Продовжувати збагачувати уявлення дітей про кольори; вправляти у розрізненні предметів за кольором, формою,порівнюючи предмети. Продовжувати вчити дітей визначати форми реальних предметів на основі зіставляння з геометричними фігурами, поглибити знання дітей про геометричні фігури(круг, квадрат, трикутник).
Вправляти у визначенні кількості за допомогою перелічування усіх предметів,( у межах десяти).
Вчити працювати з паличками Кьюізенера (викладати приклади за допомогою паличок та знаків «+», «- «, «=», аналізувати, порівнювати, робити висновки, працювати у командах,
Розвивати логічне мислення, увагу ,па мять, уяву, дрібну моторику пальців, інтерес до конструювання з різних матеріалів, зокрема геометричних модулів.
Заохочувати вияв творчості дітей, самостійності та ініціативи.
Продовжувати використовувати нетрадиційні техніки малювання(кляксографія), формувати у дітей естетичний смак, вміння користуватися пензликом та фарбами.
Виховувати інтерес до логіко – математичної та зображувальної діяльності, вміння слухати однолітків та вихователя.
Баштанський ЗДО №2 «Віночок»
Вихователь: Cпівак Юлія Володимирівна
Тема :Морська подорож
Мета: Продовжувати збагачувати уявлення дітей про кольори; вправляти у розрізненні предметів за кольором, формою,порівнюючи предмети. Продовжувати вчити дітей визначати форми реальних предметів на основі зіставляння з геометричними фігурами, поглибити знання дітей про геометричні фігури(круг, квадрат, трикутник).
Вправляти у визначенні кількості за допомогою перелічування усіх предметів,( у межах десяти).
Вчити працювати з паличками Кьюізенера (викладати приклади за допомогою паличок та знаків «+», «- «, «=», аналізувати, порівнювати, робити висновки, працювати у командах,
Розвивати логічне мислення, увагу ,па мять, уяву, дрібну моторику пальців, інтерес до конструювання з різних матеріалів, зокрема геометричних модулів.
Заохочувати вияв творчості дітей, самостійності та ініціативи.
Продовжувати використовувати нетрадиційні техніки малювання(кляксографія), формувати у дітей естетичний смак, вміння користуватися пензликом та фарбами.
Виховувати інтерес до логіко – математичної та зображувальної діяльності, вміння слухати однолітків та вихователя.
Демонстраційний матеріал:інтерактивна дошка та слайди, іграшкові потяг, машина, літак, корабель, скринька з картинками «Що переплутав художник?»
Роздатковий матеріал: геометричні модулі, геометричні рибки, цифри, медузи, квитки із зображенням для хлопчиків та дівчаток,кольорові цеглинки,кольорові відерця, фарби, пензлики, аркуші паперу, кольорові рибки,трубочки, палички Кьюізенера, математичні знаки , квадрати В.Воскобовича, зразки черепахи з паличок Кьюізенера.
Хід:
Організаційний момент:
Добрий ранок, діти любі,
Чи усе гаразд у групі?
Ви довкола озирніться,
Одне одному всміхніться,
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав.
Як ви гадаєте, від кого він?(варіанти відповідей дітей)
1 слайд «Острів»
Тож чи можемо ми на острів потрапити на машині? Чому не можемо?
А на потязі потрапимо ? Чому? А літаком ми можемо долетіти ? Чому?
А ще чим ми можемо добратися на острів?(кораблем)
Корабель який транспорт?(водний )
Тож на острів ми можемо потрапити повітряним та водними транспортом.
Під час нашої подорожі ми можемо робити багато добрих справ та допомагати морським жителям, яких можемо зустріти на своєму шляху.
( Діти будують корабель)
Я буду на нашому кораблі капітаном.
(діти сідають на місця відповідно до квитка)
Звучить шум моря). Діти « пливуть» на острів.
2слайд. «Рибки»
(Діти обирають предмет,обстежуючи його та визначаючи форму. Потім несуть до обраної рибки)
Повернення до корабля. Діти під музику пливуть далі.
3слайд . «Восьминоги»
Зустріли восьминогів. Їхні дітки гралися та розгубили лего цеглинки. Нам потрібно їх зібрати ось в ці кольорові відерця, які ми одягнемо на спинки.
Гра «Збери цеглинки»(за кольором та відповідною цифрою множину).
Діти, давайте ми цеглинки залишимо ось тут. Восьминоги їх заберуть, а ми вирушаємо кораблем далі.
4слайд «Дельфіни»
Зустріли Дельфінів. Вони приготували для нас скриньку. Але вона не відкривається. Треба нам розгадати загадку.
Логічні загадки:
«Хто краще та голосніше кукурікає: корівка чи бичок?»
Скринька відкривається і у ній «картини - плутанини».
Нам треба визначити його помилки. Яку картину на вашу думку,треба дати хлопчикам. А яку – дівчаткам?
(робота у командах: команда дівчаток та хлопчиків)
Діти подорожують далі.
5.слайд «Морська Черепаха»
Ми зустрілися з морською Черепахою. У неї немає друзів. Тому ми викладемо друзів з паличок Кьюізенера.
5 слайд. «Медузи»
Медузи не можуть порахувати свої щупальці. Треба їм допомогти порахувати за допомогою паличок Кьюізенера.(діти викладають вирази за допомогою паличок та знаків)
Показ роботи .
-Давайте ми приготуємо до роботи свої пальчики.
Пальчикова гімнастика:
Рибки весело пірнали
В чистій та морській воді(руки над
столом, долоні вниз, торкнутись кожним
пальчиком столу)
То зіжмуться, розіжмуться.
(руки стиснути у кулачки)
То занураться на дні.
(коливання долонями)
Робота дітей.(Під спокійну музику)
Роботи діти викладають на столі у каюті корабля, щоб взяти з собою та подарувати Королеві.
7слайд «Замок»
(Під музику виходить Королева та зустрічає діток. Діти вітають її з Днем народження. Королева пригощає дітей своїми морськими кольоровими солодкими камінцями.
Королева прощається з дітьми. Діти повертаються на корабель та пливуть під музику до дитячого садка.
Підсумок.