Заняття – гра на тему: «Краса людини: зовнішня і внутрішня»

Про матеріал
Розкрити поняття «краса людини, її зовнішні та внутрішні сторони; переконати дітей, що не тільки природні дані роблять людину привабливою; обговорити, які риси треба виховати в собі, щоб бути привабливим; розвивати мислення, мовлення, пам’ять; виховати в учнів почуття прекрасного.
Перегляд файлу

 

Заняття – гра

 на тему: «Краса людини: зовнішня і внутрішня»

 

 Мета:  Розкрити поняття «краса людини, її зовнішні та внутрішні сторони; переконати дітей, що не тільки природні дані роблять людину привабливою; обговорити, які риси треба виховати в собі, щоб бути привабливим; розвивати мислення, мовлення, пам’ять; виховати в учнів почуття прекрасного.

Обладнання: відео матеріал, пазли, інтерактивна гра «Краса».

Хід заняття-гри

Вихователь/Вчитель: Для повноцінного життя людині потрібна не лише звичайна їжа, але й духовна. Людина завжди прагне до краси і гармонії. 

Відповідаючи на питання «Що таке краса?», люди називають гарне обличчя, модний одяг, а дехто з досвідчених – красу душі, красу мови.  Що можна вважати красивим? Навряд чи хтось точно зможе відповісте на це запитання. Скільки людей - стільки ж думок. Те, що одна людина вважає красивим, іншій може здаватися потворним, і навпаки.

Отже, є зовнішня краса – та яку ми бачимо, милуємось, а є внутрішня краса – це та, яку ми відчуваємо.

1.Відео «Краса людини»

2.Інтерактивна гра(старша група розміщає зображення, а 1 клас підписи)

Зовнішня                                                                     Внутрішня

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/037c/000e5b5b-d9f86f31/640/img3.jpg                                  https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/037c/000e5b5b-d9f86f31/640/img3.jpg

 

 

 

https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/09/16/s_5b9e4f835ffbe/img1.jpgЗовнішність                                                              Щирість                                                                                                

https://novosibirsk.bbport.ru/upload/images/m-reason-odejda-magaziny-moskva-115237-large(1).jpg

 

 

https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/09/16/s_5b9e4f835ffbe/img1.jpghttps://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1066918/b09e409e-6c6d-4e54-8067-89fe193cc8f2/s1200?webp=false                  Одяг                                                             Щедрість                                                

                                                                                                

 

 

 

https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/09/16/s_5b9e4f835ffbe/img1.jpgГарна хода                                                                    Любов 

 

 

 

 

https://i10.fotocdn.net/s22/36/gallery_xl/29/2562989091.jpg                                                                                       Чуйність                                                       

 

 

 

 

https://www.kupibonus.ru/upload/resize_cache/iblock/26c/560_321_2/26cd85990324e48b4189ee68f3e35db8.jpg                                                                                     Співчуття

 

 

 

 

                                                                                               Ласка

https://poklik.org/wp-content/uploads/2018/03/DOBROTA.jpghttps://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1025599/ef1aa618-b9f5-4a6c-ab63-52232757fca1/s12003.Пазли(старша група складає пазл , а 1 клас прислів’я про внутрішню красу людини)

 

 

 

 

1.Не одежа красить людину, а добрі діла.

2.Все добре переймай, а зла уникай.

4. «Асоціативний кущ»

1. Чуйність (якщо переважає чуйність, то немає кривди і болю)

2.Любов (якщо в світі є любов, то діти ростуть щасливі та радісні)

3.Щедрість (якщо у світі переважає щедрість, то в світі немає голоду, бо щедрий поділиться з усіма.)

4.Щирість (якщо переважає щирість, то немає брехні, є правда і всі серця відкриті і чесні)

5.Прихильність (якщо є прихильність , то всі поважають один одного)

6.Співчуття (люди допомагають один одному, кажуть щирі і добрі слова)

7.Ласка (якщо  переважає ласка, то не буде жодного черствого серця, а буде тепло і затишок).

5.Обговорення проблемних ситуацій

1ситуація

Вітя приніс до школи альбом з марками. Діти розглядали їх. Раптом підбіг Максим і, схопив альбом, побіг.

  •          Що ви можете сказати про вчинок Максима?
  •          Яку дасте йому пораду?

2 ситуація

Йдучи по сходах, Вітя штовхнув Оленку. Оленка впала і заплакала. Тому ,що їй було боляче. Вітя обізвав її плаксою.

  •          Що ви можете сказати про Вітю, його вчинок?

3 ситуація

-Діти, перед вами два портрети одного і того ж  самого хлопчика. Який вам більше подобається ? Чому?

(На першому- похмурий, злий. На другому – веселий, з посмішкою)

0008-004-.png0008-004-.png 

  •          Який із цих хлопчиків буде робити достойні для людини вчинок?

6. Гра «Добрі чарівники»

- А зараз я пропоную вам стати добрими чарівниками .У мене є чарівна паличка.Кожен із вас буде передавати паличку іншому і називати тільки хороші вчинки дітей класу або ваших друзів.

- Бачите , як багато в нас гарного, доброго. Намагатимемось і надалі берегти і примножувати ці добрі вчинки. Щоб ваші обличчя були завжди радісні від того, що ви зробили доброго, а на обличчі ніколи не зникла усмішка.

7. Гра «Добрі і погані вчинки»

- Зараз я запропоную запитання, а ви, якщо так вчинить добра людина, плеснете в долоні, а якщо так може вчинити невихована людина, то залишитеся  сидіти спокійно.

  • Допомагати мамі мити посуд.
  • Робити комусь зле, якщо він цього не бачить .
  • Не вмиватись.
  • Берегти рідну природу та охороняти її.
  • Шанувати працю інших людей.
  • Галасувати , коли хтось відпочиває.
  • Бути вихованою. Стриманою дитиною.
  • Обманювати, хвалитися.
  • Насміхатися з чужого горя.
  • Добре вчитися, багато читати.
  • Не слухати батьків.
  • Допомагати друзям у біді.
  • Ділитися тим, що є в тебе.
  • Ображати інших.
  • Захищати слабкого.
  • Спати на уроках.
  • Красти.
  • Любити своїх батьків.
  • Ображати тварин.
  • Сваритися.

-Молодці, ви дійсно виростете хорошими людьми.

ІV. Підсумок уроку «Мікрофон»

-  Як зробити так, щоб добро на планеті Земля примножувалося?

Можливі відповіді дітей:
• самому робити добрі вчинки (допомагати близьким, друзям); 
• вирости гарною, доброю людиною; 
• щодня робити хоч маленькі, проте добрі справи.

V. Побажання

«Сьогодні, прощаючись один із  одним, ми поділимося краплиною власної доброти». Діти складають долоні, дмухають на них й передають один одному «краплинку» власної доброти.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Позакласні заходи
Інкл
Додано
26 вересня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку