгодження числівника один з іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий, низький; ознайомити з геометричною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори; розвивати уважність, активність; виховувати інтерес до заняття, вміння слухати й розуміти запитання вихователя. Матеріал: велика машина; кубики; звірі: лисичка, зайчик, вовк, ведмідь; сунички в кошику; скринька з кругами, гуашева фарба, серветки, губка для малювання, клейонка, зразок роботи з образотворчого мистецтва.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК+МАЛЮВАННЯ

Тема «Подорож на машині»

Автор заняття: КОДАК ВІКТОРІЯ ЮРЇВНА

Програмовий зміст: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів; ввести поняття один і багато; звертати увагу на узгодження числівника один з іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий, низький; ознайомити з геометричною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори; розвивати уважність, активність; виховувати інтерес до заняття, вміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: велика машина; кубики; звірі: лисичка, зайчик, вовк, ведмідь; сунички в кошику; скринька з кругами.

Хід заняття

За дверима сигналить машина.

— Діти, ви чуєте, здається, до нас гості завітали. Та це ж велика машина, а сигналить тому, що з нею сталася аварія і всі кубики, які вона везла діткам, розсипалися.

0_ae75c_fe3a24da_orig.png— Скільки ви бачите машин?

— Скільки кубиків?

— Кубики однакові чи різні за кольором?

— Покладіть у машину синій кубик.

— Скільки синіх (зелених, червоних…) кубиків ви поклали?

Знов сигналить машина.

— Чуєте, вже зовсім тихенько сигналить машина, вона задоволена тим, що ми з вами склали всі кубики. А тепер ми збудуємо з кубиків високу вежу, і для цього ми будемо ставити кубики один на один.

— Іди, Сашко, візьми один кубик. Якого кольору кубик ти взяв?

— Іди, Оленко, візьми один кубик. Якого кольору кубик ти взяла?

— Що ми збудували? Скільки кубиків ми поставили? (Багато.)

— Вежа вийшла висока. Давайте покажемо висоту вежі. Он яка вона висока.

— Сумно вежі стояти одній, я побудую поряд ще одну. (Вихователь ставить поряд один кубик.)

— Ця вежа теж висока? (Діти відповідають.)

— Так, вона низенька. Давайте покажемо.

Дидактична гра «Машина збирає башточку» - закріплення знань назв кольорів.

— Вирушаємо в подорож на машині.

Психогімнастика (міні-фізкультхвилинка) «Подорож на машині»

1. Накачаємо колеса. (Вправа «Насос»)

2. Поїхала машина повільно. (Біг по колу)

3. Поїхала швидше.

4. Перевірити гальма. (По колінках стукають: тук-тук-тук)

5. Дорога до лісу нерівна. (Стрибають, просуваючись вперед)

— Ось ми й приїхали до лісу. Хто нас зустрічає? Давайте привітаємось із звірятами.

— Скільки звірів? (Багато.)

— Скільки лисичок? (Одна.)

— Скільки зайчиків? (Один.)

— Скільки ведмедів? (Один.)

— Скільки вовків? (Один.)

— Так, діти, один зайчик, одна лисичка, один вовк, один ведмідь, а разом їх багато.

Дидактична гра «Пригостіть звірят суничками»

Умова. Кожному звіру потрібно дати одну суничку.

— Весело звірятам з вами, дякують вони за гостинці і дарують чарівну скриньку. Хочете дізнатися, що там?

— У скриньці геометричні фігури — круги. Скільки кругів? (Багато.)

0_87bdb_11fdb41f_orig.pngВихователь роздає по одному дітям і запитує:

— Яка це геометрична фігура?

— Скільки кругів у Міші? У Вікусі? У Дениса? (По одному.)

— На що схожий круг? (Діти відповідають: на сонечко, тарілку, монетку.)

— Що вміє робити круг? Він вміє котитися, бо в нього немає куточків. (Діти обстежують пальчиками круг, проводять по контуру, потім його котять.)

— Біжить пальчик і не зупиняється. Давайте складемо круги в скриньку.

— Ау! Ау!

— Чуєте, хтось нас гукає? Хтось в лісі заблукав. Візьміть по одному звірятку. Скільки, Віко, ти взяла звірят? А ти, Міша? Ми зараз відремонтуємо колеса у машині, яка відвезе їх до мами. Діти за словесними вказівками вихователя ремонтують  машині колеса.

Робота з роздатковим матеріалом.

Діти будують з кубиків різнокольорові  вежі з різних елементів.

ОБРАЗОТВОРЧА ДЯЛЬНІСТЬ (нетрадиційна техніка – губкою).

Демонстрація прийомів малювання. Самостійна робота дітей. Виставка дитячих робіт. Обговорення отриманих результатів.

Підсумок заняття.

А нам час вирушати до дитячого садку, сідайте в машину та їдьмо.

Що вам сьогодні найбільше сподобалось робити? Чи до вподоби малювання губкою?

Що запам’яталось? Що б хотілось ще зробити?

docx
Додав(-ла)
Кодак Вікторія
Додано
11 березня 2021
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку