Заняття на тему Подорож до країни веселих звірят

Про матеріал
Формувати уявлення про тварин інших контенентів. Вчити розпізнавати за зовнішніми ознаками та називати їх спонукати відповідати на запитання повними реченнями. Імітування рухів - веселі звірятя. Дидактична гра - Де слон? Бесіда за змістом вірша Спати час. Дидактична гра - Свійський-дикий.
Перегляд файлу

Показове заняття для батьків з дітьми ІІ молодшої групи.

Тема: Подорож у країну веселих звірят (слон).

Мета: формувати уявлення про тварин інших континентів, вчити розпізнавати за зовнішніми ознаками тварин та називати їх, спонукати відповідати на запитання повними реченнями, активно використовувати в своєму мовленні поняття "дика тварина", "свійська тварина"; розвивати увагу, пам'ять дитини; виховувати допитливість, інтерес до дикої природи, бережливе ставлення до тварин.

Матеріали: посилка від слоника та лист, демонстраційний малюнок до віршика "Спати час", картки для розфарбовування (за кількістю дітей), шумові коробочки, розрізна картинка "слон", повітряні кульки.

Оформлення групової кімнати: всюди розвішані малюнки з тваринами Африки.

Хід заняття

І. Вступна частина

1.Діти заходять до групової кімнати під музику "Чунга-чанга". Стають обличчям до батьків та промовляють віршик:

Ми - весела дітвора,

Разом гратись полюбля.

Всіх вітаємо ми радо і бажаємо усім

Весело провести з нами кілька радісних хвилин.

2. Імітування рухів за віршем "Веселі звірята "

Тато, мама та Іванко

Побували в зоопарку.

Бачили всіляких звірів і про них нам розповіли.

Шимпанзе банан гризе,

На спині маля везе.

А коала заблукала,

З дерева в траву упала.

Зебри бігали лугами

З золотими копитами.

Тигр ричить, ричить тигриця,

Пролетіла низько птиця.

І маленьке тигренятко

Шкірить гострі зубенятка.

Жирафа-мама із синочком

Відпочивають в холодочку.

Слон великі ноги має,

Ледве їх переставляє.

Має довгий хобот він,

І маленький має хвіст.

3. Привітання

-Малята, як ви гадаєте, як вітаються слоники? (Діти висловлюють думки: хоботом, вухами чи хвостом).

II. Основна частина.

1. Сюрпризний момент "Посилка від слона".

Стук в двері.

-Хто це стукає до нас?

В групу заносять посилку і лист.

- Давайте прочитаємо його і дізнаємось, хто його прислав до нас. (Діти складають розрізну картинку "слон" і роблять висновок, що лист і посилка від слона).

2.Дидактична гра: «Який слон?» (з імітацією рухів)

-Які у слона вуха? (Великі. Показують)

-Які ноги? (Великі. Переступають з ноги на ногу, тупотять)

-Який хобот? (Довгий. Показують.)

-А який хвостик? (Маленький)

3. Робота за змістом вірша «Спати час» та картиною до нього.

Спати час, заснув бичок,

Ліг у ліжко на бочок.

Та поснули ведмежата,

Тільки слон не хоче спати.

Головою слон хитає,

Так слониху він вітає.

-Що зробив бичок? (Бичок ліг у ліжко)

-А ведмежата? (Ведмежата також поснули)

-А чи заснув слоник? (Ні, слоник не заснув). А чому? (Слоник хоче гратися зі слонихою)

4. Дидактична гра «Свійський чи дикий»

- Бичок – це яка тваринка? (Бичок – свійська тварина) Чому ви так гадаєте? (Тому, що бичок живе поруч із людьми, люди його годують, доглядають за ним).

-А ведмедик? (Ведмедик – це дика тварина) Чому? (Ведмедик живе у лісі).

-А слон? (Діти висловлюють власні думки)

-Слон – також є дика тварина. Але він живе далеко-далеко у Африці, за морями, за лісами. Але він хоче дружити з вами, малята. Тому прислав нам із вами цю посилку. Але посилка не проста, а чарівна, відкрити її можна лише тоді, коли ви виконаєте завдання, які приготував для вас слоник.

5. Дидактична гра: «Тихо – гучно» з шумовими коробочками.

- Покажіть, як ходить слоник. (Вихователь подає гучний звук коробочкою, діти тупотять ногами, як слони).

- Покажіть, як бігає мишка. (Вихователь подає тихий звук іншою коробочкою, а діти бігають тихенько).

Гру можна повторити 2 – 3 рази за бажанням дітей.

6. Зафарбовування квадратів за зразком під спокійну музику.

Діти сідають за столи, у кожного – картка та олівці. На картці – три квадрати

-Розфарбуйте перший квадрат зеленим кольором, другий – жовтим, третій – червоним. ( Звернути увагу дітей на збільшений зразок із зафарбованими квадратами).

ІІІ. Заключна частина.

-Ви виконали всі завдання від слоника. Тепер ми можемо відкрити посилку.

(Діти відкривають посилку і знаходять повітряні кульки із зображеними на них звірятами. Кожна дитина обирає кульку, яка сподобалася найбільше. Під пісеньку «Жар – Африка» малята танцюють з кульками та батьками.

 

docx
Додано
7 вересня 2020
Переглядів
4625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку