17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Заняття "До Зайця на іменини"

Про матеріал

Конспект заняття для середньої групи з мовленнєвого спілкування, побудований на основі сюжетно-рольових ігор "Магазин", "Перукарня".

Попередньо в групі проводилося вивчення віршів-привітань з Днем народження, бесіда про роботу та обов'язки перукарів, манікюрниці, візажиста, продавця. Розглядались картини із зображення сюжетів різних професій. Розігрувались елементи ігор.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Угринівський НВК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект  заняття

з мовленнєвого спілкування

в середній групі

 на тему :

«До Зайця на іменини»

 

 

 

 

 

Підготувала

вихователь дошкільної групи

 Скобель О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016


Мета:спонукати дітей самостійно вести діалог, продовжувати вчити правильно будувати речення, декламувати вірші; розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність, мислення, увагу; виховувати вміння слухати одне одного.

Словник: поповнювати словник ввічливими словами.

Матеріал: листівка-запрошення на іменини, Зайчик з пальчикового театру, обладнання салону перукарні з атрибутами,обладнання магазину, іграшкові гроші.

Попередня робота:вивчення віршів-привітань з Днем народження, бесіда про роботу та обов’язки перукарів, манікюрниці, візажиста, продавця.

 

 

Хід заняття

 

  1. Організаційний момент

Вихователь: Діти, нам прийшло запрошення від нашого Зайчика. Він запрошує нас до себе на іменини.

Ось послухайте:

   – Дорогі дітки, запрошую вас до себе на іменини. Буду дуже радий вас бачити у своїй лісовій хатинці.

                                                      Зайчик.

 

  1. Основна частина

 

– Діти,  а який Зайчик?

(Відповіді дітей) Сірий, веселий, красивий, спритний,…

 

Мовна вправа «Який зайчик?»

 

– А як ми готуємось до походу в гості?

(Відповіді дітей) Робимо зачіску, манікюр, макіяж, вдягаємось святково.

   – Що ж ідемо в перукарню.

(Пригадати обов’язки перукаря, манікюрниці.)

 

Сюжетно-рольова гра «Перукарня»

 

(Діти по черзі проходять до перукаря, манікюрниці, візажиста. Ведуть діалог.)

   – Зачіски в нас готові, макіяж , манікюр зробили. А що ми беремо, коли ідемо на іменини?

   – Подарунки.

– А що Зайчик любить їсти?

 

Мовна вправа «Що любить Зайчик?»

(капусту, моркву, кукурудзу,…)

 

– Як це можна назвати одним словом?

– Овочі.

– Де можна купити подарунки?

– В магазині.

– Йдемо  в магазин?

 

Сюжетно-рольва гра «Магазин»

 

– Подарунки в нас є. Можна іти в гості?

– Йдемо!

 

Дидактична гра «Вітаємо Зайчика»

(Діти по черзі вітають)

 

З Днем народження вітаю!

Від всього серця я бажаю

Щастя, радості, добра,

здоров’я, успіхів, тепла.

 

Благополуччя та достатку,

Щоб справи всі були в порядку.

 

Хай посміхається життя

Та буде кращим майбуття.

 

Хай сипле сонечко ясненьке

Тобі промінчики у жменьки.

 

Рости щасливий і здоровий

Сіренький Зайчику ти наш!

 

Безхмарного неба, хорошого настрою,

Здоров’я міцного на довгі роки.

 

 

Я бажаю, щоб в твоїй душі

Радісно метелики кружляли.

 

Від усього серця я тебе

З Днем народження вітаю!

 

Заєць дякує дітям та пригощає їх гостинцями.

 

  1. Підсумок заняття.

– Де ми сьогодні побували? Як ми готувалися до цього свята?

Чи сподобалося вам іти в гості на іменини?

А що найбільше сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку