Заняття на тему: "Овочеве місто"

Про матеріал
Конспект заняття для дітей середньої групи. Освітня лінія: Дитина в природному довкіллі.
Перегляд файлу

Тема: Овочеве  місто

Мета: Збагатити словник словами, що означають назву овочів, їх якості і властивості  ввести узагальнюючі слова овочі, городні рослини. Учити  добирати синоніми , утворювати прикметники за допомогою суфікса –еньк-, відгадувати загадки. Учити описувати овочі, називаючи їх найхарактерніші ознаки.

Учити виразно читати вірші, розвивати інтонацію ,естетичні почуття.  Вправляти у складанні речень з сполучником а; розвивати уважність, виховувати  вміння працювати за вказівкою вихователя. 

Матеріал : Набір овочів: морква, помідор, огірок, капуста; загадки, вірші

Методи і прийоми: метод мотивації, бесіда за запитаннями, гра фізкультхвилинка.

 

 

Хід заняття

 

Ой, подивіться який гарний куточок зявився у нас в групі. Давайте підійдемо

і побачимо, що там є.(Діти називають, що вони бачать)

- Діти, а ви не скажете від кого ці дарунки. Хто нам їх подарував?(Осінь)

_А яка осінь?(Щедра, багата, золота, холодна)

- Подивіться і скажіть чого ще нам не подарувала осінь?(Міркування дітей)

- Тоді давайте відправимось з вами в овочеве містечко і запросимо жителів цього містечка до себе.

                    (Діти разом з вихователем ідуть)

 

Ой, яке гарне містечко. Мабуть у ньому живуть веселі , казкові жителі.

Відгадайте, хто живе у цьому гарному будиночку   .(Вихователь загадує загадку)

                Сидить дівчина в коморі, а коса її на дворі .(Морква)

-Подивіться, який гарний будиночок, давайте подивимося , чи справді у ньому живе  морква.(Діти заглядають у віконечко і справді бачать там моркву. Вихователь дістає моркву із будиночка.)

-Діти, а яка морква?(Вони називають ознаки моркви)

- Давайте заберемо моркву із собою. Даринка  візьми морквинку . поклади її до кошика.

                                (Діти ідуть далі)

Ой, діти подивіться який гарний будиночок .Хто ж у ньому живе ?

Валерія відкрий віконечко і скажи хто живе у такому гарному будиночку.

(Відповідь дитини)

- Діти , а може  хтось розкаже нам віршика про помідорчика?

(Дитина розказує вірш В. Сухар «Помідор»)

 - Який гарний віршик він так сподобався помідорчику, що він захотів з вами погратися у гру.(Діти   утворюють за допомогою суффікса- еньк- прикметники. до іменника помідор)

-Діти, відгадайте хто живе по сусідству з помідором

                           Довгасті, голчасті

                           Зеленої масті

                           Хороші вродили

                           Щоб їх засолили

                           Зїмо залюбки

                           Ми вас…….(Огірки)

Правильно  у цьому будиночку живуть огірки. А ви знаєте , що в овочевому містечку живе овочева фея, давайте всі закриємо очі і вона

перетворить усіх нас на огірочків. Закривайте очки.(Діти закривають очі і перетворюються на огірків)

           

                          Дидактична гра «Ти  хто»

 

Діти давайте заберемо  помідорчика і його сусіда з собою .Даша, візьми помідорчика , а ти Антон візьми огірочка покладіть їх до кошика.

                           (Діти ідуть далі)

Подивіться, який великий будинок. Цікаво хто у ньому живе?

(Діти відповідають)

- Де росте капуста?(На городі)

- Діти , що потрібно капусті ,щоб вона виросла стала качаном?

(Міркування дітей)

- Що можна приготувати з капусти?(Відповіді дітей)

-А з ким дружить капуста?(Відповіді дітей)

-А може хтось знає вірш про капусту?

                   (вірш про капусту)

- Діти , капустину ми заберемо і у кошик покладемо. Подивіться скільки друзів у нас зявилося.

                Усі ми овочі зібрали

                 І у кошик їх поклали

                 Стиглим соком вони налиті

                 Вони відомі діточкам

                 Любим друзям - малюкам

                  Вони корисні для нас усіх

                  Для дорослих і малих.

А ви знаєте мені так сподобався огірок я зараз вам про нього розповім

Зразок опису:  « Це огірок. Він довгастий, зелений, соковитий, смачний. Всередині у ньому є насіння. Огірок росте на городі. Це городня рослина – овоч. Огірки їдять свіжими солять, роблять салат.»  

      (Двоє дітей описують овочі за зразком вихователя)

 

 

Проводиться фізкультхвилинка

 

                          

                              Справа -місто, зліва – ліс

                              А внизу синіє море,

                              В небі сонечко сіяє

                              І за нами промовляє

                              раз, два, три, чотири, п’ять

                             Будем дружними зростати

                             Добре будемо навчатись

                             І не будем лінуватись

Подивіться, що ви тут бачите?(Овочі)Всі овочі різної форми і різного кольору. Про них можна сказати:

           Помідор круглий, а огірок довгастий.

(Діти складають речення із сполучником - а- )

Молодці, а ви знаєте що у овочевому  містечку овочі веселі є овочі, які від нас заховалися. Нам треба їх відшукати. Швиденько сідайте за столи і будемо їх шукати.(Діти за допомогою фарби відшукують овочі, які заховалися на аркушах паперу.)

 

                       

doc
Додано
6 травня 2020
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку