Заняття "Домашні тварини та їх дитинчата"

Про матеріал

Мета: Закріпити і уточнити знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат; активізувати і розширювати словник по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; знати зовнішні ознаки тварин, чим харчуються, як голос подають, де живуть, яку користь приносять; вправляти дітей відповідати на запитання вихователя повними відповідями; розвивати слухове і зорове сприйняття, загальну та дрібну моторику; виховувати комунікативні навички; виховувати любов до домашніх тварин.

Перегляд файлу

Тема: Домашні тварини та їх дитинчата

 

Мета: Закріпити і уточнити знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат; активізувати і розширювати словник по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; знати зовнішні ознаки тварин, чим харчуються, як голос подають, де живуть, яку користь приносять; вправляти дітей відповідати на запитання вихователя повними відповідями; розвивати слухове і зорове сприйняття, загальну та дрібну моторику; виховувати комунікативні навички; виховувати любов до домашніх тварин.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

 

Вихователь і діти

 

- Зібралися всі діти в коло,

 

Я твій друг і ти мій друг.

 

Міцно за руки візьмемося

 

І посміхнемося один одному.

 

-Я запрошую вас у подорож у світ тварин.

 

Зараз я загадаю загадки, а відгадки ви будете знаходити, і вивішувати на дошці.

 

ІІ. Дидактична гра «Загадування загадок»

 

1.Хто біля дверей нас зустрічає,

 

В тиші весь день, проспавши,

 

І від щастя починає

 

Голосна гавкати: «Гав-гав-гав»?

 

2.Хто на прив’язі гуляючи,

 

Травичку щіпає на пагорбі,

 

І, очікуючи господиню,

 

Самотньо бекає: «Ме-е-е»?

 

3.Хто завжди чудово знає,

 

Що на сніданок я варю,

 

І до балії підбігає,

 

Голосно хрюкає: «Хрю-хрю»?

 

4.Довге вухо,

 

Грудочка пуху.

 

Стрибає спритно,

 

Гризе морквину.(кролик)

 

(Коли діти відгадують загадки , вихователь виставляє на магнітній дошці картинки із зображенням відгадок)

 

ІІІ. Робота на магнітній дошці

 

- Давайте, ще раз з вами назвемо цих тварин.(діти по черзі перераховують тварин вивішених на дошці)

 

- Хто це? (корова, собака, кінь, свині, кішка, овечка)

 

- Як можна назвати одним словом цих тварин? (домашні тварини)

 

- Чому їх так називають?(за ними доглядає людина)

 

- Поки ми з вами відгадували домашніх тварин, всі тварини переплуталися. Допоможіть мені навести лад.

 

Моделювання (на столах розташовані домашні тварини і дикі тварини, діти повинні розподілити тварин, хто де живе).

 

- Що це? (сільський будинок)

 

- А це? (ліс)

 

- Розподіліть тварин по своїх місцях проживання.

 

ІV. Дидактична гра «Знайди свою маму»

 

Діти знаходять дитинчат і мам на предметних картинках і об’єднують їх.

 

- Діти, ви не втомилися? Давайте з вами трохи відпочинемо. Підійдіть до мене і візміть по м’ячу.

 

V. Фізкультхвилинка

 

Квочка-мати по порядку

 

Курчаток вивела на зарядку.

 

Всі за нею малюки

 

Роблять вправи ось такі: (повторюють вправи ранкової гімнастики)

 

- Ми з вами трохи відпочили. Дайте відповідь мені на запитання. Як ви думаєте, чим харчуються домашні тварини?

 

VІ. Дидактична гра «Хто чим живиться?» (використання піктограм)

 

(Діти сідають за столи і самостійно виконують завдання за рівнями)

 

- Давайте перевіримо. Чим харчується корова?(травою, сіном)

 

- Чим живиться кішка? (рибою)

 

- Чим живиться собака? (кісточками)

 

- Чим живиться коза? (травою)

 

- Чим живиться кролик? (морквою)

 

- А чому лялька залишилася? (тому що вона іграшка)

 

- Молодці! Всі впорались із завданням. У кого з вас вдома є домашня тварина? Як ви доглядаєте за ними? (годуємо, лікуємо, миємо, чистимо і т.д.)

 

VІІ. Дидактична гра «Хто яку приносить користь?»

 

- Яку користь приносять всі ці домашні тварини людині? (діти обирають н астолах картинки і вивішують їх на мольберт)

 

- Молодці! Всі ці домашні тварини потрібні людині, без них людина не зможе прожити.

 

- Кінь, собака, кіт, корови,

 

Кози, вівці, всі готові.

 

З ними поруч в дружбі жити

 

І на радість нам служити.

 

VІІІ. Підсумок заняття

 

- Ось ми і побували у світі тварин.

 

- Чим вам сподобалось займатися на занятті?

 

- Що нового ви дізналися? (домашніх тварин потрібно берегти, піклуватися про них)

docx
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
9426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку