Заняття для дітей групи раннього віку «Подорож з веселим Гномиком»

Про матеріал
Мета: розвивати пам'ять, мислення, увагу, дрібні м'язи рук. Виховувати самостійність, вміння слухати мову вихователя, розуміти і виконувати словесні прохання, бажання прийти на допомогу. Ознайомити Малят 3 властивостями каміння (твердий, гладенький); дощу (мокрий); хмаринки (м'яка, пухнаста). Закріпити поняття великий маленький, один і багато: основні кольори, вміння орієнтуватися в просторі: під, біля, за. Активізувати прикметниками. мовлення дітей словами-прикметниками Матеріал: іграшка Гномик, книжка, лист, камінчики, вата. розпилювач води, талі рочки, їжачки з пластиліну, кольорові голочки, кольорова карусель, сонечко.
Перегляд файлу

 

 

 

     Заняття для дітей групи раннього віку

           «Подорож з веселим Гномиком»

         (ознайомлення з природою, довкіллям, сенсорика)

 

 

 

 

 

                                                                                            Вихователь ЗДО №4

                                                                                                       Коренєва М.М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

                                                    м.Неітшин

Мета: розвивати пам'ять, мислення, увагу, дрібні м'язи рук. Виховувати самостійність, вміння слухати мову вихователя, розуміти і виконувати словесні прохання, бажання прийти на допомогу. Ознайомити Малят 3 властивостями каміння (твердий, гладенький); дощу (мокрий); хмаринки (м'яка, пухнаста). Закріпити поняття великий маленький, один і багато: основні кольори, вміння орієнтуватися в просторі: під, біля, за. Активізувати прикметниками. мовлення дітей словами-прикметниками

 

Матеріал: іграшка Гномик, книжка, лист, камінчики, вата. розпилювач води, талі рочки, їжачки з пластиліну, кольорові голочки, кольорова карусель, сонечко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             Хід заняття

                      (Вихователь звертає увагу на нову книжку, яка        лежить на поличці)

 

Вихователь :Ой, малята, яка гарна книжечка у нас з'явилася! А хто це біля неї сидить? (Гномик)

 

Гномик: Добрий день, малята!

 

Вихователь: Давайте, малята, привітаємося з Гномиком і скажемо: Добрий день! А тепер давайте привітаємося з нашим гостем в долоньки і голосно промовимо - Добрий день.  А тепер давайте з Гномиком привітаємося пальчиками - пальчик об пальчик (тихенько) і промовимо - Добрий день!

 - Гномику, а що це ти за книгу нам приніс?

 

Гномик: Я приніс вам книгу, яка допомогла мені потрапити до їжачків. Вони просили мене про допомогу. Я отримав лист (показує конверт). У їжачків трапилась неприємність. Вони загубили свої шубки. Я пішов до них, але шубки знайти не зміг. І ось я прийшов до вас, можливо ви допоможете їжачкам? Відповіді дітей)

 

Тоді давайте відправлятися в подорож, а ось ця книга покаже нам доріжку до Їжачків.

 

                                                            (Дітки сідають на стільчики)

 

- Моя дорога буда нелегкою. Спочатку я летів на хмаринці (Відкривається перша сторінка книги -там хмаринка з вати)

 

Вихователь: Що це тут намальовано? Яка ця хмаринка? (Вона велика, білого кольору)

- От якби можна було б до неї доторкнутися. Ось подивіться Гномик нам щось приготував. (Роздає шматочки вати)

- Що це? (Вата)

- Давайте доторкнемося нею до нашим щічок, а тепер помнемо пальчиками.

- Що ми можемо сказати, яка вата? (М'яка, пухнаста)

-Так, хмаринка наша м'яка, як ось ця вата.

-Давайте віддамо наши маленькі пухкенькі хмаринки великій, щоб їй не було

Сумно.

 

                                                     (Діти встають зі стільчиків)

 

- На небі пливе хмаринка високо-високо (показує, діти роблять разом з вихователем). Опускається хмаринка легенько-легенько (показує), і даруємо подружки для хмаринки тихенько-тихенько (діти підходять до хмаринки в книжці і прикріплюють ватку).

 

Гномик: Потім, малята, мене хмаринка опустили ось сюди (перевертає наступну сторінку книжечки, де намальована річечка, а біля неї камінчики)

 

Вихователь: Дітки, що тут намальовано?

- А що біля річки лежить? (Камінчики)

 

Гномик: Я назбирав камінчики, щоб принести вам. Ось беріть їх. (3 відеречка роздають діткам по камінчику, вони розглядають їх, пробують на дотик)

 

Вихователь: Дітки, які камінчики? (Гладенькі, тверді, великі, маленькі. Запитує у декількох дітей по скільки у них камінчиків)

- Дуже гарні камінчики, давайте їх повернемо назад для річечки. (Дітки кладуть назад камінчики у відеречко)

- Малята, а скільки камінчиків ми повернемо для річечки? (Багато)

 

Гномик: Не встиг я відійти від річечки, як налетіла дощова хмаринка і пішов дощ. (Перевертаю наступну сторінку книжки)

 

Вихователь: Дітки, а хочете побачити який був дощ? Підійдіть всі до мене . А дощик був ось таким (Розпилює з розпилювача водичку)

- Ой, тікайте швидше від дошику на стільчики. (Дитки сідають)

- Ось виглянуло сонечко (Показує), малятам можна йти гуляти, стрибати, присідати. (виходять на килимок)

- Ой, знову почався дощик. (Розпилює з розпилювача, дітки тікають на стільки)

- А давайте дощик у долоньки спіймаємо. Підставляйте долоньки. Якими стали ваші долоньки? (Мокрими)

- А тепер доторкніться до сонечка своїми долоньками і воно висушить водичку.

(Дітки торкаються долоньками сонечка)

- Дощик - то що це? (Водичка)

- А тепер якими стали ваші долоньки? (Сухими)

                                                   (Вірш говорить дитини про сонечко)

 

                                                               Дякуємо сонечку,

                                                               Що нам посміхалося,

                                                               А ми діточки хороші,

                                                               Із сонечком гралися!

                                         (Всі дітки дякують сонечку і прощаються з ним)

 

Гномик: Дощик скінчився і я пішов шукати їжачків, прийшов, а їх немає заховалися від дощику.

 

Вихователь: Малята, а де могли заховатися їжачки?

- Можливо вони заховалися під стільчики? (Заглядають під стільчики)

- А можливо вони заховалися на столику? А може за пеньочками заховалися? (Знаходять їжачків)

Ось наші їжачки де сховалися.

             (Вихователь бере їжачка і говорить, що у цього їжачка є шубка а у інших немає)

- Давайте допоможемо їжачкам відшукати шубку.

-Беріть у руки їжачка який вам найбільше подобається.

 

 

 

 

- Малята, ці їжачки не звичайні, а чарівні, вони різнокольорові, і голочки на шубці мають бути такого кольору, як і сам їжачок. (Запитує у діток, якого кольору вони взяли їжачка)

- Ось там на столиках стоять тарілочки з голочками різних кольорів. Ви сядьте за столики біля такої тарілочки де лежать голочки такого кольору як ваш їжачок.

- Давайте подивимося на цього їжачка. (Демонструє, розглядаємо його будову)

- А тепер ви зробіть для своїх їжачків шубки.

                                                        (Практична діяльність дітей, діти насаджують голочки з сірників на спинку їжачка)
 

 

                                                           Вірш: (говорить дитина)

                                                                Їжачок-хитрячок

                                          З кольорових голочок пошив собі шубку

                                                             В ній гуляє, веселиться

                                                             Вовка й лиску не боїться

 

Вихователь: Які ви, дітки, молодці, які гарні шубки зробили для наших їжачків. Тепер їм ніхто не страшний.

 

                                                                  (Пальчикова гімнастика)

                                                Із гори їжак скотився (обертання кистями рук)

                                                Сів, пройшов, і зупинився

                                                Ніс до сонця простягнув, покрутився

                                                І зітхнув (Вдих-видих)

 

Вихователь: А тепер давайте запропонуємо нашим їжачкам і Гномику погойдатися на кольоровій каруселі. Але їжачок повинен сісти на місце на каруселі такого кольору, як і сам він.

                          (Дітки підходять до каруселі і садять своїх їжачків. Звучить музика)

 

Вихователь:

                                                           Ой весела карусель

                                                           Крутиться і вертиться

                                                            Їжачків гойдає

                                                            Пісеньку співає.

 

- Малята, їжачки мені щось хочуть сказати- вони дякую вам за те, що ви їм зробили такі шубки. Гномик залишається з їжачками, ну а нам час повертатися назад у садочок.

- До побачення! (Дітки виходять з групи)

 

docx
Додав(-ла)
Коренєва Марія
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку