заняття " Казкова зимонька"

Про матеріал
Програмовий зміст: формувати у дітей елементарні уявлення про природні умови пори року – зими; учити розрізняти і називати стан погоди взимку ″ падає сніг ″, властивості снігу – холодний, білий; продовжувати знайомити дітей з геометричними формами: квадратом, кругом та трикутником; формувати вміння обводити пальцем контури предметів; розвивати вміння спілкуватися; формувати вміння використовувати в мові порівняльні звороти, звуконаслідування. Розвивати пам’ять,просторове мислення, уяву, увагу, елементарні уявлення про форму та колір, інтерес до різних видів образотворчої діяльності. Заохочувати до імітаційних ігор та ігрових вправ. Виховувати доброзичливість, товариськість.
Перегляд файлу

Заклад дошкільної освіти

(ясла -  садок) №5 ″ Червона Шапочка ″

Скадовської міської ради

Скадовського району

Херсонської області

 

 

 

 

 

Конспект

Інтегрованого заняття

″Казкова зимонька″

 

 

Мусатова Т.М.,

Вихователь

׀ молодшої групи

″Малятко″


Програмовий зміст: формувати у дітей елементарні уявлення про природні умови пори року – зими; учити розрізняти і називати стан погоди взимку ″ падає сніг ″, властивості снігу – холодний, білий; продовжувати знайомити дітей з геометричними формами: квадратом, кругом та трикутником; формувати вміння обводити пальцем контури предметів; розвивати вміння спілкуватися; формувати вміння використовувати в мові порівняльні звороти, звуконаслідування. Розвивати пам’ять,просторове мислення, уяву, увагу, елементарні уявлення про форму та колір, інтерес до різних видів образотворчої діяльності. Заохочувати до імітаційних ігор та ігрових вправ. Виховувати доброзичливість, товариськість.

Хід заняття

Вихователь:

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку