Заняття: "Пізнаємо світ разом"

Про матеріал
Збагачувати знання дітей про звичаї та традиції свого краю; вправляти в умінні визначати символіку своєї країни; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Тема:  « Пізнаєм світ разом»

Мета: збагачувати знання дітей про звичаї та традиції свого краю; вправляти в умінні визначати символіку своєї країни; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати любов до рідного краю.

 

1. Розгадування загадок про українську символіку

       -   І червона, й соковита,

           Та гірка вона все літо.

           Припече мороз – вона

           Стала добра й смачна. (Калина)

            ***

  • Ноги на полі,
    Тіло в стодолі,
    А голова на столі. (Пшениця).
    ***
    Що два тижні зелениться,
    Що два тижні колоситься,
    За два тижні одцвітає,
    Ще два тижні наливає
    І два тижні підсихає? (Жито)
    ***
    У борг зерно візьме -
    Паляницю поверне. (Поле)
    ***
    Море безкрає
    Золотом сяє,
    Котить поволі
    Хвилі шовкові. (Пшеничне поле).
    ***
    З поля зжинають,
    У млині перетирають,
    В печі гублять,
    Клянуться, що люблять. (Хліб)

***

  • На землі великій є одна країна:
    Гарна, неповторна, красна, як калина.
    І живуть тут люди добрі, працьовиті.
    І скажу, до речі, ще й талановиті.
    Землю засівають і пісні співають,
    На бандурі грають і вірші складають
    Про ліси і гори, і про синє море.
    Про людей і квіти. То скажіть же, діти,
    Що це за країна? (Наша славна Україна!)

***

 

  • Лист зелений не пропав, 

А під снігом задрімав.

Щоб у синю сукенчину

Одягнуть весняну днину. (Барвінок)

***

  • Кучері в річку опустила
    І про щось зажурилась,
    А про що вона сумує,
    Нікому не говорить. (Верба)

***

  • В мене є великий хист:
    Я співаю, як артист.
    Спів той радісний усюди
    Дуже люблять слухать люди. (Соловей)

***

  • Сплелися у коло
    Усі квіточки з поля.
    Барвисті, душисті,
    В стрічках шовковистих.
    І кличе в танок
    Український… (Вінок)

*** 

  • Говорить доріжка —
    Два вишитих кінця:
    «Умий своє личко,
    Щоб грязюка зійшла,
    Щоб мене не забруднити,
    Треба вчасно лице мити». (Рушник)

*** 

  • Красивий, щедрий рідний край
    І мова наша солов’їна.
    Люби, шануй, оберігай
    Усе, що зветься … (Україна)

***

  • У всіх людей одна святиня,
    Куди не глянь, де не спитай,
    Рідніша їм своя пустиня,
    Аніж земний в чужині край.
    Їм красить все їх рідний край.
    Нема без кореня рослини,
    А нас, людей, без ... (Батьківщини)

 

 

 

 

 

2. Розфарбуй віночок

i_021

 

 

 

 

 

 

 

3. Складання розповіді про Батьківщину (за картиною «Міст у Києві» )

 

  • Що зображено на картині?
  • Що ви бачите на передньому плані? А на задньому?
  • Як ви гадаєте, яку річку намалював художник?
  • Як називається цей міст (пішохідний міст)?
  • Уявіть, що ви стоїте на цьому мості. Відчуваєте, як теплий весняний вітерець пестить ваші обличчя?
  • Що ви бачите перед собою?
  • Які запахи відчуваєте?
  • Які кольори переважають на цій картині?

 

 

4. Бесіда: « Що ми розкажемо про Україну друзям з Європи?»

 

  • Як зветься наша Батьківщина?
  • Який у нас прапор?
  • Що символізує наш герб?
  • Розкажіть про українські страви.
  • Які рослини символізують нашу державу?
  • В якому вбранні раніше ходили українці?
  • Розкажіть про свої друзів.
  • Чим полюбляють займатися у вільний час?
  • Ваші улюблені ігри?
  • Діти за допомогою вищесказаних питань складають розповідь про Україну для друзів з Європи.

 

 

5. Лист нашим друзям з Європи (діти складають пропонуючи свої ідеї)

Доброго дня. Пишемо вам з країни ___________. Проживаємо ми у невеликому містечку ______________ та відвідуємо __________________ групу, яка знаходиться у садочку ___________. Нам дуже приємно що саме вам ми відправляємо ___________. Хочемо вас запросити до нашого _____________, та більш детальніше розповісти про його пам’ятки, а саме: ___________________________________________________________________________________________________________________________________. Особисто ми полюбляємо відвідувати ________________________________, тому що ____________________________________. А ще б хотіли розповісти про наш садочок, адже тут ми ________________________________________

___________________________. Також ходимо на екскурсії_______________

____________________. У нас тут дуже цікаво, тому що ми святкуємо _____

_________________________________________________________________. У нас ще є дуже багато чого цікавого вам ____________. З нетерпінням чекаємо _____________. З повагою діти _____________________.

 

 

 

docx
Додано
9 листопада 2021
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку