Заняття для дошкільників з математики "Подорож до казки "Колосок"

Про матеріал
Заняття з математики для дошкільників старшої групи. Мета:продовжувати поповнювати знання дітей про цифри та числа; вправляти у вмінні користуватися порядковою та кількісною лічбою (у межах 1-10); розвивати вміння визначати кількість предметів та вміння позначати їх цифрами; вміння розрізняти геометричні фігури(круг, квадрат, овал, прямокутник,ромб) та розвивати вміння продовжувати логічний ряд; закріпити вміння порівнювати числа (більше, менше, порівну); виховувати самостійність, організованість.
Перегляд файлу

Вікова група: старша

Розділ: Математика

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: підгрупове

Тема: Подорож до казки «Колосок»

Програмовий зміст: продовжувати поповнювати  знання дітей про цифри та числа; вправляти у вмінні користуватися порядковою та кількісною лічбою (у межах 1-10); розвивати  вміння визначати кількість предметів та вміння позначати їх цифрами; вміння розрізняти  геометричні фігури(круг, квадрат, овал, прямокутник,ромб) та розвивати вміння продовжувати логічний ряд; закріпити  вміння порівнювати числа (більше, менше, порівну); виховувати самостійність, організованість.

Матеріал: індивідуальні картки; цифри та літери (Колосок - 1-8)( 8 - «З’єднай цифри»); ілюстрації по змісту заняття; прості олівці, маркери, цеглинки Лего (червоні і зелені)

Попередня робота: читання казки «Колосок»; порівняння множин;  дидактична гра «Рахівниця»; закріплення геометричних фігур; дидактична гра «Склад числа»

Диференціація: 1 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – півень; 2завдання- 8,9; 3 завдання – 7-9)

2 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – мишеня; 2завдання - 5,6; 3 завдання – 5-7)

                                                                       Хід заняття

1.Організаційна частина

Привітання

Доброго ранку, доброго дня.

Вітає, усіх, казкова дітвора.

Бажаємо, здоров’я,

Бажаємо, добра.

Доброго ранку, доброго дня!

Пальминг

Вихователь: - Сьогодні у нас незвичне заняття, ми вирушаємо у подорож до казки, а от до якої ми з вами повинні відгадати (вихователь звертає увагу дітей на цифри, які розміщені у групі( цифри з літерами 3,2,1,7,5,4,6, 8 – ЛОККСОО(8- картинки «З’єднай  цифри» ) вам треба розставити цифри по – порядку і тоді ми зможемо прочитати назву казки

(діти знаходять цифри,викладають цифровий ряд і читають слово)

2.Основна частина

- Вірно, ми вирушаємо до казки «Колосок», погляньте,(вихователь звертає увагу на цифру (8 з фотоапаратом і картинками «З’єднай  цифри») наші герої  надіслали нам свої фото Ви їх впізнали? (ні).

- Чому? ( тому, що на кратках тільки цифри та крапки)

- Так, вірно, сідайте, знайдіть картку з червоним кругом. Вам треба  з’єднати цифри лінією, тоді й впізнаєте героїв, а спочатку давайте зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика

Наші пальчик актори,

Обирали собі ролі,

Двоє сірих мишенят,

Півнику дамо зернят.

Чи усі ви відгадали,

Що за казку показали.

Narisuy-myshku-soediniv-tochki_118078to4ki_petyx Завдання 1 «З’єднай цифри»

(діти виконують завдання і називають героїв

1 підгрупа – півень

2 підгрупа – мишеня)

- Молодці, героїв вгадали. Але є одна проблема: Півник не вміє рахувати. Допоможемо йому визначити кількість зернят у мішечках?(відповіді дітей). Для цього пропоную взяти  картку з синім прямокутником,ми маємо порахувати зерна у мішечках і обвести потрібну цифру у цифровому ряду під мішечком.

- Тож, до справи.

Завдання 2 «Визнач кількість зернят у мішечках»

Картинки по запросу мешок картинка(1 підгрупа – 8,9)        123456789

(2 підгрупа – 5,6)

 

- Молодці зернятка розклали, порахували,  а тепер  перевірте, чи вірно виконали завдання . А Півник подивиться. (самоперевірка з цеглинками Лего: вірно-зелена цеглинка, невірно - червона)

 - Добре, півник поніс зерна  до млина, а ми з вами трохи відпочинемо та пограємо в гру

Фізхвилинка «Де були, не скажемо, а що бачили,  покажемо»

(Вихователь за допомогою фотоапарату «Картинка з діркою» пропонує дітям сфотографувати рухи, а інші відгадують: птах летить, хитаються дерева, росте квітка, вовк крадеться лісом, метелик перелітає з квітки на квітку; поважно крокує слон, кінь скаче, діти катаються на ковзанах)

- Відпочили, і на місця тихенько сіли, півник працює, а мишенята відпочивають, давайте запропонуємо їм роботу, разом з мишенятами  прикрасимо скатертину.

Завдання 3 «Продовж ряд»

Картинки по запросу задания для детей продолжи ряд геометрические фигуры- Назвіть фігури  в першому ряді, другому, третьому, домалюйте малюнок

 

 

 

 

 

 

-  А чи гарно ви прикрасили скатертини, визначать ваші друзі, які сидять поряд

(взаємоперевірка з цеглинками Лего)

Картинки по запросу задания для дошкольников на сравнение- Мишенята вам  дуже вдячні. Стіл уже накритий,  і Півнику треба розставити посуд. Давайте йому допоможемо. Пропоную взяти картку з жовтим трикутником (пригадати знаки               )

-  Ви маєте порівняти кількість посуду  та поставити знак більше, менше чи дорівнює

Картинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеКартинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеКартинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеКартинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеКартинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеЗавдання 4 «Порівняй»

Картинки по запросу задания для дошкольников на сравнениеКартинки по запросу задания для дошкольников на сравнение1 підгрупа – 7-9

2 підгрупа 5-7

 

- Півник хоче перевірити, чи вірно виконано  завдання( одна дитина біля дошки, а інші з цеглинками Лего)

- Ну, що ж, Півнику допомогли, а зараз наші герої хочуть розсадити гостей за столами , але не знають як це краще зробити. Давайте  допоможемо їм (діти працюють біля мольбертів).

- Підійдіть до мольбертів, об’єднайтесь у  пари, нам треба розсадити гостей так, щоб за кожним столом сиділо по п’ять гостей

Завдання 5 «Розсади гостей»

1

 

5

2

 

5

3

 

5

4

 

5

 

- Перевіримо, чи для всіх гостей будуть місця( вихователь )

3.Заключна частина

- Півник і мишенята вдячні вам  за допомогу. Ви молодці

- Як ви гадаєте ми впорались із завданнями?

- Скільки завдань виконали?

- Які завдання виконати було важче?

- До якої казки ми подорожували?

- На згадку про сьогоднішню зустріч Півник з мишенятами приготував вам сюрприз – мультфільм «На фермі»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 грудня 2020
Переглядів
5642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку