Конспект
інтегрованого заняття з безпеки життєдіяльності
з мовленнєвим пріоритетом
на тему « Пригоди свинки Пепи»
Мета: Розвивати мовлення дітей : граматично правильно будувати прості і поширені речення,узгоджувати іменники з прикметниками, дієсловами у відповідному відмінку, роді, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, допомогти засвоїти інформацію про безпечну поведінку на дорозі .
Вихователь Привітаймося.
Вихователь : Це весела Пепа –свинка.
І рожева в неї спинка
Ніс - кругленький п`ятачок.
Хвостик гілочка – дрючок.
Щоб створити собі загадковий настрій пропоную перевтілитися і пограти гру, допоможе нам у цьому чарівна парасолька, накрившись нею ви стаєте кимось , або чимось іншим
«Я маленький … » / з капелюшком/
З нашою свинкою сталася надзвичайна пригода. Захотіла Пепа купити капелюшок, дощовик і гумові чобітки. А чому? Вирушила до крамнички та спричинила дорожньо- транспортну пригоду… А чому?
На вітрині магазину Пепа побачила яскравого капелюшка з прекрасною квіткою і побігла, немовби зачарована через дорогу , не помічаючи машин, що мчали по дорозі . Автівки різко загальмували і стукнулися одна в одну. На щастя, обійшлося тільки тим.
Що могло ще трапитися?
Чому не можна переходити дорогу, де ти захотів?
Яких правил повинні дотримуватися пішоходи ?
Неуважна няня
Бульваром якось няня йшла.
Няня саночки везла.
Хлопчик в саночках сидів,
Хлопчик з саночок злетів.
Бачить няня – легше стало
І скоріш закрокувала.
На базарі побувала,
Подивилась на товар.
На пожежі поштовхалась –
Не щодня ж таке бува.
Солі пачечку купила
Та іще шматочок мила,
Ще й куму свою зустріла,
З нею довго гомоніла.
Раптом повз пройшли солдати,
Почали вони співати.
І за ними наша няня
Йшла у ногу аж до бані.
Озирнулася – дарма,
Хлопця в саночках нема…
Няня в розпачі безмежнім:
- Де ж я хлопця загубила?
Чи, можливо, на пожежі
Малюка водою змило?
На бруківці, на базарі?
Може, десь на тротуарі?
Так стоїть вона годину:
- Де ж поділася дитина?
А хлопчик біля дому жде
І нікуди він не йде.
Бо не знає, що робити –
Вдома можуть насварити.
Скажуть:
- Що ж ти наробив,
Де ж ти няню загубив?
Про що віршик? Чому няню, автор вірша назвав неуважною?
Давайте разом виготовимо для Пепи підказку.
Правило 1 : виходити з дому тільки з дорослими
Правило 2 : тротуари для пішоходів./ знаки/
Правило 3 : переходити вулицю тільки на пішохідному переході./знаки/
Правило 4 : орієнтуватися на світлофор, якщо є.