Заняття Ознайомлення з природою: "Як допомогти дивовижній Весні"

Про матеріал
Заняття художньо естетичного напрямку по ознайомленню з природою, як можна наблизити дітей до вивчення природних явищ.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття, ознайомлення з природою+розвиток мовлення, малювання

Тема: як допомогти дивовижній весні.

Мета: створити умови для милування красою природи, допомогти дітям втілити свої враження від краси у малюнках та образотворчому мовленні; розвивати художню-естетичність сприймання творів, в єдності змісту та форми; вчити дітей малювати, використовуючи техніку монотипія. Виховувати, любов до пізнання прекрасного.

Матеріали: ілюстрації про різні періоди весни; картини Ірини Яршан виконані в техніці монотипії; фарби, папір, шпалери.

Хід заняття:

Організаційний момент:

Вихователь: діти зверніть увагу як весело стали цвірінькать горобці на вулиці – радіючи, що скоро прийде весна. Горобчики сповіщають нам, що весна починається зі стрітення, вона вперше показує землі свою ніжну красу. Читання вірша В. Орлов «Весняна казка»:

 У зими гостей нема

 В крижаній твердині

 Залишається сама

В найміцніших стінах

Тут вітриська навісні

Тут замки потрійні

бо коштовності весни

Є у кожній скрині

В скрині спить весняний грім

Хмари – ланцюжками

  Дощик торочками

 В сніговій перині

 Спить зима на скрині

Але марні сни зими –

Строк її минає

Вже прокинулись громи –

Гуркіт їх лунає

Тут ховає від усіх

Величезні скрині

І лежить на скринях тих

Паморозь та іній

Срібла й золота нема

Інша це скарбниця:

Заховала тут зима

Сонце полонила,

Притягла його сюди

В скриню зачинила

І здійсню я залюбки

Заповітню мрію –

Увесь світ я навіки

Кригою накрию!

Хоч кричи хоч не кричи

Скрізь струмочки сині

Золоті несуть ключі

Відчиняти скрині.

 - Звернення до дітей: діти ви добре запамятили, які коштовності феї Весни ховає зима у своїх снігових крилах?

Мотивація: ми маємо допомогти Весні зібрати свої коштовності адже без них вона не зможе бути дужою щоб перемогти Зиму.

- Намалюємо усі весняні скарби.

Діти розглядають картини виконані в техніці монотипії.

Пальчикова гімнастика. Вихователь демонструє дітям як правильно малювати використовуючи секрет техніки монотипії (струмочки, легкий вітерець, ланцюжок хмаринок).

Під аудіозапис діти малюють.

- Як чудово, що ми з вами допомогли феї Весні перемогти зиму!

То разом розглянемо, що в нас вийшло і порадіємо тому, що принесла весна на землю.

- Вихователь, я буду починати, а ви продовжувати.

- Небо на весні зовсім не таке як у зимку, воно ... (блакитне, високе).

- По йому пропливають хмаринки, вони ... (білі, пухнасткі, легкі). 

- Пташки радісно ... (співають, цвірінькають).

- Будують свої ... (будинки, гнізда).

- Тихенько діти замріть на хвилинку (слухання співу пташок і капання бурульок аудіозапис).

Фізкультхвилинка.

Читання казки М. Пляцьківського «Бурульки»

 «Гей, крижані бурульки,

 Від чого плачете? –

 Спитав допитливий Горобчик.

- Ми плачемо від страху, - відповіли бурульки

- А чого ви боїтесь

- Зітхнули маленкі крижинки –

- Якщо ми розтанемо, то зірвемся з даху і розібємося ...

- А ви, вчіться літати – тоді все буде гаразд! Поцвірінькав тай полетів.

Добре легко йому радить тільки хіба крижані бурульки можуть літати. А якщо б вони і справді літали, тоді б стояв у небі дзвін! І лунал над дахами над сонними деревами, полями весела крижана пісенька!

- Намалюємо діти бурульки, що плачуть і сумують. Допоможемо бурулькам стати веселими. Можливо, саме вони маленькі бурульки наповнять струмочки весняною водою. Тож давайте разом зустрінемо Весну. Виходимо на вулицю в добрий час, нема таких співаночок як у нас, ми навіть не помітимо як станеться диво дивне і Весна фея прийде до нас.

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку