Заняття гуртка для дітей старшого дошкільного віку
Мета: розвивати почуття кольору, ліній, форм; виховувати вміння виконувати роботу у певній послідовності; оволодівати уміннями передавати характерні особливості форми, розміру, пропорції іграшки; вчити прикрашати виріб аплікацією, підсилюючи образну та емоційну виразність.
Матеріали та інструменти: кольоровий папір, ножиці, клей.
Тема: Курочка Ряба
Мета: розвивати почуття кольору, ліній, форм;
виховувати вміння виконувати роботу у певній послідовності;
оволодівати уміннями передавати характерні особливості форми, розміру, пропорції іграшки;
вчити прикрашати виріб аплікацією, підсилюючи образну та емоційну виразність.
Матеріали та інструменти: кольоровий папір, ножиці, клей.
Хід заняття:
1.Розповідь-показ
Вихователь: Розкажу вам, діти, цікаву пригоду. Якось одного дня загубилося маленьке курчатко. І пішло воно шукати маму і тата. Йшло воно доріжкою, йшло і побачило удалині дві світлі рудувато-брунатні плями.. Наблизилося воно й побачило, що ці істоти мають дзьобики… а в однієї навіть борідка… мають ці істоти гребінці… мають крильця… і навіть хвости… І що ближче підходило курча, то краще могло роздивитися, хто перед ним. Одна істота мала великий дзьоб, гребінець, крила, а в іншої гребінець, дзьоб і крила були трохи меншими. В однієї істоти був маленький і акуратний хвостик, в іншої – великий і пишний хвіст. Ці і стоти стурбовано озиралися навсібіч, здавалося, що вони когось нукають. І коли курча підбігло зовсім близько, воно зрозуміло, що це…
(Відповіді дітей.)
Вихователь: Так, це – півник і курочка.
Між кущами на горбочку
Квокче квочка в холодочку.
На горбочку квочка квокче,
Поскликати діток хоче.
(Показує курочку.) Діти, вам подобається така курочка. Ми навчимося сьогодні робити таку Курочку Рябу способом орігамі.
2. Виконання роботи
Вихователь: Потрібно підготувати квадрат. Зігнути його по діагоналі. Потім загнути крайні кути. Увігнути верхній кут всередину і трохи витягніть вперед – дзьоб. Вигнути назовні правий кут так, щоб утворився хвіст. Прикрасьте Курочку Рябу за бажанням.
(Діти виконують завдання. Вихователь проводить індивідуальну роботу.)
3. Перегляд та обговорення робіт.