Заняття "Чарівне яблучко"

Про матеріал
Заняття для II молодшої групи "Чарівне яблучко" Під час проведення заняття познайомила дітей з казкою В.Сутєєва "Чарівне яблучко", діти вчилися уважно слухати і розуміти зміст казки, відповідати на запитання за її змістом; та імітувати рухи казкових персонажів; закріпили вміння самостійно зафарбовувати невеликі площі фарбою. Вчила проводити досліди,які сприяють розвитку допитливості, мислення. Твори художньої літератури розширюють кругозір дітей, розкривають для них таємниці природи.
Перегляд файлу

                               «Чарівне яблучко»

Конспект інтегрованого заняття для II молодшої групи

Програмовий зміст: вчити уважно слухати і розуміти зміст казки, відповідати  на запитання за її змістом; викликати у дітей бажання фантазувати, та імітувати  рухи казкових персонажів; закріпити вміння самостійно зафарбовувати невеликі площі фарбою. У процесі пошуково-дослідницької діяльності розвивати допитливість, мислення; естетичне сприймання та творчі здібності у дітей. Виховувати любов до казки, почуття естетичної насолоди від малювання.

Обладнання: кошик, яблуко, чарівна паличка, іграшкова ворона Каркуша, тарілка, тертушка, фарби, паперові заготовки з зображенням яблука, казка

 В. Сутєєва «  Яблуко», ілюстрації до казки.

Хід заняття:

  • Діти, заходжу я сьогодні у групову кімнату і бачу нашу Каркушу -  вона сидить на мольберті, біля неї кошик. Кар-кар,
  •  Каркуша запрошувала мене подивиться, що ж вона принесла. Зазирнула я до кошика, а там ось що, показую дітям яблучко, чарівну паличку та яскраві картинки.
  • Малята, ви щось розумієте?
  • Я нічого не розумію.
  •  Ой, Каркуша  щось хоче сказати мені на вушко.
  • Діти, Каркуша хоче щоб я вам розповіла цікаву пригоду, яка з нею трапилася, а допоможуть мені ось ці яскраві картинки.
  • Ви готові слухати? Тоді сідайте зручненько та слухайте гарненько.

Розповідь казки  вихователем В.Сутєєва «Яблуко»   з показом ілюстрацій.

Бесіда за змістом:

  • Діти, вам сподобалась казка?
  • Хто знайшов яблуко?
  • Хто його зірвав?
  • Хто зловив яблуко?
  • Хто допоміг звірятам поділити яблучко?

Фізкультхвилинка:

  • Діти, зараз за допомогою чарівної палички я перетворю вас на лісових звіряток.

Гей, ви  діточки  - малята,

Пострибайте, як зайчата!

Стриб, стриб, стриб,

А тепер не гайте часу,

Як пташки ви політайте!

По діброві вздовж дороги

Йде ведмедик клишоногий.

Неквапливо йде вперед

І шукає де тут мед?

 

  • Діти, подивіться, Каркуша котить мені яблучко, хоче щоб ми його роздивилися.
  • Якого воно кольору?
  • Яку має форму?
  • Яке за розміром? ( велике чи маленьке)
  • Якщо ми його поторгаємо, яке воно, тверде чи м’яке? ( діти передають один одному яблуко)

Дослідницька діяльність:

  • Діти, подивіться, що я приготую з яблучка ( тру на тертушці яблуко).
  • Що у мене вийшло? Я приготувала яблучне пюре, яблуко стало м’яке.
  • Мама вам готує пюре?
  • Дивіться, що ще я приготую з яблучка. ( через марлю видавлюю сік з яблучка)
  • Що ще мама  готує з яблучка?
  • Як ви гадаєте, яблучка корисні?
  • Так ,малята,  яблучка треба їсти в них багато вітамінів. Якщо їсти яблучка то у вас  будуть міцні зубки та рожеві щічки.

Малювання яблучка:

  • Діти, давайте для Каркуші та її друзів зробимо подарунки, розмалюємо яблучка.
  • Чим ми будемо малювати?
  • Якого кольору у нас є фарба?
  • Я пропоную вам взяти пензлики та розфарбувати яблучка які намальовані на білому аркуші, колір вибирайте самі. Працюйте охайно, бо ці малюнки ми подаруємо лісовим звіряткам.

Виставка робіт: Малята, Каркуші дуже сподобалися ваші малюнки, вона теж приготувала для вас сюрприз.

Дидактична гра: «Скуштуй за смаком» діти куштують яблуко.

Прощаються з Каркушою.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kalinina Karina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
5024
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку