Мета: Навчати дітей складати аплікативне зображення ялинки з паперових деталей у формі трикутників різного кольору. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.
Новорічна листівка
Мета: Навчати дітей складати аплікативне зображення ялинки з паперових деталей у формі трикутників різного кольору. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.
Хід заняття.
1. Вихователь: - Добрий ранок всім! А хто ви?
Діти: - Діти!
- Що ви вмієте?
- Ліпити, малювати!
- Ну а ще що?
- Аплікацію робити
- Може ще що?
- Грати!
2. Лексична гра «Скажи українською» (з м’ячем)
Девочка – дівчинка
Мальчик- хлопчик
Солнышко- сонечко
Цветок- квітка
Бумага- папір
Цвет- колір
Краска- фарба
Кисточка- пензлик
Карандаш- олівець
Рисунок-малюнок
3. Створення сюжету заняття.
«Фарби загубилися»
Діти, я приготувала для вас сюрприз – картину. Ось вона!
Дивно, тут були яскраві кольори, а зараз вони кудись зникли, заховалися.
Де сховались кольори?
Де поділись? Де вони?
Може в квітах,чи в листочках?
А може в бантиках дівчаток?
Можливо в іграшках маляток?
Швидше всього, кольори,
Непосиди – маляри,
Щоб чого не сталось,
В загадках заховались.
4. Постановка проблемної ситуації.
- Як ви гадаєте, чому я на своїй картині зобразила ялинку? Правильно, зараз зима ы скоро свято нового року, всі дерева голі. Сумно. А ялинка одна все така ж зелена, весела.
5. Мотивація дитячої діяльності.
Вихователь звертає увагу дітей на розкладений на столі матеріал для аплікації, не пояснюючи що діти будуть робити.
Пропонує роздивитись і вирішити самостійно, що ж вони будуть робити.
6. Пальчикова гімнастика.
Раз, два , три, чотири, п’ять,
Ми йдемо гриби шукати.
Цей ось пальчик в ліс пішов.
Цей ось пальчик гриб знайшов,
Цей ось пальчик раду дав,
Цей ось пальчик зготував.
Цей ось пальчик гарно з’їв
І від цього потовстів.
7. Продуктивна діяльність – аплікація «Новорічна листівка»
(складання ялинки із трьох трикутників)
Диференціація роботи: якщо дитина легко впоралася із завданням, можна запропонувати зробити таку ж саме «картину» як у вихователя (наклеїти сніжинки).
8. Підсумок заняття.
Організація виставки готових робіт.