ХІД ЗАНЯТТЯ
Любі діти, ви довкола озирніться
Одне одному всміхніться
Щоб ніхто не сумував
З усіма радів і грав.
Від ваших гарних посмішок мені стало дуже тепло. А тепер подаруємо свої усмішки та частиночку свого тепла нашим гостям( посмішка, привітання рукою)
Попереду вас ждуть різні завдання , ну що ж ,рушаймо.
Діти під веселу музику ідуть по прямій як ведмедики, стрибають через струмочок, ідуть по слідах. Знаходять коробку .
-Діти подивіться , що це таке?
Як ви гадаєте що може лежати в коробці?
(відповіді дітей)
Вихователь: а ви хочете дізнатись що лежить в цій коробці? , але зважайте на те, що ця коробка не проста і так просто вона не відкриється. Потрібно назвати геометричні фігури якими прикрашена коробка.
Д\Гра « Назви фігуру»
Мета:закріплювати назву фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник) і кольору (червоний, синій, жовтий, зелений); сприяти розвитку дрібної моторики; розвивати мислення.
(Діти називають геометричні фігури і відкривають коробку)
Сьогодні ми потрапимо у світ LEGO. Світ чарівних цеглинок. Але щоб потрапити туди, потрібна перепустка –квиток.
-Як ви гадаєте, що може бути квитком? ( цеглинка)
Давайте побудуємо башточку
На небі світить сонечко (показують жовту)
Травичка хай росте ( зелена)
Пливе хмаринка в небі (голуба)
І річка хай тече (синя)
Любов'ю вас зігріємо (червона)
У дружбі краще жити (біла)
Пальчикова гімнастика
(Діти беруть одну цеглинку такого кольору, яка їм подобається у праву руку, стискають та розтискають кулачок. )
Ця цеглинка – фантазер,
Та чудовий масажер.
Візерунчастий бочок
Розвиває кулачок.
Фізхвилинка
Всі стомились працювати,
Будемо з «LEGO» відпочивати.
Жовта – тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена – присідаєм,
Й руки вгору піднімаєм.
Голубу тримаю я – плескає вся дітвора.
Червона- пострибали.
Дидактична гра « Склади за кольором»
Мета: вивчати назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей.
В кошик цеглиночки складемо,
Працювати всі почнемо.
Складаємо в кошики за кольорами
З конструктором LEGO ми не тільки граємося і навчаємося, але ми можемо ще ним і малювати. ( штампи, зимовий пейзаж. Намальоване дерево на затонованому аркуші, діти малюють сніг )
Гра « Пальчик пальчик»
Пальчик, пальчик – тук, тук, тук.
По цеглиночці – тук, тук.
Плесни, плесни – раз, два, три.
Ти цеглиночку бери,
Її другу передай,
Гру спочатку починай.
ІІІ. Підсумкова картина.
Малята, пригадаємо, що ми з вами робили?
– З яким матеріалом ви працювали?
– Я дуже задоволена вами. Дякую вам. За те що ви гарно працювали , показали свої знання , вам конструктор LEGO дарує цікаву гру.
Д / гра « Шнурівка» (Нанизуємо намисто по кольорах: на зелений шнурок – зелене, на червоний- червоне і т.д)
А тепер давайте скажемо гостям до побачення!
Мета: вчити використовувати конструктор LEGO в різних видах діяльності (дидактична гра, малювання, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка) будувати різнокольорову башточку , згідно зі словесними інструкціями вихователя; вчити називати , розпізнавати , класифікувати предмети за кольором відповідно віку дітей, закріплювати поняття” один, багато”, геометричні фігури, вчити дітей орієнтуватися у просторі і на площині, ознайомити з нетрадиційною технікою малювання штампування( оздоблення зимового дерева за допомогою конструктора LEGO);
розвивати спостережливість, тактильне, зорове, просторове сприйняття під час малювання дидактичних та рухливих вправ , дрібну моторику пальців рук ,мислення, увагу, пам’ять, вміння слухати і чути дорослого, розвивати вміння узгоджувати слова вірша з рухами за прикладом вихователя;
виховувати бажання виконувати завдання самостійно та отримувати задоволення від результату спільної праці, , викликати у дітей позитивні емоції, зацікавленість, захоплення від гри, чуйність, доброзичливість, чемність, охайність.
Обладнання: цеглинки LEGO, відеричка 4 кольори, геометричні фігури коробка, затонований аркуш паперу, фарба біла, штампи, серветки.
Конспект заняття
«Чарівні цеглинки»
з використанням LEGO – конструктора
ранній вік ( 3 рік життя)
Вихователь: Шворінь Л. В
2021 рік