Конспект – заняття в середній дошкільній групі «Пригоди у зимовому лісі»

Про матеріал

: Ознайомити дітей з особливостями зимової пори року; розширити знання дошкільнят про зимові явища природи; про зміни у природі , пов`язані з приходом зими; розширити й узагальнити знання про диких тварин; розвивати мовленнєвий розвиток з елементами розвиваючих ігор; збагачувати емоційний стан дітей.

Перегляд файлу

Конспект – заняття в середній дошкільній групі «Пригоди у зимовому лісі»

Мета заняття: Ознайомити дітей з особливостями зимової пори року;  розширити знання дошкільнят про зимові  явища природи;  про зміни у природі , пов`язані з приходом зими; розширити й узагальнити знання про диких тварин;  розвивати мовленнєвий розвиток з елементами розвиваючих ігор; збагачувати емоційний стан дітей.

Обладнання: макет сніжки, ілюстрації , запис фонограми,набір для досліду, медальки.

 

 

                                                 У нас сьогодні ніби свято,

                                                 Гостей зібралося багато

А нуж на мене подивіться

І веселенько посміхніться.

Вихователь: Ось я впіймала диво-сніжку.  В яку пору запрошує вона нас ?  (Діти відповідають  -  Зиму.)

Вихователь: Діти! Сьогодні у нас буде заняття цікаве і незвичайне , ми вирушаємо у гості до Зими, а вона для нас підготувала дуже багато сюрпризів.  А яких саме дізнаємося  згодом.

Вихователь: Дітки ! Подивіться , що у мене в руках ( Діти – Сніжинка) . Так  сніжинка. Її мені прислала сама Чарівниця – Зима. Вона нас запрошує у гості , але подорож наша буде непроста .  А подорожувати ми будемо потягом. Потяг наш називається «Зима». А щоб правильно зібрати потяг і вирушити на ньому у подорож , потрібно уважно слухати мої запитання і давати на них відповіді.

1 Завдання:  Скажіть мені , діти , а зима яка?

     (Діти:  холодна, морозна, біла, сніжна ) . Ставиться вагончик із     зображенням сніжинки.

2 Завдання:  А що можна робити взимку зі снігу?

      (Діти:  грати в сніжки, робити снігову гірку, ліпити сніговита       А щоб сніговик не розтанув, якою повинна бути погода ?

       (Діти: холодною, морозною ) ). Ставиться вагончик із зображенням  сніговика .

3 Завдання:  А що полюбляє їсти сніговик?

    (Діти: сніг, лід, морозиво).  ). Ставиться вагончик із зображенням  морозива.

Вихователь: Чудово, погляньте дітки, який у нас вийшов гарний зимовий потяг.

 

  Вихователь: Діти! Як, ви, гадаєте, кому взимку важко, скрутно? Хто живе у лісі?

           (Діти: лісовим звірятам та птахам). 

Вихователь: Взимку їм дуже важко знайти їжу, тому ми вирушаємо  до лісу, щоб нагодувати лісових жителів. Давайте пригадаємо , хто живе у лісі,які звірі? 

         (Діти: зайчик, лисичка, вовк, ведмідь).

А яких зимуючих птахів, ви, знаєте ?

          (Діти :  синичка, ворона, снігур, горобчик).

Вихователь: Але, для того, щоб потрапити до лісу Зима нам прислала листа. Давайте прочитаємо його.  ( Вихователь читає лист).

«Здрастуйте , діти! Потрапити в мій ліс не просто . Щоб ви змогли прийти до мене в лісове королівство і допомогти лісовим жителям, ви повинні  виконати завдання.»

Вихователь: Ось перше завдання «З ким дружить Зима?» (Потрібно відгадати загадки)

  1.  Покружляла зірочка

 У повітрі трошки

 Сіла і розтанула

 На моїй долоньці. (Сніжинка)

  1.  Хто на зиму роздягається,а влітку одягається? (Дерево)
  2. Зелену сукню маю,

Ніколи не міняю

Один єдиний раз на рік,

Її я прикрашаю. (Ялинка)

 

     Вихователь: Молодці! Перше завдання Зими виконали.

       Давайте послухаємо друге завдання, яке приготувала нам Зима.

Гра  «Зігрій Зиму ласкавими словами.»

(Діти називають зиму ласкавими словами по черзі : пухнаста, ніжна, іскриста,світла, добра, сніжна красуня).

Вихователь: Ось і впоралися ми і з другим завданням. Ну, що ви мабуть  втомилися.  Давайте трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинкка: У володарки Зими

                                           Трішечки замерзли ми.

                                            Грудень каже: «Пострибай!»

                                            Січень просить: «Присідай!»

                                            Встали - сіли,  встали – сіли

                                            Розігріли наше тіло.

                                            Лютий місяць нагадав

                                            Час нам братися до справ,

                                            Сіли дітки всі гарненько

                                            Спинки тримаємо рівненько!

 

Вихователь: Ну, що слухаємо наступне завдання?

Гра «Вгадай чий голос?»

 (Діти слухають фонограму:  скрипить мороз, віє вітер, виє завірюха, виє вовк)

Вихователь: Дітки , скажіть, що потрібно робити, щоб не злякатися морозу та не змерзнути на вулиці взимку?

(Діти: потрібно одягати зимовий одяг)

Гра : «Збираємось на прогулянку».

(Вихователь називає предмети одягу ,якщо зимовий дітки хлопають в долоньки, якщо ні – руки на колінах.)  (Шуба, шапка, туфлі, шарфик,плаття, рукавички, шорти, валянки,футболка.)

Вихователь: Молодці діти, впоралися з усіма завданнями. А зараз давайте приготуємо їжу для лісових жителів . (Діти разом з вихователем готують їжу для птахів. )   Ось нарешті наша подорож добігла кінця. Ми приготували їжу для птахів. За те, що ви були такими активними, допомогли птахам. 

Зима – Чарівниця нагороджує вас медалями.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кельбас Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
15 січня 2019
Переглядів
19883
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку