Заняття "Новорічна листівка"

Про матеріал

Мета: Навчати дітей складати аплікативне зображення ялинки з паперових деталей у формі трикутників різного кольору. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.

Перегляд файлу

Новорічна листівка

 

Мета: Навчати дітей складати аплікативне зображення ялинки з паперових деталей у формі трикутників різного кольору. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.

 

Хід заняття.

 

1. Вихователь: - Добрий ранок всім! А хто ви?

 

Діти: - Діти!

 

- Що ви вмієте?

 

- Ліпити, малювати!

 

- Ну а ще що?

 

- Аплікацію робити

 

- Може ще що?

 

- Грати!

 

2. Лексична гра «Скажи українською» (з м’ячем)

 

Девочка – дівчинка

 

Мальчик- хлопчик

 

Солнышко- сонечко

 

Цветок- квітка

 

Бумага- папір

 

Цвет- колір

 

Краска- фарба

 

Кисточка- пензлик

 

Карандаш- олівець

 

Рисунок-малюнок

 

3. Створення сюжету заняття.

 

«Фарби загубилися»

 

Діти, я приготувала для вас сюрприз – картину. Ось вона!

 

Дивно, тут були яскраві кольори, а зараз вони кудись зникли, заховалися.

 

Де сховались кольори?

 

Де поділись? Де вони?

 

Може в квітах,чи в листочках?

 

А може в бантиках дівчаток?

 

Можливо в іграшках маляток?

 

Швидше всього, кольори,

 

Непосиди – маляри,

 

Щоб чого не сталось,

 

В загадках заховались.

 

4. Постановка проблемної ситуації.

 

- Як ви гадаєте, чому я на своїй картині зобразила ялинку? Правильно, зараз зима ы скоро свято нового року, всі дерева голі. Сумно. А ялинка одна все така ж зелена, весела.

 

5. Мотивація дитячої діяльності.

 

Вихователь звертає увагу дітей на розкладений на столі матеріал для аплікації, не пояснюючи що діти будуть робити.

 

Пропонує роздивитись і вирішити самостійно, що ж вони будуть робити.

 

6. Пальчикова гімнастика.

 

Раз, два , три, чотири, п’ять,

 

Ми йдемо гриби шукати.

 

Цей ось пальчик в ліс пішов.

 

Цей ось пальчик гриб знайшов,

 

Цей ось пальчик раду дав,

 

Цей ось пальчик зготував.

 

Цей ось пальчик гарно з’їв

 

І від цього потовстів.

 

7. Продуктивна діяльність – аплікація «Новорічна листівка»

 

(складання ялинки із трьох трикутників)

 

Диференціація роботи: якщо дитина легко впоралася із завданням, можна запропонувати зробити таку ж саме «картину» як у вихователя (наклеїти сніжинки).

 

8. Підсумок заняття.

 

Організація виставки готових робіт.

docx
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
2086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку