Заняття «Друзі сніговичка»

Про матеріал

Спеціально-організована художньо-естетична діяльність малювання з використанням нетрадиційних технік «Друзі сніговичка» середній дошкільний вік . Програмовий зміст: викликати у дітей позитивний настрій від заняття. Удосконалювати вміння дітей малювати нетрадиційними техніками (ватяними паличками та повітряними кульками). Закріпити знання про пору року зима та зимові розваги, формувати знання дітей про сніг. Продовжувати вчити дітей уважно слухати художній текст, відповідати на запитання реченнями. Закріпити малювання круглої форми нетрадиційним способом. Розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, увагу, логічне мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Спеціально-організована художньо-естетична діяльність малювання

з використанням нетрадиційних технік

(сереній дошкільний вік)

 «Друзі сніговичка»

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: викликати у дітей позитивний настрій від заняття. Удосконалювати вміння дітей малювати нетрадиційними техніками (ватяними паличками та повітряними кульками). Закріпити знання про пору року зима та зимові розваги, формувати знання дітей про сніг. Продовжувати вчити дітей уважно слухати художній текст, відповідати на запитання реченнями. Закріпити малювання круглої форми нетрадиційним способом. Розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, увагу, логічне мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.

Обладнання: ляльковий сніговик, ширма, декорації «ялинки», аркуші паперу, пластикові тарілочки з гуашевими фарбами білого кольору, ватяні палички, маленькі повітряні кульки, серветки.

 

Хід заняття:

 

Ранок добрий наступив

Малята посміхаються.

Тож давайте всі гарненько

разом привітаємся,

скажемо: «Доброго ранку».

Вихователь:  Діти, яка в нас зараз пора року? (Зима). А що ми з вами взимку робимо на прогулянці? (Відповіді дітей). А давайте згадаємо, як ми ліпили сніговита на майданчику:

Ігровий етюд: «Ми ліпили сніжний ком»

Ми ліпили сніжний ком.

Буде ком сніговиком!

Ми сліпили кома – два.

Той, що зверху, - голова.

Ніс – морквинка,

Рот маленький,

Очі – вуглики кругленькі.

Гілки замість рук,

Вийшов гарний друг.

(Під музику діти виконують рухи за текстом віршем).

Сніговик: Добрий ранок, малята! Впізнаєте мене? Це я, той самий сніговик, якого ви зліпили на прогулянці.

Вихователь: Добрий ранок, Сніговичок! Ми дуже раді, що ти завітав до нас у гості.

Сніговик: Я прийшов до вас не з порожніми руками. Я вам щось приніс (віддає відеречко зі снігом виховательці).

Вихователь: Діти, подивіться, що це нам Сніговичок приніс? (Сніг). А який він на дотик? (Діти пальчиками торкаються до снігу). А який за кольором? (Білий). Подумайте і скажіть, що буде зі снігом якщо ми його залишимо у груповій кімнаті? Чому він розтане? Якщо візьмемо і покладемо на долоньку? Чому? (Міркування дітей).

Сніговичок: Діти, а ви знаєте звідки береться сніг і як він до нас потрапляє? Сідайте зручніше, я вам зараз розкажу невеличку казочку:

 

Казка про сніг (супровід мультимедійна презентація)

Жила була в небі пухнаста біла хмаринка. На цій хмаринці жили веселі краплинки. В різні пори року вони накрапали на землю. Взимку біла хмаринка високо в небі зустріла холодний вітерець та мороз. Мороз дарував кожній краплинці шубку: легку, пухнасту крижану. І до землі спускались гарні легкі білі сніжинки.

 

Вихователь: Яка чудова казочка про сніжинки! (бесіда за змістом казки)

Сніговик: Ой, який морозець, всі краплинки заморозив, одягнув у шубки. А ми морозу не боїмось, як тільки він хоче нас заморозити – ми одразу співаємо пісеньку «Морозець» (діти разом з вихователем співають пісню «Морозець» та виконують відповідні рухи).

Морозець

 Морозець, морозець

Не щипай за щічки!

Теплі валянки у нас

Шубки й рукавички.

Морозець, морозець,

Плещемо в долоні

У дівчаток і хлоп'яток

носики червоні.

Сніговик: Як у вас весело! Як вас багато! А я один самотній, немає в мене друзів. Тому зліпіть із снігу ще сніговичків.

Вихователь: Не журися, Сніговичку. У цьому відеречку замало снігу та він почав вже танути, тому ми краще друзів тобі намалюємо. Ми намалюємо схожих на тебе сніговичків – ось таких! (Вихователь показує портрет намальованого сніговичка).

Сніговик: Так, так! Мені дуже хочеться  мати таких друзів.

Вихователь: Перед тим, як будемо малювати, зробимо пальчикову гімнастику.

Сніжки

1,2,3,4,5 – діточки сніжки ліпили

Він кругленький і гладенький,

Але зовсім не смачненький

Раз – підкинемо сніжок,

Два – кидок іще разок,

Три – сніжок зламаємо

І його знов катаємо.

 

Вихователь: Діти, давайте розглянемо сніговичка (Розгляд зразка.  З чого складається сніговичок? (З кульок). А чи однакові вони за розміром? (Ні, внизу більша кулька – тулуб, а знизу менша – голова).

Малювати ми будемо незвичайним способом – повітряною кулькою. Треба взяти повітряну кульку, вмокнути у білу фарбу та, притискаючи до паперу, домалювати голову та тулуб круглої форми. Намалюємо очі і носик нашим сніговичкам. А потім, скориставшись ватяною паличкою, домалювати сніжок (Діти малюють, вихователь стежить за технікою виконання, допомагає, радить. Під час роботи звучить спокійна мелодія).

Сніговик: Ой, які в мене тепер будуть хороші друзі, я задоволений. А де ж моє відерце зі снігом? Ой, а що це в ньому? Я води не приносив!

(Відповідь дітей. Це сніг розтанув, бо в кімнаті тепло).

Сніговик: Мені вже пора йти на вулицю, поки я не розтанув. Я буду там чекати своїх друзів, яких ви намалювали.

Вихователь: Діти ви молодці! Ми з вами допомогли знайти друзів сніговичку.

 

 

doc
Додано
24 січня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку