Заняття на тему ‘’Подорож по морю’’ для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Програмовий зміст 1.Розширити знання дітей про навколишній світ,а саме значення слова’’Острів’’. 2.Спонукати дітей застосовувати наявні знання про навколишній світ на практиці. 3.Закріпити поняття багато і один,кольори,форму предметів.Повторити правила безпеки життя. 4.Розвивати вміння орієнтуватися у просторі. 5.Розвивати дрібну моторику рук.
Перегляд файлу

Конспект заняття на тему

‘’Подорож по морю’’

Програмовий зміст

1.Розширити знання дітей про навколишній світ,а саме значення слова’’Острів’’.

2.Спонукати дітей застосовувати наявні знання про навколишній світ на практиці.

3.Закріпити поняття багато і один,кольори,форму предметів.Повторити правила безпеки життя.

4.Розвивати вміння орієнтуватися у просторі.

5.Розвивати дрібну моторику рук.

                                Хід заняття

Вихователь

Дорогі мої малята ви любите подорожувати.Сьогодні ми з вами будемо на ось цьому красивому кораблі по морю.

 То ж часу негайте в корабель сідайте.

Поки наш кораблик пливе зробимо вправу

          Корабель пливе

          Море несе

       Сопілочка грає

       Правим веслом загрібаєм

       Лівим веслом загрібаєм

       А тоді двома руками

       Ми пливем на острів з вами

Видно острів Ні

( Діти роблять вправу)

Вихователь

Діти послухайте як за бортом корабля булькає вода.Давайте покажемо як саме.Візьміть будь-ласка стаканчики з водою,наберіть носиком повітря і видуєм його в трубочку.Як гарно робить Ксюша,Юля молодець (діти дують в трубочки.)

Вихователь

Довго ми подорожували.Наш кораблик зупинився.Чудо острів тут з’явився.Ось ми з вами прибули на острів.

      Острів – це частина землі в морі,кругом вода.Треба бути дуже обережними.

 Діти,ми зараз з вами будемо виходити з корабля.Але будемо іти обережно по місточку,щоб не впасти в море.Ідемо один за одним не штовхаючись,руки на пояс.А тепер тихенько на носочках по тепленькому пісочку.

             Цей пісочок не простий

              Він напевне чарівний

              Він казковий, різнокольоровий.

Вихователь

Якого кольору цей пісочок?

А цей якого?

Подивіться у мене є кольорові пасочки.Ми зараз будемо ліпити різні фігури.Потрібно набрати повну пасочку і зліпити фігурку.Якого кольору ця пасочка?А ця якого?Сідайте кожен біля пісочку який вибрали.Ви швиденько тут сідайте і пісочком цим пограйте.

Вихователь

Подивіться малята,які чудові фігури вийшли.

Вихователь

                     Ми пісочком ліпили

                     Свої ручки забруднили

                     То ж підемо до водички

                     І помиємо свої ручки

( Діти з помічником вихователя миють ручки,даємо рушничок.)

Давайте малята заглянемо у воду.Яка чиста прозора морська вода,але пити її неможна бо вона солона.А полоскати горло,коли захворіли можна,вона лікувальна.Діти хто живе у воді?Правильно у воді живуть мешканці моря риби,раки,медузи,морські коники,морські зірочки.Діти,а скільки рибок живе в морі,одна чи багато.Діти у воду не можна кидати сміття,бо риби загинуть.

     І самим діткам не можна без дорослих ходити біля моря,біля річки бо можна потонути.Діти подивіться скільки камінчиків лежить на березі,які вони цікаві.Виберіть собі камінчик,який вам подобається.Візьміть його в ручки,погладьте,ви відчуваєте ,який він гладенький,це так морська хвиля вимила його.Зараз ми з вами масаж камінчиком.Прикладаємо камінчик до щічки погладимо її.Погладимо камінчиком другу щічку.Погладимо камінчиком лоб.Помасажуємо ручку зверху до низу кожен пальчик,перевернемо ручку.Погладимо камінчиками долоньку.Молодці сподобалось вам.

                     Забігає мавпочка

Добрий день діти

Дивно, кого я бачу

Як ви сюди потрапили?

Я давно живу на острові.Ніколи тут нікого не бачила.

Вихователь

Хто ти така?

Я мавпочка.

Вихователь

Ми подорожували на кораблі і потрапили на острів.

Мавпочка

Ой як добре,нарешті в мене з’являться друзі.Мені дуже сумно було одній.Діти ви мені допоможите наловити риби.Подивіться скільки її багато плаває у воді.Ось у мене є вудочки і відерце,подивіться як це треба робити.Зловити рибку і покласти у відерце.(Діти ловлять рибку.)

Вихователь

Якого кольору відерце?

Якого кольору рибку?

Скільки ти зловила рибок Ксюша?

Вихователь

Мавпочко,подивись скільки багато рибок наловили рибок.

Мавпочка

Дякую вам малята я з рибки наварю ухи.І вас запрошу у гості.Дякую вам малята.Хочу з вами танцювати.

Танець Чунга-чанга.

Вихователь

Люба мавпочка,нам було дуже весело з тобою,але нам вже час повертатися назад.

Мавпочка

Але я так нехочу з вами розлучатися.

Вихователь

Щоб ти нас не забула

Ми тобі на згадку

Намалюємо малюнки

Але дуже світить сонечко,щоб нам не було жарко,ми сховаємося під парасолькою ходи з нами.Малювати діти ми сьогодні будемо морських мешканців,всіх хто живе в морі,морських котиків,риб,морських зірочок,медуз.Малювати будемо водою,без фарб і олівців,адже ми їх не взяли з собою.Подивіться як правильно це робити.Беремо кісточку в праву руку,вмочуємо її у воду,змочуємо об серветку і замальовуємо,не виходячи за лінії,зліва направо,або зверху вниз.

(Діти разом з мавпочкою малюють на підлозі.)

Вихователь

Подивіться які гарні малюнки в нас вийшли

(розглядаємо малюнки)

Мавпочка

Дякую вам діти за подарунки

У мене для вас теж є подарунок

Подивіться яка чарівна скринька

Її на берег викинула морська хвиля

Давайте скажемо чарівні слова і вона відкриється

(діти відкривають скриню і мавпочка роздає фрукти.)

Вихователь

Дякуємо тобі мавпочка

Діти подякували

Ми заберемо твій подарунок з собою,а коли припливемо назад в садочок,то посмакуємо фруктами.

Сідаємо в корабель і прощаємося з мавпочкою.

Допобачення.       

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
2129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку