Заняття для молодшої групи на тему: "Бережемо природу - бережемо ліс"

Про матеріал
Конспект відкритого заняття в молодшій групі з елементами STREAM-освіти. Метою заняття є формування первинних поняття про те, що природу потрібно берегти; уявлення про папір; вчити встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; розвивати дослідницькі дії; виховувати дбайливе ставлення до паперу, лісу, дерев; допитливість, ощадливість. Активізація словника: папір, ліс, дерева, ялинки, пеньок, макулатура.
Перегляд файлу

 

Заняття молодшої групи зі сталого розвитку

" Бережемо папір - бережемо ліс"

 

 

Мета: формувати первинні поняття про те , що природу потрібно берегти; уявлення

           про папір;

          вчити встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

          розвивати дослідницькі дії;

          виховувати дбайливе ставлення до паперу, лісу, дерев; допитливість,

          ощадливість, інтерес до паперу.

 

 

 

 

Атрибути: дерева, ялинки, пеньки, дрова, речі виготовлені з паперу; картинки -

          посмішка, сердечко, повітряний поцілунок;  кошики; макет маленького

          деревця чи гілочки; мелодії., макулатура.

 

 

Активізувати словник: папір, ліс, дерева, ялинки, пеньок, макулатура.

 

 

 

 

 

( Звучить тиха мелодія діти стоять у колі)

- У нас сьогодні ніби свято. До нас завітали гості у групу. А поки на мене подивіться. Мені весело посміхніться. І до гостей поверніться....

Давайте привітаємося з ними користуючись картинками-підказками.

( вихователь показує картинки:

         -    посміхаємося гостям

         -   з рук складаємо сердечко    

Повітряний поцілунок - відправляємо гостям повітряний поцілунок)

- Молодці привіталися, а тепер відправляємося у подорож.

( звучить мелодія лісу, вітру)

- Закривайте оченята й уявіть, що подув вітерець й переніс нас до лісу.

( 1- локація:  декорації стоять  або намальовані та вирізані дерев, ялинки- створити

ілюзію  лісу).

- Відкривайте оченята, озерніться навкруги ( діти озираються)

- Що ви бачите? Але відповідає той, до кого торкнеться чарівна гілочка (можна використати листочок)

( відповіді дітей)

- А як Ви гадаєте, навіщо нам потрібні дерева? ( відповіді дітей)

( звучить мелодія лісу)

- Я прошу Вас закрити оченята і перетворитися на деревце.

Психогімнастика " Я- дерево"

1,2,3 - на дерево перетворись ( крутимося один раз навколо)

Я - дерево. ( стаємо як я, як деревце)

Мої ноги - це стовбур ( ноги на ширині плечей) ми міцно стоїмо на землі.

Мої руки стають гіллям ( руки в сторони і пальчики розведені)

Гілочки відчувають свіже повітря і тягнуться до неба ( руки в сторони вгору)

Наше гілля полюбляє бавитися з вітром ( руки - гілочки шевеляться)

Тихенько вітер повіває ( дітки дмухають на пальці рук, ніби шелестять листочки)

Він хмаринки розганяє ( гойдають руками)

Вітер сили набирає ( діти сильно хитають руками)

Він дерева нахиляє ( нахили тулуба вліво, вправо)

( звучить мелодія сильного вітру)

( вихователь поступово підводить дітей до тієї 2 локації :  де зображено

мало дерев та дрова , висять картинки : серветок, книг, зошитів, все що

виготовлене з паперу. Під цими деревами стоїть корзина в якій паперовий кораблик, туалетний папір, паперовий рушник, газета, пальто вирізане з паперу, стілець з паперу, штани з паперу, капелюх від сонця , ліжко з паперу)

- Дітки, присядьте на стільці ( вони стоять півколом)

( звучить тихо мелодія - шум дерев)

Дидактична гра " Буває - не буває"

- Зараз ми пограємо в гру. Той до кого я торкаюся "чарівною гілочкою"

 ( листочком) бере з корзинки одну річ та говорить чи буває така річ. Якщо цю річ дійсно виготовляють з паперу говорите - буває, якщо не виготовляють  говорите - не буває.

(діти сидять на стільцях, вихователь проходить з корзинкою, діти розбирають пред-

мети і потім несуть свої предмети в дві різні корзинки : 1- буває, 2- не буває але

тільки тоді, коли вихователь торкнеться до них )

( під час гри проводиться індивідуальна робота за потребою)

- Які ж Ви молодці!

(звучить шум вітру)

- Давайте відпочиньмо.

 

 

Фізхвилинка

* Працювали, потомились ( ходьба на місці)

* Відпочити захотілось ( руки до голови ніби сплять)

* Захиталися дерева ( нахили тулуба)

* Гнулись віти до землі ( нахили вперед до підлоги )

* Під сонечком зросли ( на носочки і до неба ручки )

* Височенькі стали ( руки на пояс )

* Від тепла і від водиці ( обійняти себе)

* Ростемо гарненькі ми.

- А тепер ми з Вами крокуємо далі. Ідіть за мною.

( вихователь підводить дітей до 3 локації. навколо зображені пеньки, дрова, лежать

книги, зошити, туалетний папір).

- Ой, а що ми чуємо? ( відповіді за допомогою листочка )

- Так, це шумить вітер. Але погляньте що трапилося з деревами? Погляньте, скільки всього лежить? А що це? ( папір)

- Так, ці всі речі виготовлені з паперу, з дерев. Щоб  зробити 10 таких альбомів

( показати їх) довелося зрубати одне деревце. Чим більше виготовляють паперу,

тим менше залишається дерев. Якщо Ви будете берегти папір, то збережете багато

дерев. І якщо зникнуть дерева, все загине навколо ( тварини, птахи, рослини).

А ось, щоб зберегти ліс, дерева то люди навчилися  виготовляти папір з макулатури. ( вихователь показує корзинку, в якій зібрана макулатура)

- Але про макулатуру ми поговоримо на наступному занятті.

Підсумок заняття

Відповідає той, кого торкнеться чарівний листочок.

- А зараз давайте пригадаємо чи можемо даремно витрачати папір?

- Для чого нам потрібен папір? А дерева?

- Ось і закінчується наше заняття ( шум дерев - музика стає голосніше )

- Дерева хочуть від нас щось почути. (мелодія )

- Вони просять нас берегти папір і дбайливо ставитися до речей, які зроблені з

паперу. Обіцяємо? ( обіцяємо)

( вихователь підводить дітей до 1 локації - зеленого лісу і звучить тиха гарна

мелодія)

- Отже, ми будемо берегти ліс, дерева, папір. А погляньте, що в нас тут під

 деревцем в кошику? ( діти дивляться з вихователем)

- За те, що ми обіцяли берегти ліс, то нам за це дарунок - смаколики.

Пригощатися будемо пізніше, а спочатку попрощаємося  з гостями повітряним

поцілунком. До побачення.

(Діти йдуть за помічником вихователя)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

1

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку