Заняття під час карантину
Тема: «Праця людей навесні»
Розробила:
Вихователь Гладиш К.В.
Заняття під час карантину
Лексична тема тижня : «Сільськогосподарська праця навесні»
Тема: «Праця людей навесні»
Мета: розширити знання дітей про роботу дорослих навесні, розвивати пізнавальний інтерес до праці людей у селі; інструментів, що потрібні для роботи; викликати бажання допомагати; повагу до праці дорослих.
Розвивати пам'ять, зв’язне мовлення, логічне мислення; дрібну моторику рук, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Матеріали: улюблена іграшка дитини, простий та кольорові олівці, альбомний листок.
Хід заняття:
Батьки читають віршик, пропонують дитині познайомитися з новою темою заняття і позайматися з улюбленою іграшку, щоб не було сумно.
СОНЦЕ СТУКАЄ В ВІКОНЦЕ
Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
А з зарядки та й на кладку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.
Там лежать граблі, лопата,
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи
І для цвіту, і для плоду —
На здоров'ячко народу.
Михайло Стельмах
Які справи у людей навесні? (обкопування і побілка дерев, висаджування квітів у садках, праця людей на городах).
Які інструменти використовують для роботи?
Дитині із зображеного на картинці обладнання необхідно вибрати і назвати те, що необхідне для роботи у садках і на городі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Дитині пропонують послухати незавершені речення і дібрати слова, щоб утворилась рима).
Щоб город перекопати, беремо до рук... (лопати).
Потім у велику грядку висіваємо... (зернятка).
Буде сонце і тепло, щоб зернятко... (проросло).
А чому рослина сходить? Бо корінчики п’ють... (воду).
(імітація названих дій з інструментами):
На город ми йшли?
Йшли!
От так, от так на город ми йшли!
Грабельки несли?
Несли!
Як?
От так! От так грабельки несли!
Потім землю ми копали.
Як копали?
Ось так! Ось так землю ми копали!
Грабельками загрібали.
Ось так,ось так грабельками загрібали.
Дитині пропонується намалювати за схемою лопату, інструмент, який необхідний для роботи в садку і на городі.
Спочатку малюємо простим олівцем, потім розфарбовуємо кольоровими.
Схема
З’ясувати, що нового сьогодні дізналася дитина?
Яка праця буває у людей навесні?
Який інструмент вони використовують?
Яка вправа сподобалася найбільше?
Чи сподобалося дитині займатися з улюбленою іграшкою?