Подорож до країни Мультляндія
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей працювати з піктограмами, мнемотаблицями; формувати вміння складати речення з дієсловами, узгоджувати різні частини мови в роді, числі, відмінку; вправляти в умінні складати прості розповідні речення з прийменниками -В, -НА, -ПІД, -ЗА; активізувати мовну і розумову діяльність дітей; збагачувати словник дітей якісними прикметниками; розвивати мислення, пам’ять, уяву; удосконалювати вміння використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника; виховувати активність, ініціативність, самостійність
Хід заняття
Діти отримують листа. «Дорогі діти! Пишуть вам мешканці країни Мультляндія. Нещодавно ми відвідали Ваш дитячий садок. Він нам дуже сподобався. Ми помітили, що у Вас є багато іграшок, а також багато того, що дає Вам знання. Але приходили ми не з пустими руками, ми залишили для Вас подарунок. Подарунок, який дозволить Вам дізнаватись про все на світі. Ми його залишили в чарівній скрині. Проте, не радійте завчасно, Вам її так легко не відкрити. Запрошуємо Вас в свою країну – Мультляндію на пошуки ключів. Один з них допоможе Вам відкрити скриню. Веселої подорожі. З повагою, мешканці країни Мультляндія.»
Порошок чарівний
Ти нам допоможи
І в країну Мультляндія
Діток віднеси.
Відео на телевізорі. Бараш: «Це звук дзвіночка. Коли я його почув, я подумав про прикрашених коней…а де ж ще я його міг чути?...»
Відео на телевізорі.Я граю в гру зі звуковими мішечками. Але так сумно самому…
Ейдетика. Метод звукових асоціацій.
(Вихователь пропонує дітям мішечки з целофановим папером, монетками, з пластмасовими кульками, бубонцями тощо. Далі вихователь шарудить звуковим мішечком з целофановим папірцем і запитує: — Про що ви подумали, почувши цей звук?Діти дають відповідь на запитання, спираючись на життєві враження.)
Відео на телевізорі. Дякую, що пограли зі мною. За це я Вам дарую ключ, який можливо допоможе відчинити скриню. Взяти його можете… Вирушайте далі на пошуки ключів.
Порошок чарівний
Ти нам допоможи
У новий мультик
Діток віднеси.
Відео на телевізорі. Привіт ! Я Сімка, а я Нулік.
Кільця Луллія -використання прийменників
(Діти по черзі підходять до кілець Луллія, крутять їх та складають речення, використовуючи прийменники -В, -НА, -ПІД, -ЗА.)
Відео на телевізорі. Дякую друзі, що допомогли відшукати мені всі іграшки. За це я даю Вам ключик, взяти його можете біля вази з квітами.
Порошок чарівний
Ти нам допоможи
У новий мультик
Діток віднеси.
Відео на телевізорі.Це Чуча Веселкін і він хоче пограти з Вами.
Музична фізкультхвилинка.
Відео на телевізорі. Чуча дякує Вам і дарує ключик. Візьміть його на гімнастичній стінці.
Порошок чарівний
Ти нам поможи
У новий мультик
Діток віднеси.
Відео на телевізорі. ПЛАЧЕ: «Я така не красива, зі мною ніхто не товаришує, мені так сумно, та ще й вчителька у школі домашнє завдання загадала..».
-Хто це? (Свинка Пеппа).
-А чому ти плачеш?
-Мені дуже сумно зі мною ні хто не грає. Я не цікава, не красива.
-Не плач ми тобі допоможемо.
Гра « Комплімент» (діти по черзі роблять компліменти Свинці Пеппі).
Мнемотехніка. Прийом «Піктограми»
|
|
|
- Що зображено на першій картинці? Що він робить?(посміхається)
- А що або хто може ще посміхатись?(сонечко, діти).
- Давайте спробуємо скласти речення зі словом «посміхається».
І т.д. про кожну з картинок.
Відео на телевізорі.Дякую вам. Візьміть ключик за мольбертом.
Порошок чарівний
Ти нам поможи
У новий мультик
Діток віднеси.
Відео на телевізорі. Чути суперечку. «Я не хочу з тобою дружити. І я також. Навіть не проси мене помиритись з тобою. Я і не збираюсь це робити…»
- Ви вгадали хто це сперечається?
- Ну звичайно це Вупсень і Пупсень. Що ви вже сталось, Вупсень і Пупсень?
Відео на телевізорі. Все ми більше не друзі!
-діти, а давайте ми з вами спробуємо помирити Вупсеня і Пупсеня.
Заучування прислів’я про дружбу за допомогою мнемотаблиці.
Відео на телевізорі. Дякуємо вам за те, що помирили нас. Ми більше ніколи не будемо сваритись. Останній ключик візьміть біля телевізора.
-Ось ми і зібрали всі ключі. Нам час повертатись до дитячого садочку, щоб вікрити нашу скриню з подарунком?
Порошок чарівний
Ти нам допоможи
В дитячий садок
Діток віднеси.
Діти відкривають скриню. В ній знаходять листа, енциклопедії та флешку з мультфільмами.
-Вам сподобалась наша подорож?
-Кого ви зустріли?
-З якими з героїв сподобалося грати? ….
1