Заняття "Крок у казку"

Про матеріал
Познайомити дітей з технікою образотворчого мистецтва «колажем». Удосконалювати знайомі техніки малювання «набриск», «малювання свічкою», «розмивка», «монотипія». Поєднувати в колажі інноваційні техніки малювання з аплікацією з вати та паперу, «орігамі». Розвивати творчу уяву, фантазію. Виховувати естетичний смак, вміння домовлятися, самостійність. Залучати дітей до колективного малювання.
Перегляд файлу

 

Сумська початкова школа №14 Сумської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з образотворчого мистецтва з використанням інноваційних технік на тему: «Крок у казку» (старша група)

 

 

                                                                                           Підготувала вихователь

                                                                                           Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Познайомити дітей з технікою образотворчого мистецтва «колажем». Удосконалювати знайомі техніки малювання «набриск», «малювання свічкою», «розмивка», «монотипія». Поєднувати в колажі інноваційні техніки малювання з аплікацією з вати та паперу, «орігамі». Розвивати творчу уяву, фантазію. Виховувати естетичний смак, вміння домовлятися, самостійність. Залучати дітей до колективного малювання.

Матеріал: великий аркуш паперу з намальованим контуром ялинки, плівка для «монотипії», пензлі № 6 для «розмивки», кольоровий папір для аплікації та орігамі, клей, пензлики для клею, фломастери, фарби акварельні, вата, сніжинки з паперу, стрічки з тканини, свічки, будиночок з ліхтариком, класична музика.

Хід:

1.Організаційний момент.

Вихователь разом з дітьми заходять до художньої майстерні, в якій горить тільки світло в казковому будиночку (ліхтарик). Лунає тиха класична музика. Діти роздивляються. Вихователь пояснює, що в будиночку спить Новорічна казка. Що будити її не можна тому, що завітає казка на Новорічні ранки.

2.Мотивація.

Вихователь пропонує дітям здійснити крок у казку, допомогти прокинутись казці вчасно. Проводиться активна розмова з дітьми на тему «Новий Рік». Діти пригадують ялиночку. Вихователь пропонує посадить новорічну ялиночку.

3.Самостійна діяльність дітей.

Діти тихенько, щоб не розбудить казку, проходять в художню майстерню. Роздивляються великий аркуш з графічним зображенням ялинки. Домовляються про те, що хто буде робити. Частина дітей малює свічкою зірки та сніжинки, частина – кришталевий лід (техніка «монотипія», а інша частина – тло малюнка («розмивка»). В той час, коли тло висихає, діти складають ялинки «орігамі» для ялинкового лісу та приклеюють їх на аркуш паперу. Потім всі разом розфарбовують ялинку і прикрашають її прикрасами (зав’язують стрічки-бантики, вирізають та наклеюють сніжинки з паперу та вату-пагорби снігу).

4.Підсумок.

Вихователь пропонує дітям помилуватися новорічною ялинкою та перевірити, чи не прокинулась казка. Діти домовляються, що разом зроблять виставку. Ялинка буде рости і на новорічне свято перетвориться в справжню красуню в музичному залі.

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
1354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку