Тема заняття: Танцювальні рухи і фігури.
Навчити вмінню володіти своїм тілом; оволодіння навичками танцювальних рухів під музичний супровід, вдосконалювати раніше набуті вміння навички.
Розвивати увагу, уяву, музичний слух, координацію та техніку виконання рухів.
Виховувати естетичну та танцювальну культуру, дисциплінованість і почуття дружби.
Завдання заняття: удосконалити здобутті знання з минулих тем та розвинути танцювальні навики.
Методи:
Тип заняття: засвоєння та удосконалення нових знань.
Форма заняття: групова
Обладнання, ТЗН балетки, станок.
Очікуваний результат: відтворювати танцювальні рухи під музичний супровід.
Хід заняття
І. Вступна частина
Діти скажіть, а ви вмієте уявляти щось казкове?
Так всі дітки люблять уявляти, мріяти. На нашому занятті ми з вами трішечки пограємо. Давайте уявимо собі, що ми на великій галявині квітів, але вона незвичайна, а чарівна.
Чому? Тому що на цій галявині водночас ростуть різноманітні квіти: весняні та осінні, польові та садові.
Я буду вам загадувати загадку, а ви відгадувати, яка це квітка та покажете через танець, як вона прокидається або як її колихає вітерець.
Як ви уявите квітку так і продемонструєте її. А інші діти дадуть оцінку ( Метод «Дитяче журі»)
Це королева квітів,
Гарна і красива.
На стеблах має колючки,
В них захист її й сила. (Троянда)
Квітка гарненька,
На сонечко схожа,
Пелюстки біленькі,
А середина жовтенька (Ромашка)
Я гордо голову тримаю
І перед вітром не схиляю.
Я жовтий, білий, червоненький.
В саду я квітну навесні (Тюльпан)
Дякую вам діти за створення чудової танцювальної композиції.
Ви всі гарно справились з завданням. Ось ми з вами і познайомились з нашою темою уроку ближче.
II. Основна частина
III. Заключна частина