Заняття "Осінній букет"

Про матеріал
Мета: Створення аплікації осіннього букета з засушених листків. Завдання: 1. Закріпити вміння впізнавати дерево за зовнішнім виглядом листка; 2. Продовжувати вчити утворювати нові слова (лист з горобини - горобиновий і т. д.); 3. Вчити використовувати в роботі природий матеріал (сухе листя, вправляти в наклеюванні сухого листя. 4. Закріпити властивості засушених листків (листя тендітні, можуть кришитися) 5. Розвивати орієнтування в просторі при складанні композиції на аркуші паперу. 6. Розвивати дрібну моторику пальців, координацію руху руки, творче мислення, посидючість, спостережливість. 7. Виховувати вміння доводити роботу до кінця. Попередня робота: розгляд репродукцій з осінніми пейзажами, спостереження за осінньою природою, листопадом, збирання листя для засушіванія. Матеріал: висушене листя, вирізані деталі вази, клей, ножиці.
Перегляд файлу

Конспект заняття по аплікації в середній групі «Осінній букет»

Мета: Створення аплікації осіннього букета з засушених листків.

Завдання:

1. Закріпити вміння впізнавати дерево за зовнішнім виглядом листка;

2. Продовжувати вчити утворювати нові слова (лист з горобини - горобиновий і т. д.);

3. Вчити використовувати в роботі природий матеріал (сухе листя, вправляти в наклеюванні сухого листя.

4. Закріпити властивості засушених листків (листя тендітні, можуть кришитися)

5. Розвивати орієнтування в просторі при складанні композиції на аркуші паперу.

6. Розвивати дрібну моторику пальців, координацію руху руки, творче мислення, посидючість, спостережливість.

7. Виховувати вміння доводити роботу до кінця.

Попередня робота: розгляд репродукцій з осінніми пейзажами, спостереження за осінньою природою, листопадом, збирання листя для засушіванія.

Матеріал: висушене листя, вирізані деталі вази, клей, ножиці.

1. Організаційний момент

Привіт, діти! У нас на занятті сьогодні гості, давайте з ними привітаємося.

Д : Здравствуйте.

Сьогодні на вулиці  похмуро і сиро, але нам весело нам від наших усмішок, адже кожна посмішка - це маленьке сонечко, від якого стає тепло і добре. Тому ми з вами будемо частіше посміхатися один одному і дарувати свою радість оточуючим.

2. Бесіда про осінь.

Яка зараз пора року? За що ми любимо осінь? Чому осінь називають золотою? Вона немов художник розфарбовує дерева різними кольорами: червоним, жовтим, помаранчевим, бордовим. І дощ ранньої осені йде незвичайний - з яскравих листя - листопад.

- На вулиці так багато різних красивих листочків. А що ми з вами зможемо з них зробити? (Зібрати букет, зробити саморобку, засушити і т. д.)

На прогулянці ми з вами назбирали листочки з різних дерев і поклали їх сушити. Подивіться, що у нас вийшло?

3. Д / і «З якою гілки дитинко?»

Вихователь показує засушений листочок, а діти визначають, з якого дерева прилетів кожен листок.

(Цей листочок з берези, значить він березовий, цей листочок з горобини, значить Горобиновий, з клена - кленовий, з дуба - дубовий і т. Д.)

Вихователь: Молодці, всіх «діток» дізналися. Давайте і ми перетворимося в листочки і трошки відпочинемо.

Физкультминутка. листочки

Ми листочки осінні, (Плавне погойдування руками вгорі над головою)

На гілках ми сидимо.

Дмухнув вітер - полетіли. (Руки в сторони)

Ми летіли, ми летіли

І на землю тихо сіли. (Сіли)

Вітер знову набіг

І листочки все підняв. (Плавне погойдування руками вгорі над головою)

Закружляли, полетіли (Крутяться)

І на землю знову сіли. (Діти сідають на місця)

4. Робота над аплікацією.

- А як ви думаєте, що можна зробити з наших засушених листочків? (виріб, аплікацію)

На ділянці ми гуляли,

З дерев листя облітали.

Ми зібрали їх, сушили,

І в картину перетворили.

а картина - чудо,

Всім друзям на подив. (показ зразка).

• Розгляд зразка:

- Що тут зображено? З чого зроблений букет? А ваза?

Вихователь: Щоб наша робота була красивою і акуратною потрібно розім'яти руки.

• Пальчикова гімнастика «Осіннє листя»

Раз два три чотири п'ять.

(Загинати пальчики, починаючи з великого)

Будемо листя збирати.

(Стискають і розтискають кулачки)

Листя берези,

Листя горобини,

Листочки тополі,

Листя осики,

Листочки дуба ми зберемо,

Мамі осінній букет віднесемо.

( «Крокують» пальчики по столу).

• Створення зображення на аркуші паперу. (Індивідуальні вказівки, допомога)

(У дітей на столах лежать висушені осіннє листя, заготівля вази, лист для основи) 

Завдання: Скласти з листя букет, помістивши його в вазу. Робити все треба дуже обережно. Чому? Листя тендітні, можуть кришитися.

• Приклеювання деталей. 

За бажанням можна доповнити композицію.

Підсумок:

- Що сьогодні робили? Що дізналися нового?

Діти розглядають роботи один одного, милуються ними, радіють

 

docx
Додав(-ла)
Троян Наталья
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
3544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку