Заняття під час карантину. Тема "Праця людей навесні".

Про матеріал
Заняття під час карантину Лексична тема тижня : «Сільськогосподарська праця навесні» Тема: «Праця людей навесні» Мета: налагодити дистанційне навчання дошкільнят під час карантину, допомогти батькам провести цікаве і пізнавальне заняття, забезпечивши їх необхідним матеріалом.
Перегляд файлу

 

 

 

Заняття під час карантину

Тема:  «Праця людей навесні»

 

Куда пойти с детьми с 11 по 20 марта 2017 года. - Путеводитель по ...

 

Розробила:

Вихователь Гладиш К.В.

Заняття під час карантину

Лексична тема тижня : «Сільськогосподарська праця навесні»

Тема:  «Праця людей навесні»

Мета: розширити знання дітей про роботу дорослих навесні, розвивати пізнавальний інтерес до праці людей у селі; інструментів, що потрібні для роботи; викликати бажання допомагати; повагу до праці дорослих.

Розвивати  пам'ять, зв’язне мовлення, логічне мислення; дрібну моторику рук, бажання доводити розпочату справу до кінця.

Матеріали: улюблена іграшка дитини, простий та кольорові олівці, альбомний листок.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент

Батьки читають віршик, пропонують дитині познайомитися з новою темою заняття і позайматися  з улюбленою  іграшку, щоб не було сумно.

СОНЦЕ СТУКАЄ В ВІКОНЦЕ

Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
А з зарядки та й на кладку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.
Там лежать граблі, лопата,
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи
І для цвіту, і для плоду —
На здоров'ячко народу.

Михайло Стельмах

  1. Розгляд ілюстрацій, обговорення.

Які справи у людей навесні? (обкопування і побілка дерев, висаджування квітів у садках, праця людей на городах).

Які інструменти використовують для роботи?

 

 

Лепбук до уроку природознавства "Весна"

  

         

ПРАЦЯ ЛЮДЕЙ НАВЕСНІ | Тест з природознавства – «На Урок» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Д/г «Що потрібно для роботи?»

Дитині із зображеного на картинці обладнання необхідно вибрати і назвати те, що необхідне для роботи у садках і на городі.

ᐉ Садовые инструменты в Киеве купить в Эпицентре • Цена в Украине

C:\Users\Кузнец\Desktop\Новая папка\заняття карантин\Без названия (1).jpg

C:\Users\Кузнец\Desktop\Новая папка\заняття карантин\Без названия.jpg

C:\Users\Кузнец\Desktop\Новая папка\заняття карантин\Без названия (2).jpg

ᐉ Садовые инструменты в Киеве купить в Эпицентре • Цена в Украине

C:\Users\Кузнец\Desktop\Новая папка\заняття карантин\Без названия (3).jpg

ᐉ Садовые инструменты в Киеве купить в Эпицентре • Цена в Украине

C:\Users\Кузнец\Desktop\Новая папка\заняття карантин\Без названия (4).jpg

Садовый инвентарь оптом, купить садовые инструменты - ОфисМенеджер

 

  1. М/в «Закінчи речення»

(Дитині пропонують послухати незавершені речення і дібрати слова, щоб утворилась рима).

Щоб город перекопати, беремо до рук... (лопати). 

Потім у велику грядку висіваємо... (зернятка).

Буде сонце і тепло, щоб зернятко... (проросло).

А чому рослина сходить? Бо корінчики п’ють... (воду).

  1. Фізкультхвилинка «Працьовиті малюки»

(імітація названих дій з інструментами):
На город ми йшли?
Йшли!
От так, от так на город ми йшли!
Грабельки несли?
Несли!
Як?
От так! От так грабельки несли!
Потім землю ми копали.
Як копали?
Ось так! Ось так землю ми копали!
Грабельками загрібали.
Ось так,ось так грабельками загрібали.

  1. Практична робота 

Дитині пропонується намалювати за схемою лопату, інструмент, який необхідний для роботи в садку і на городі.

Спочатку малюємо простим олівцем, потім розфарбовуємо кольоровими.  

Схема

C:\Users\Кузнец\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Без названия (5).jpg

 

 

  1. Підсумок заняття.

З’ясувати, що нового сьогодні дізналася дитина?

Яка праця буває у людей навесні?

Який інструмент вони використовують?

Яка вправа  сподобалася найбільше?

Чи сподобалося дитині займатися з улюбленою іграшкою?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чапаева Алина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гулик Люда
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
23347
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку