Заняття «ДАВАЙ ЗНАЙОМИТИСЬ»
Вправа « Мене звати...»
Мета впровадження: представлення, знайомство вихованців
Хід проведення: учасники стають в коло. Дитина, яка має себе представити, знаходиться з м'ячем у руках і промовляє « Мене звати.......», після чого кидає м'яч комусь з гуртківців. Той кому попав м'яч робить комплімент і стає в коло на представлення. Вправа триває доки кожний гравець побуває в колі.
�ВПРАВА «ПЕРЕТВОРЕННЯ»
Мета впровадження: «місток» між вправами
Ресурси: 0 Час: 15 хв
Хід проведення: Учасники повинні закінчити речення.
Наприклад:
“ Якби я був книгою, то був би....”
“ Якби я був їжею, то хотів би бути...”
“ Якби я був предметом мебелі, то був би..
� ВПРАВА «ЗВ’ЯЗУВАННЯ ГРУПИ»
Мета впровадження: командоутворення
Хід проведення: Група стоїть у колоні по одному, в лівій руці у кожного протягнутий уздовж групи тонкий канат. Учасникам дається завдання щільно скрутитися за годинниковою стрілкою в «рулет», після чого ведучий обв’язує групу кінцем, який залишився на рівні пояса. В такому стані групу просять переміщатися по приміщенню за траєкторією, що задається ведучим.
Іноді дається додаткове завдання: в процесі переміщення кожен з учасників говорить три цікаві факти про себе, а після завершення вправи інші учасники згадують ці факти. Ведучому слід уважно стежити за траєкторією руху групи, щоб уникнути зіткнення учасників з нерухомими предметами.
Вправа « Плакат»
Хід проведення: Діти обирають собі зображення ( психолог зазадалегідь підготовує кольорові картинки дівчаток і хлопчиків) із запропонованих їм. Підписують героя своїм ім'ям і приклеюють на плакат у формі кола, а тоді колективно в центрі малюють свого керівника гуртка. Таким чином створюється плакат гуртка. На тильній стороні можна також колективно прописати правила групи. Плакат пропонується повісити у кабінеті.
Гра « ТВІСТЕР»