Заняття гуртка для дітей старшого дошкільного віку
Мета: розвивати образне мислення, дрібну моторику рук, увагу; виховувати інтерес до виготовлення об'ємних паперових іграшок; продовжувати закріплювати правила користування ножицями, вміння вирізувати деталі; склеювати частини вертольота.
Матеріали та інструменти: кольоровий папір, ножиці, клей.
Тема: Казковий вертоліт
Мета: розвивати образне мислення, дрібну моторику рук, увагу;
виховувати інтерес до виготовлення об’ємних паперових іграшок;
продовжувати закріплювати правила користування ножицями, вміння вирізувати деталі; склеювати частини вертольота.
Матеріали та інструменти: кольоровий папір, ножиці, клей.
Хід заняття:
1.Розповідь-показ
Вихователь: Я пропоную вам, діти, помандрувати у казковий світ.
Як потрапити у казку,
Де знайти підказку?
Допоможе вертоліт,
Нас візьме у свій політ.
Тож давайте по-порядку,
Відгадайте ви загадку.
Йшла оце я до криниці.
Бачу: в небі диво-птиця.
Здоровенна, а безкрила,
Крила, мабуть, загубила…
Наче трактор, гуркотить,
Хоч безкрила, а летить.
Помахала птиці вслід.
Що за птиця?
(Відповіді дітей.)
Вихователь: Так, правильно - це вертоліт. Тому, щоб потрапити у казку нам потрібно зробити казкового вертольота. Ось якого, подивіться. (Вихователь показує вертольота.)
2. Виконання роботи
(Вихователь пояснює послідовність виготовлення вертольота. Проводить індивідуальну роботу.)
Вихователь: Ми почнемо виготовляти вертоліт сьогодні і продовжимо наступного разу виконувати таке цікаве і захоплююче завдання. Необхідно вирізати деталі вертольота. Склеюємо основу вертольота. А наступного разу ми приклеюємо хвіст, вікна, прожектори. Виготовимо лопаті пропелера. Вертоліт буде готовий.
Фізкультхвилинка:
Два прихлопи, три притопи.
На носок, на каблучок.
Руку вліво, руку вправо —
Ми танцюєм гопачок!
Раз — присіли, два — присіли,
Настрій гарний.
Покрутились, повертілись
І тихесенько ми всілись.
3. Перегляд та обговорення робіт.