Заняття 1
Хід заняття
Вступна частина: Привітання. Якщо психолог плеснув в долоні один раз – здороватись треба за руку, якщо два – щічками, якщо три – спиною.(2хв)
1. Гра «Дресироване сонечко» (10 хв.)
Обладнання: для цієї гри потрібні аркуш паперу, розкреслений на 16 квадратів із чотирьох клітинок по вертикалі та чотирьох по горизонталі; предмет, що зображує сонечко (ігрова фішка).
Психолог поміщає фішку на яку-небудь клітинку ігрового поля та повідомляє про переміщення «сонечка» на кілька клітинок, у певному напрямку. Дитина повинна подумки уявити ці пересування і показати те місце, де тепер має сидіти дресироване «сонечко».
2. Дидактична вправа «Знайди відмінності».
Час проведення: 5 хвилин.
Дітям пропонується уважно розглянути два малюнки і знайти п’ять відмінностей.
3. Вправа «Пошук предмета».
Час проведення: 10 хвилин.
Ведучий пропонує учасникам гри уважно озирнутися навколо, добре запам’ятати обстановку в кімнаті, предмети, що знаходяться в ній. Після цього гравець виходить, а ведучий кладе маленький предмет на видне місце. Учасник запрошується в кімнату. Йому дозволяється зробити одне коло по кімнаті й потім відповісти на запитання, чи є новий предмет і що це?
4. Гра «Найуважніший».
Час проведення: 5 хвилин.
Психолог пропонує гравцеві порядок розташування предметів в такій кількості в такому порядку:
А) 3 предмета; Б) 4 предмета; В) 5 предметів; Г) 6 предметів; Д) 7 предметів. Після кожного пред’явлення гравець виходить із кімнати. У цей час психолог робить зміни в розстановці предметів (міняє місцями). Гравець повинен знайти зміни.
Рефлексія заняття:(3хв)
Ритуал прощання(2хв) «Усмішка по колу». Діти усміхаються одне одному, і бажають щось приємне.