Конспект заняття з використанням Інноваційних технологій в роботі з дітьми старшого дошкільного віку "Подорож до країни Мультляндія"

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі конспект заняття з розвитку мовлення з використанням Інноваційних технологій в роботі з дітьми старшого дошкільного віку в підготовці до шкільного навчання. Конспект заняття розрахований для дітей 6-го року життя. Подорож до країни Мультляндія
Перегляд файлу

Подорож до країни Мультляндія

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей працювати з піктограмами, мнемотаблицями; формувати вміння складати речення з дієсловами, узгоджувати різні частини мови в роді, числі, відмінку; вправляти в умінні складати прості розповідні речення з прийменниками -В, -НА, -ПІД, -ЗА; активізувати мовну і розумову діяльність дітей; збагачувати словник дітей якісними прикметниками; розвивати мислення, пам’ять, уяву; удосконалювати вміння використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника; виховувати активність, ініціативність, самостійність

Хід заняття

Діти отримують листа. «Дорогі діти! Пишуть вам мешканці країни Мультляндія. Нещодавно ми відвідали Ваш дитячий садок. Він нам дуже сподобався. Ми помітили, що у Вас є багато іграшок, а також багато того, що дає Вам знання. Але приходили ми не з пустими руками, ми залишили для Вас подарунок. Подарунок, який дозволить Вам дізнаватись про все на світі. Ми його залишили в чарівній скрині. Проте, не радійте завчасно, Вам її так легко не відкрити. Запрошуємо Вас в свою країну – Мультляндію на пошуки ключів. Один з них допоможе Вам відкрити скриню. Веселої подорожі. З повагою, мешканці країни Мультляндія.»

  • А що ж це за країна Мультляндія?
  • А ви б хотіли бути мудрими й знати про все на світі? Тоді вирушаймо в Мультляндію на пошуки ключів, щоб відкрити нашу скриню!
  • А на чому ж ми туди можемо вирушити?
  • Але ж це чарівна країна і дістатися туди ми зможемо лише за допомогою чаклунства . У мене є чарівний порошок.

Порошок чарівний

Ти нам допоможи

І в країну Мультляндія

Діток віднеси.

Відео на телевізорі. Бараш: «Це звук дзвіночка. Коли я його почув, я подумав про прикрашених коней…а де ж ще я його міг чути?...»

  • Привіт, Бараш, що ти робиш?

Відео на телевізоріграю в гру зі звуковими мішечками. Але так сумно самому…

  • Дітки, а давайте пограємо з Барашем.

Ейдетика. Метод звукових асоціацій.

(Вихователь пропонує дітям мішечки з целофановим папером, монетками, з пластмасовими кульками, бубонцями тощо. Далі вихователь шарудить звуковим мішечком з целофановим папірцем і запитує: — Про що ви подумали, почувши цей звук?Діти дають відповідь на запитання, спираючись на життєві враження.)

Відео на телевізорі. Дякую, що пограли зі мною. За це я Вам дарую ключ, який можливо допоможе відчинити скриню. Взяти його можете… Вирушайте далі на пошуки ключів.

  • Де наш чарівний порошок.

Порошок чарівний

Ти нам допоможи

У новий мультик

Діток віднеси.

Відео на телевізорі. Привіт ! Я Сімка, а я Нулік.

  • Що ви робите?
  • Дім Дімич розгубив всі іграшки, а ми придумали чарівне колесо за допомогою якого зможемо їх знайти. Хочете з нами?

Кільця Луллія -використання прийменників

(Діти по черзі підходять до кілець Луллія, крутять їх та складають речення, використовуючи прийменники -В, -НА, -ПІД, -ЗА.)

Відео на телевізорі. Дякую друзі, що допомогли відшукати мені всі іграшки. За це я даю Вам ключик, взяти його можете біля вази з квітами.

  • Вирушаймо далі? Де наш чарівний порошок.

Порошок чарівний

Ти нам допоможи

У новий мультик

Діток віднеси.

 

Відео на телевізорі.Це Чуча Веселкін і він хоче пограти з Вами.

  • То що, пограємо, діти?

Музична фізкультхвилинка.

Відео на телевізорі. Чуча дякує Вам і дарує ключик. Візьміть його на гімнастичній стінці.

  • Вирушаймо далі? Де наш чарівний порошок.

Порошок чарівний

Ти нам поможи

У новий мультик

Діток віднеси.

Відео на телевізорі. ПЛАЧЕ: «Я така не красива, зі мною ніхто не товаришує, мені так сумно, та ще й вчителька у школі домашнє завдання загадала..».

-Хто це? (Свинка Пеппа).

-А чому ти плачеш?

-Мені дуже сумно зі мною ні хто не грає. Я не цікава, не красива.

-Не плач ми тобі допоможемо.

Гра « Комплімент» (діти по черзі роблять компліменти Свинці Пеппі).

  • Ось ми і заспокоїли Свинку Пеппу. Свинка Пеппа, а що ти там про домашнє завдання казала? Можливо ми допоможемо тобі його виконати?
  • Так, я б була вам дуже вдячна…ось, тримайте завдання.

Мнемотехніка. Прийом «Піктограми»

raskraski_smailiki2.jpg

23843.jpg

sneg_-9.jpg

 

- Що зображено на першій картинці? Що він робить?(посміхається)

- А що або хто може ще посміхатись?(сонечко, діти).

- Давайте спробуємо скласти речення зі словом «посміхається».

І т.д. про кожну з картинок.

Відео на телевізорі.Дякую вам. Візьміть ключик за мольбертом.

  • Вирушаємо далі?

Порошок чарівний

Ти нам поможи

У новий мультик

Діток віднеси.

Відео на телевізорі. Чути суперечку. «Я не хочу з тобою дружити. І я також. Навіть не проси мене помиритись з тобою. Я і не збираюсь це робити…»

- Ви вгадали хто це сперечається?

- Ну звичайно це Вупсень і Пупсень. Що ви вже сталось, Вупсень і Пупсень?

Відео на телевізорі. Все ми більше не друзі!

-діти, а давайте ми з вами спробуємо помирити Вупсеня і Пупсеня.

Заучування прислів’я про дружбу за допомогою мнемотаблиці.

Безымянный.jpg

Відео на телевізорі. Дякуємо вам за те, що помирили нас. Ми більше ніколи не будемо сваритись. Останній ключик візьміть біля телевізора.

-Ось ми і зібрали всі ключі. Нам час повертатись до дитячого садочку, щоб вікрити  нашу скриню з подарунком?

Порошок чарівний

Ти нам допоможи

В дитячий садок

Діток віднеси.

Діти відкривають скриню. В ній знаходять листа, енциклопедії та флешку з мультфільмами.

-Вам сподобалась наша подорож?

-Кого ви зустріли?

-З якими з героїв сподобалося грати? ….

 

1

 

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
9123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку