Мета: продовжувати знайомити дітей з сезонними змінами в природі, називати порироку та її характерні ознаки.
Формувати розуміння залежності сезонних змін від кількості сонячного тепла і світла;вміння характеризувати під час дослідів воду та сніг(холодне, тепле, легкий, пухкий, м'якенький і т.д.)
Сформувати у дітей уявлення про сніг як стан води.
Вчити самостійно аналізувати результати та робити умовиводи.
Удосконалювати пам'ять дітей, активізувати їх розумові процеси, стимулювати розвиток у них мовленнєвих навичок.
Розвивати аналітичні уміння – встановлювати причинно – наслідкові зв'язки між явищами неживої природи.
Виховувати цікавість до світу природи.
Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області
Заняття
для дітей молодшого дошкільного віку
з ознайомлення з природою з елементами театралізації
«Подорож Краплинки порами року»
до колективного перегляду
«Формування екологічної компетентності дошкільників у повсякденному житті»
Підготувала
вихователь Ігнатюк І.О.
2018
Мета: продовжувати знайомити дітей з сезонними змінами в природі, називати пори року та її характерні ознаки.
Формувати розуміння залежності сезонних змін від кількості сонячного тепла і світла;вміння характеризувати під час дослідів воду та сніг(холодне, тепле, легкий, пухкий, м’якенький і т.д.)
Сформувати у дітей уявлення про сніг як стан води.
Вчити самостійно аналізувати результати та робити умовиводи.
Удосконалювати пам'ять дітей, активізувати їх розумові процеси, стимулювати розвиток у них мовленнєвих навичок.
Розвивати аналітичні уміння – встановлювати причинно – наслідкові зв’язки між явищами неживої природи.
Виховувати цікавість до світу природи.
Матеріал: методичний посібник «Пори року», площинне зображення хмаринки, краплинки, лійка з теплою та холодною водою, сніг, кубики льоду, парасолька, серветки
Хід
І Привітання
Станемо усі рівненько,
Усміхнемося гарненько,
Поверніться до гостей,
Скажем всім їм:
«Добрий день!»
ІІ У групі стоїть дерево поділене на 4 частини, кожна з яких символізує пору року.
ІІІ - Сьогодні я розповім вам цікаву історію про веселу, допитливу Краплинку та її подорож порами року. (Під час своєї розповіді вихователь використовує методичний посібник «Пори року»)
Почалася ця історія влітку. На великій Хмаринці жила маленька Краплинка. Вона була веселою і грайливою – завжди посміхалася і танцювала. А також вона була дуже допитливою і завжди всім цікавилася.
Одного разу Краплиночка вирішила поплавати у річці, вона спустилася з Хмаринки у річкову воду і там вона зустріла багато своїх подружок. Вони разом гралися та пірнали, а тим часом сонечко згори пригрівало поверхню води в річці і Краплинці разом з її подружками стало дуже жарко і вона піднялася знову на Хмаринку. Хмарка стала дуже великою і важкою. І раптом вона заплакала. – А коли Хмарка плаче, що відбувається дітки? Правильно, іде дощик.
Дослід з водою (Вихователь ллє з лійки теплу воду демонструючи дощик. Дітям пропонує підставити руки під водичку і відчути її на дотик. Який дощик? (теплий))
Крапелька подивилася на землю і здивувалася:
Маленька Крапелька здивувалась.
(Розгляд снігу. Діти торкаються до нього і визначають, що він холодний. Якщо покласти його на долоньку, він розтане. Підвести дітей до висновку, що від тепла сніг тане)
Гра – емпатія «Ми – сніжинки» (діти уявляють себе сніжинками і під музичний супровід виконують довільні рухи)
(Розгляд льоду)
ІV Підсумок