Заняття « Пригоди свинки Пепи»

Про матеріал
Інтегроване заняття з безпеки життєдіяльності з мовленнєвим пріоритетом, мета якого, розвивати мовлення дітей : граматично правильно будувати прості і поширені речення,узгоджувати іменники з прикметниками, дієсловами у відповідному відмінку, роді, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, допомогти засвоїти інформацію про безпечну поведінку на дорозі .
Перегляд файлу

Конспект

 

інтегрованого  заняття з безпеки життєдіяльності

з мовленнєвим пріоритетом

на тему « Пригоди свинки Пепи»

 

Мета: Розвивати мовлення дітей : граматично правильно будувати прості і поширені речення,узгоджувати іменники з прикметниками, дієсловами у відповідному відмінку, роді,  вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, допомогти засвоїти інформацію про безпечну поведінку на дорозі .

 

Вихователь Привітаймося.

 

Вихователь :  Це весела Пепа –свинка.

                        І рожева в неї спинка

                        Ніс - кругленький п`ятачок.

                        Хвостик гілочка – дрючок.

 

Щоб створити собі загадковий настрій пропоную перевтілитися і пограти гру, допоможе нам у цьому чарівна парасолька, накрившись нею ви стаєте кимось , або чимось іншим

«Я маленький … » / з капелюшком/

 

З нашою свинкою сталася надзвичайна пригода. Захотіла Пепа купити капелюшок, дощовик і гумові чобітки. А чому? Вирушила до крамнички та спричинила дорожньо- транспортну пригоду… А чому?

 

На вітрині магазину Пепа побачила яскравого капелюшка з прекрасною квіткою і побігла, немовби  зачарована через дорогу , не помічаючи машин, що мчали по дорозі . Автівки різко загальмували і стукнулися одна в одну. На щастя, обійшлося тільки тим.

Що могло ще трапитися?

Чому не можна переходити дорогу, де  ти захотів?

Яких правил повинні дотримуватися пішоходи ?

 

Неуважна няня
Бульваром якось няня йшла.
Няня саночки везла.
Хлопчик в саночках сидів,
Хлопчик з саночок злетів.
Бачить няня – легше стало
І скоріш закрокувала.
На базарі побувала,
Подивилась на товар.
На пожежі поштовхалась – 
Не щодня ж таке бува.
Солі пачечку купила
Та іще шматочок мила,
Ще й куму свою зустріла,
З нею довго гомоніла.
Раптом повз пройшли солдати,
Почали вони співати.
І за ними наша няня
Йшла у ногу аж до бані.
Озирнулася – дарма,
Хлопця в саночках нема…
Няня в розпачі безмежнім:
- Де ж я хлопця загубила?
Чи, можливо, на пожежі
Малюка водою змило?
На бруківці, на базарі?
Може, десь на тротуарі?
Так стоїть вона годину:
- Де ж поділася дитина?
А хлопчик біля дому жде
І нікуди він не йде.
Бо не знає, що робити – 
Вдома можуть насварити.
Скажуть:
- Що ж ти наробив,
Де ж ти няню загубив?
 

Про що віршик? Чому няню, автор вірша   назвав неуважною?

 

Давайте разом виготовимо для Пепи підказку.

 

Правило 1 : виходити з дому тільки з дорослими

Правило 2 : тротуари для пішоходів./ знаки/

Правило 3 : переходити вулицю тільки на пішохідному переході./знаки/

Правило 4 : орієнтуватися на світлофор, якщо є.

 

doc
Додано
9 січня 2020
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку