Заняття + презентація "Подорож на пташиний двір"

Про матеріал
Мета: уточнити й закріпити назви домашніх птахів; чим харчуються, як подають голос, яку користь приносять людині; вправляти в умінні вживати слова — дієслова; збагачувати активний словник дітей; розвивати слухову увагу, логічне мислення; виховувати добре ставлення дітей до птахів, праці людей на птахофермі.
Перегляд файлу

Лексична тема тижня «Свійські птахи»

Тема заняття: «Подорож на пташиний двір»

(для дітей середнього дошкільного віку)

 

Мета: уточнити й закріпити назви домашніх птахів; чим харчуються, як подають голос, яку користь приносять людині; вправляти в умінні вживати слова –дієслова; збагачувати активний словник дітей; розвивати слухову увагу, логічне мислення; виховувати добре ставлення дітей до птахів, праці людей на птахофермі.

Обладнання: гаджети (комп’ютер, планшет, мобільний телефон), підключення до мережі інтернет, презентація.

 

Хід заняття

Слайд – 1 Подорож на пташиний двір

Педагог: Добрий день, діти! Сьогодні запрошую Вас в село на пташиний двір. Поїдемо на пташиний двір? Тоді займіть свої місця, сідайте зручніше і уявіть, що ми їдемо на автобусі. Рушаємо.

Педагог включає звук їдучого автобусу.

Педагог: Автобус зупинився біля пташиного двору. Зараз ми з вами зайдемо на пташиний двір.

Слайд 2 – Пташиний двір

Педагог: Діти, яких птахів ви побачили або почули на пташиному дворі? Як можна назвати цих птахів одним словом? А як ви думаєте, чому цих птахів називають «домашніми» («свійськими»)?

Слайд 3 – Відгадки на загадки

Ко-ко-ко-лунає зранку,

Принесе нам до сніданку.                                                                                       Пташка золоте яйце                                                                                                          І корисне і смачне                                                                                                            Що ж це за чубатурка..?                                                                                                         Це ряба матуся...(Курка) 

 

Він не вершник, а зі шпорами,

Його одяг з узорами.

Час він знає як і люди,

Сам не сторож,

а всіх будить. (Півень)  

 

Довга шия,

Червоні лапки.

Щипає за п’ятки,

Біжи без оглядки. (Гусак)

 

В неї ноги - наче ласти,

Дзьоб плескатий, червонястий.

Кря-кря-кря пливе по річці,

Їсть зерно, скубе травичку.

Ви вгадали цю босячку?

Хто ж це діти? Звісно ж...(Качка)

 

Хто сердитий у нас зранку

На подвір’ї біля ганку.

Ой булди-булди-булдик

З півнем свариться … (Індик)  

 

Слайд – 4, 5 На пташиному дворі працює фермер.

Педагог: Діти, як називається професія людини, яка працює на пташиному дворі? Що робить фермер?  

 

Слайд 6, 7 – Чим харчуються свійські птахи?

Педагог: Діти, а чим харчуються домашні птахи? (Домашні птахи харчуються спеціальним кормом, деякими видами зернових (пшениця, жито, овес, кукурудза), крихтами хліба, вареною картоплею, личинками комах та черв'яками, травою, зеленню, гуси та качки харчуються рибою, а  пташенятам дають сир).

 

Слайд 7,9  – Що дають свійські тварини людині?

Педагог: Діти, а хто мені з вас скаже, яку користь приносять птахи людині? Що вони нам дають?

 

Слайд 10, 11, 12, 13 ,14 – Дидактична гра «Хто як розмовляє?»

Педагог: А зараз згадайте, які звуки долинали з пташиного двору, коли ми приїхали. Голос, яких птахів ви почули? Як розмовляють вони?

Півень – кукурікає.

Курка – кудахче, кокоче.

Качка – крякає, качить.

Гусак – гелгоче.

Індик – гика, болбоче.

 

Слайд 15 – До зустрічі!

Педагог: Настав час рушати додому і прощатися з фермером та його пташиним господарством.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож на пташиний двір. Вікторія ЛУЦЕНКО, вчитель-логопед. КЗДО КТ №13 КМР

Номер слайду 2

Хто зустрівся нам на пташиному дворі?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Хто доглядає за свійськими птахами?

Номер слайду 5

Фермер

Номер слайду 6

Допоможемо фермеру нагодувати птахів?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Що свійські птахи дають людині?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дидактична гра «Хто як розмовляє?»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

До зустрічі !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чапаєва Аліна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
4194
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку