Заняття для дітей другої молодшої групи "Чарівна торбинка"

Про матеріал
Тема. Чарівна торбинка Мета: учити дітей розрізняти і правильно називати квадрат і трикутник, пригадати геометричну фігуру - круг; продовжувати навчати прийому обведення контурів фігур; вправляти у розкладанні зазначеної кількості предметів (багато та один) на моделях фігур, розташованих ліворуч і праворуч одна від одної; закріплювати вміння розрізняти праву та ліву руки; познайомити з цифрою один; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику пальців; виховувати бажання слухати, допомагати, діяти за вказівкою вихователя. Хід заняття І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Бігла мишка без зупинки І несла до нас торбинку, Бігла, бігла задивилась, Через пень перечепилась, І торбинка загубилась. Я в садочок ранком йшла І торбинку ту знайшла. Вам, малята, принесла! ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА Вихователь показує дітям торбинку. - Чи цікаво вам, малята, що в торбинці несла нам мишка? Виймає з торбинки квадрат. - Як називається ця фігура? - Якого вона кольору? - Знайдіть у себе на столі квадрат і покажіть його. Проведіть пальчиком по сторонах квадрата. Які вони? (Рівні.) - Чи є куточки у квадрата? Покажіть їх. - Ще щось є у чарівному мішечку. Показує трикутник. - Це трикутник. Якого кольору трикутник? Знайдіть і покажіть свій трикутник. - Якого кольору трикутник у Михайлика? - Якого кольору трикутник у Даринки? Вихователь обводить контур трикутника. - Яку фігуру я обвела? (Трикутник.) - Обведіть спочатку трикутник, а потім квадрат. Дидактична вправа «Котиться чи ні?» - Спробуйте прокотити трикутник. - Чи котиться він? Чому? (Заважають куточки.) - А чи котиться квадрат? Чому? - Підніміть ліву руку. Візьміть трикутник у ліву руку. Підніміть праву руку. Візьміть квадрат у праву руку. - Трикутник покладіть ліворуч, а квадрат праворуч. - Погляньте, скільки сніжинок на трикутнику? Скільки сніжинок на квадраті? - Де багато сніжинок? (На квадраті.) - Де одна сніжинка? (На трикутнику.) Фізкультхвилинка Встанем разом на хвилинку, Зробимо фізкультхвилинку: Руки вгору, руки вниз, Вправо, вліво нахились, Сіли, встали, сіли, встали, Як зайчата, пострибали, Ніжками потупотіли, У долоньки поплескали, Веселенько усміхнулись, До роботи повернулись. Чути плач. - Малята, а ось і мишка, яка несла нам чарівну торбинку. Чому вона плаче? (Міркування дітей.) - Вона побудувала потяг, а він не може рушити з місця. Як ви гадаєте, чому? (Немає коліс.) - А чи можна зробити колеса із квадратів? (Ні.) - А з трикутників? Чому? - Яку фігури нам треба викласти, щоб потяг наш поїхав? Так, вірно круг. Молодці! Увага! Увага! Наш потяг рушає І мишку маленьку швидко катає! Діти, мишка дуже задоволена, що ви їй допомогли. Вона хоче з вами ще пограти. В неї в торбинці знаходяться іграшки. Допоможіть полічити. - Скільки мишка виклала на поличці машин? (Багато.) - Скільки тракторців? (Один.) - В нас скоро відбудуться новорічні свята і головна красуня на святі - це ялинка. Підкажіть, будь ласка, а чим ми прикрасимо ялинку. Так, кульками. - Скільки кульок на нижній поличці? Якого кольору? Скільки кульок на верхній полиці? Якого вони кольору? - Скільки ви бачите ялинок?(одна). Ми її позначимо цифрою один. - А на що схожа цифра один? - Дітки, скільки в нас ялинок? Якою цифрою ми позначимо? Скільки мишенят? Скільки мішечків? Ви молодці. ІІІ. ПІДСУМОК - Дуже сподобалося мишці у нас у гостях! Які фігури принесла мишка у торбинці? Чи котиться квадрат? А трикутник? Яку фігуру ми можемо прокотити? З якою цифрою ми познайомились? Ви малята, молодці!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Чарівна торбинка»Логіко-математичний розвиток молодша група

Номер слайду 2

Бігла мишка без зупинкиІ несла до нас торбинку,Бігла, бігла задивилась,Через пень перечепилась,І торбинка загубилась.

Номер слайду 3

Я в садочок ранком йшлаІ торбинку ту знайшла. Вам, малята, принесла

Номер слайду 4

Наш квадрат - фігура вправна,Кубик він, картина гарна. Печиво смачне квадратне,Без даху – квадратна хата.

Номер слайду 5

Наш трикутник молодець,Наче справжній пустунець. То дитяча піраміда,То ялинка вже красива,Дах великий, гір вершина,В шлюпці нашій він вітрило.

Номер слайду 6

Дидактична вправа «Котиться чи ні?»rr

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Фізкультхвилинка. Встанем разом на хвилинку,Зробимо фізкультхвилинку: Руки вгору, руки вниз,Вправо, вліво нахились,Сіли, встали, сіли, встали,Як зайчата, пострибали,Ніжками потупотіли,У долоньки поплескали,Веселенько усміхнулись,До роботи повернулись.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

rrrrr

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Давайте поміркуємо, а на що схожа цифра 1?

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Підсумок. Дуже сподобалось мишці у нас в гостях!Які фігури принесла мишка у торбинці?Чи котиться квадрат! А трикутник! З якою цифрою познайомились?

pptx
Додав(-ла)
Олена Ситник
Додано
19 грудня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку