Конспект заняття може бути корисним викладачам коледжів, вчителям.
Студенти повинні мати на занятті гаджети (1 на парті), де встановлена програма зчитування QR-кодів, щоб не витрачати час на її пошуки. Також повинен бути доступ до інтернету з гаджетів.
Домашнє завдання є двох видів: обов"язкове для всіх студентів та творчого характеру (із зірочкою) для тих, хто хоче отримати високий бал.
Тема заняття: Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер. «Одіссея». Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Образ Одіссея.
Мета:
Вид заняття: практичне заняття.
МТЗ: Комп'ютер, проектор, посібник Горобченко І.В. «Цікаві завдання із QR-кодами. 10 клас» для студентів (1 на парту).
Джерела та література
Хід заняття
II. Мотивація навчальної діяльності.
2.1. Перегляд експрес-уроку О.Ніколенко «Троя».
- Які з крилатих висловів, згаданих лектором, ви часто використовуєте у мовленні?
- Як ви вважаєте, про літературу якого періоду ми з вами сьогодні будемо говорити?
- Як ви вважаєте, чи вплинула культура та література античності на творчість митців наступних періодів? Обґрунтуйте вашу думку.
III. Оголошення теми й мети заняття.
Дійсно, сьогодні ми з вами поговоримо про етапи й шедеври античності, помандруємо сторінками «Одіссеї» Гомера. Визначимо й обґрунтуємо, які елементи наявні в «Одіссеї». Також ви дізнаєтеся, які людські чесноти прославляли люди в античний період, а також вади, які засуджували. І, звичайно ж, проаналізуємо образ Одіссея.
IV. Актуалізація опорних знань.
4.1. Бесіда. Заповнення таблиці «Знаю - Хочу дізнатися»
- Що вам відомо про літературу античності?
- Які асоціації викликає у вас згадка про цей період?
- Що ви хочете дізнатися про літературу античності та поему Гомера «Одіссея»?
- Заповніть таблицю «Знаю - Хочу дізнатися». А в кінці заняття ми порівняємо здобуті знання з очікуваннями.
Знаю |
Хочу дізнатися |
|
|
V. Сприйняття та засвоєння нового навчального матеріалу.
5.1. Повідомлення студентів про літературу та культуру античності.
- Уважно слухайте повідомлення одногрупників, конспектуйте почуте.
5.2. Фронтальне опитування.
- Назвіть ім'я поета-співця, за честь називатися батьківщиною якого в давнину змагалися сім грецьких міст.
- Які відомості з біографії Гомера вас вразили? Чому?
5.3. Завдання з QR-кодами.
5.4. Обговорення записаних відповідей. Опитування ланцюжком.
VI. Закріплення набутих знань, умінь та навичок.
- Опрацюйте матеріал теми, розміщений у підручнику. Випишіть у зошити цікаві відомості, які є для вас новими.
6.2. Завдання з QR-кодом.
- Виконайте останнє завдання сторінки 3 посібника. Перегляньте ілюстрації до твору, підпишіть цитатами з «Одіссеї».
VII. Домашнє завдання.
Опрацювати біографію Данте Аліґ’єрі, заповнити опорну схему.
Прочитати уривок з поеми «Божественна комедія» (Пекло, І, V).
* Створити інфографіку з теми заняття.
* Написати міні-висловлення «Вчинок Одіссея, який вразив мене найбільше».
VIII. Підбиття підсумків заняття.
8.1. Інтерактивний прийом «Мікрофон». Аналіз реалізації очікувань (з таблиці «Знаю - Хочу дізнатися»).