Заняття "Цікава країна букв і звуків"

Про матеріал
Під час заняття вчити дітей виконувати кінезіологічні вправи, промовляти чистомовки та скоромовки(за мнемотаблицями. ілюстраціями), розрізняти картки з літерами, використрвувати мнемоабетку, тканину з ниткою для викладення букв, грати в д/гру «Знайди пазл», гру з прищіпками «Визнач букву», гру «Склади пазл».
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\fon-s-doshkolnikami.jpg 

 

 

 

 

          Заняття

   «Цікава країна

   звуків та букв»

 

 

 

                                                                                         

 

 

 

 

                                                                                     Підготувала: Н. Брюховецька

 

Тема:»Цікава країна звуків та букв»

Мета: повторити та закріпити вивчені звуки та букви, вчити дітей на практиці застосовувати знання та уміння, вдосконалювати вимову.

Продовжувати розвивати  слух , мовленнєву пам'ять, мовний апарат,дрібну моторику пальців рук. Спрямовувати діяльність дітей на розвиток особистісних якостей: самостійність, людяність, розсудливість, креативність.

Створювати позитивний стан, емоції, вміння невимушенно висловлюватись, формування уміння самостійно аналізувати отриманий раніше досвід, використовувати отриманні знання для формування світогляду і розвитку логічного мислення, слухову та зорову увагу, фонематичний слух. Сприяти розвитку сприйняття матеріалу слуховим, зоровим та руховим аналізатором.  Виховувати бажання говорити правильно, повагу до товаришів та їхніх відповідей.

Матеріал:кінезіологічні вправи,чистомовки та скоромовки(мнемотаблиці. ілюстрації), картки з літерами, мнемоабетка, тарілочки з манкою, тканина з ниткою для викладення букв, д/гра «Знайди пазл», гра з прищіпками «Визнач букву», гра «Склади пазл».

Хід заняття

Доброго ранку, діти! Сьогодні до нас на заняття завітали гості. Давайте з ними привітаємося (вітаються).У нас зараз буде цікаве заняття з розвитку мовлення. Виконаємо кінезіологічні вправи, які допоможуть нам зміцнити здоров`я, покращити пам`ять, увагу, підвищити розумову активність, повторимо вивчені букви та виконаємо багато різних завдань. Ви готові?

- То ж давайте виконаємо першу вправу –привітання пальчиками (імітація рухів)

Доброго ранку , небо блакитне!

Доброго ранку. Сонце привітне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, дерева, дубки!

Я вас усіх люблю, визнаю.

Бо живемо ми в одному краю!

- слідуюча вправа « Задуй свічку» (уявимо перед собою одну свічку. Коротким швидким видихом задуваємо її. А зараз перед нами торт з багатьма свічками. Задуваємо довгим сильним видихом).

- погладь себе однією рукою по животу коловими рухами. А іншою рукою по голові з гори-вниз.

-ніс, вушко

-сходинки

-зайчик, кільце, цепочка

-кулак, долоня

-кулак, ребро, долоня

-долоні почергово вверх-вниз.

А тепер розімнемо наш мовний апарат, пограємо в гру на звуконаслідування.

Левенятко як кричить               р-р-р-р

Як вода в струмку біжить         дз-дз-дз

Як комарик наш дзижчить       з-з-з-з

Як свистять у птаха крила         с-с-с-с

Як шумлять вітрила                    ш-ш-ш

Ми трішки пошуміли

І тихесенько всі сіли                    тс-тс   

Прокажемо чистомовки з різною силою голосу та інтонацією (за ілюстраціями). Молодці. Розкажіть за допомогою мнемотаблиць та ілюстрацій скоромовки, які знаєте( розповідають).

Діти, у вас на столі перед кожним є буква. Назвіть її(називають по черзі).Розкажіть про свою літеру за абеткою, що є у вас. Молодці.

А зараз увага, завдання:

-напишіть свою букву на тарілочці з манкою

-викладіть літеру ниткою на тканині

Фізхвилинка

Букви стали по порядку,

Всі зібрались на зарядку.

Руки вгору підняли,

До сонечка потягли.

В різні боки розвели,

полетіли, попливли.

Потім їх вперед зімкнули

 І в долоні всі сплеснули.

Як закінчили плескать,

Стали долі опускать.

Ніжками затупотіли

І за парти тихо сіли.

-Перед кожним з вас є конверт із завданням «Склади літеру». Виконуємо завдання.

-Наступне завдання з прищіпками «Визнач букву»

-І останнє завдання «Знайди пазл».

Малята. Вам сподобалося заняття? Що найбільше сподобалось? А що було найважче робити?

Всі ви гарно працювали,

Знання гарні показали.

Вам бажаю не лінитись

Гарно і старанно вчитись.

І я в свою чергу хочу подякувати вам за роботу на занятті і вручити медалі за активність, швидкість, старанність та чудовий результат.

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку