Заняття " Чаріні цеглинки"

Про матеріал
вчити використовувати конструктор LEGO в різних видах діяльності (дидактична гра, малювання, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка) будувати різнокольорову башточку , згідно зі словесними інструкціями вихователя; вчити називати , розпізнавати , класифікувати предмети за кольором відповідно віку дітей, закріплювати поняття” один, багато”, геометричні фігури, вчити дітей орієнтуватися у просторі і на площині, ознайомити з нетрадиційною технікою малювання штампування( оздоблення зимового дерева за допомогою конструктора LEGO); розвивати спостережливість, тактильне, зорове, просторове сприйняття під час малювання дидактичних та рухливих вправ , дрібну моторику пальців рук ,мислення, увагу, пам’ять, вміння слухати і чути дорослого, розвивати вміння узгоджувати слова вірша з рухами за прикладом вихователя; виховувати бажання виконувати завдання самостійно та отримувати задоволення від результату спільної праці, , викликати у дітей позитивні емоції, зацікавленість, захоплення від гри, чуйність, доброзичливість, чемність, охайність.
Перегляд файлу

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

Любі діти, ви довкола озирніться

Одне одному всміхніться

Щоб ніхто не сумував

З усіма радів і грав.

 

Від ваших гарних посмішок мені стало дуже тепло. А  тепер  подаруємо свої усмішки та частиночку свого тепла нашим гостям( посмішка, привітання рукою)

  Попереду вас ждуть різні завдання , ну що ж ,рушаймо.

Діти під веселу музику ідуть по  прямій  як ведмедики, стрибають через струмочок, ідуть по слідах.  Знаходять коробку .

 

-Діти подивіться , що це таке?

 

Як ви гадаєте що може лежати в коробці?

(відповіді дітей)

 

Вихователь: а ви хочете дізнатись що лежить в цій коробці? , але зважайте на те, що ця коробка не проста і так просто вона не відкриється. Потрібно назвати геометричні фігури якими прикрашена коробка.

 

Д\Гра « Назви фігуру»

Мета:закріплювати назву фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник) і кольору (червоний, синій, жовтий, зелений); сприяти розвитку дрібної моторики; розвивати мислення.

(Діти називають геометричні фігури і відкривають коробку)

 

 Сьогодні ми потрапимо у світ LEGO. Світ чарівних цеглинок. Але щоб потрапити туди, потрібна перепустка –квиток.

-Як ви гадаєте, що може бути квитком? ( цеглинка)

 

Давайте побудуємо башточку

На небі світить сонечко (показують жовту)

Травичка хай росте ( зелена)

Пливе хмаринка в небі (голуба)

І річка хай тече (синя)

Любов'ю  вас зігріємо (червона)

У дружбі краще жити (біла)

  • Скільки цеглинок у башточці? ( багато)

 

 

 

Пальчикова гімнастика

(Діти беруть одну цеглинку такого кольору, яка їм подобається у праву руку, стискають та розтискають кулачок. )

Ця цеглинка – фантазер,
Та чудовий масажер.
Візерунчастий бочок
Розвиває кулачок.

 

Фізхвилинка

Всі стомились працювати,
Будемо з «LEGO» відпочивати.
Жовта – тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена – присідаєм,
Й руки вгору піднімаєм.
Голубу тримаю я – плескає вся дітвора.

Червона- пострибали.

 

Дидактична гра « Склади за кольором»

Мета: вивчати назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей.

 

В кошик цеглиночки складемо,

Працювати всі почнемо.

 

Складаємо в кошики за кольорами 

 

З конструктором LEGO ми не тільки граємося і навчаємося,  але ми можемо ще ним і малювати. ( штампи, зимовий пейзаж. Намальоване дерево на затонованому аркуші, діти малюють сніг )

 

    Гра « Пальчик  пальчик»

Пальчик, пальчик – тук, тук, тук.

По цеглиночці – тук, тук.

 Плесни, плесни – раз, два, три.

Ти цеглиночку бери,

 Її другу передай,

Гру спочатку починай.

 

ІІІ. Підсумкова картина.

Малята, пригадаємо, що ми з вами робили?

– З яким матеріалом ви працювали?

– Я дуже задоволена вами. Дякую вам. За те що ви гарно працювали , показали свої знання , вам конструктор LEGO дарує цікаву  гру.

Д / гра « Шнурівка» (Нанизуємо намисто по кольорах: на зелений шнурок – зелене, на червоний- червоне і т.д)

А тепер давайте скажемо гостям до побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:  вчити використовувати конструктор LEGO в різних видах діяльності      (дидактична гра, малювання, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка) будувати різнокольорову башточку , згідно зі словесними інструкціями вихователя;  вчити називати , розпізнавати , класифікувати предмети за кольором відповідно віку дітей, закріплювати поняття” один, багато”, геометричні фігури,  вчити дітей  орієнтуватися  у  просторі і на площині, ознайомити з нетрадиційною технікою малювання штампування( оздоблення зимового дерева за допомогою конструктора LEGO);

розвивати спостережливість,   тактильне, зорове, просторове сприйняття під час малювання дидактичних та рухливих вправ , дрібну моторику пальців рук  ,мислення, увагу, пам’ять,  вміння слухати і чути дорослого, розвивати вміння узгоджувати слова вірша з рухами за прикладом вихователя;

виховувати  бажання виконувати завдання самостійно та отримувати задоволення від результату спільної праці, , викликати у дітей позитивні емоції, зацікавленість, захоплення від гри, чуйність, доброзичливість, чемність, охайність.

 

Обладнання: цеглинки LEGO, відеричка  4 кольори, геометричні фігури коробка, затонований аркуш паперу, фарба біла, штампи, серветки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Конспект заняття

«Чарівні цеглинки»

з використанням  LEGO – конструктора

ранній вік ( 3 рік життя)

 

 

                                                                                                                                                                                      

                                                                         

 

                                                                                                                        

 

                                                                    

 

 

                                               

 

 

 

 

                                                                                                 Вихователь: Шворінь Л. В                        

 

 

 2021 рік

docx
Додав(-ла)
Шворінь Лєна
Додано
20 січня 2022
Переглядів
1719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку