Заняття про дружбу для дітей старшого дошкільного віку.Мета заняття виховувати в дітей почуття справжньої дружби.

Про матеріал
Заняття для дітей старшого дошкільного віку "Заняття про дружбу". Навчальна: уточнити поняття дітей про дружбу та дружні сто¬сунки, формувати атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння. Розвиваюча: розвивати мовлення та вміння активно висловлювати свою думку, аргументувати її, прислухатися до висловлювань своїх товаришів, вступати в обговорення. Заохочуватидітей до імпровізації на задану тему,використовуючивиразнізасоби для створення образу(рухи,міміка,жести). Виховна: виховувати почуття справжньої дружби, колективізму, чесності, щирості у відносинах, відповідальності перед товаришем, уміння допомагати у важку хвилину .
Перегляд файлу

Тип заняття:

Інтегроване заняття (з розвитку мовлення + малювання).

Орієнтири складової:

За складовою «Творча особистість»

Група

Старший вік

Вихователь:

Сизова Яна Миколаївна

Тема заняття:

«Кого можна назвати другом, подругою?»

Мета:

Навчальна: уточнити поняття дітей про дружбу та дружні сто­сунки, формувати атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння.

Розвиваюча:  розвивати мовлення та вміння активно висловлювати свою думку, аргументувати її, прислухатися до висловлювань  своїх товаришів, вступати в обговорення.

Заохочувати дітей до імпровізації на задану тему, використовуючи виразні засоби для створення образу (рухи, міміка, жести).

Виховна: виховувати почуття справжньої дружби, колективізму, чесності, щирості у відносинах, відповідальності перед товаришем, уміння допомагати у важку хвилину .

Обладнання:

Демонстраційний  матеріал: картки з зображеннями друзів хлопчиків та дівчаток, дружнього кола в садочку, подруг та друзів, які  граються.

Роздатковий  матеріал: олівці, пелюстки квітів.

Використані джерела інформації:

1.Тематичне заняття-квест  «Про дружбу і товаришування»[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://leleka.rv.ua/tematychne-zanyattya-kvest-pro-druzhbu-i-tovaryshuvannya-dlya-seredn-ogo-doshkil-nogo-viku.html

2. Конспект інтегрованого заняття в старшій групі "Хай завжди буде дружба"»[Електронний ресурс] – Режим доступу:https://vseosvita.ua/library/konspekt-integrovanogo-zanatta-v-starsij-grupi-haj-zavzdi-bude-druzba-133273.html

3. Конспект заняття у старшій групі «Дерево дружби»[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://detkam.in.ua/konspekt-zanyattya-z-rozvitku-movlennya-derevo-drujbi.html

4. Бесіда про дружбу в старшій групі

[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://vihovateli.com.ua/metodicheskie-razrabotki/3695-beseda-o-druzhbe-v-starshej-gruppe.html

 

Хід заняття:

Організаційний момент: 

Рада всіх я вас вітати

І заняття розпочати.

Попрацюємо старанно,

Щоб почули ми вкінці -

Що у нашій дружній групі

Діти -  просто молодці!

Виховатеть: 

Малята, давайте розпочнемо наше заняття словами привітання:

Ось зібралися ми в круг,

Я твій друг,

І ти мій друг.

Міцно за руки візьмемось

Й один одному всміхнемось.

Виховатеть: 

А зараз до нас наближається тиша. Послухайте. Стало тихо-тихо. Вже зовсім тихо, нічого не чути. Чуєте, яка тиша?

 - А чи можна почути самого себе? (Пропонує прикласти праву руку до грудей та почути, як б'ється серце)

 - А що відчуває ваше сердечко, коли зустрічає друзів? Чи радісно вам?

- А кого можна назвати  другом?

- А у вас є друзі? Які вони?

- А які риси характеру повинні мати друзі?

Відповіді дітей:

Друг повинен бути добрий, вірний.

Друг завжди приходить на допомогу.

Друг ніколи не залишить в біді.

(інші відповіді дітей)

Виховатеть: 

А давайте пригадаємо прислів’я та приказки про дружбу.

 

Прислів’я та приказки про дружбу :

(Запропонувати дітям пояснити зміст )

Виховатеть: 

- Людина без друзів, що дерево без коріння.                      - Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.

- Нових друзів май, старих не забувай.

- Друга за гроші не купиш.                             

- Друг-боягуз гірше ворога.

Виховатеть: 

У народі кажуть: «Дружба та братство – найкраще багатство».

Хто має вірного друга – може розраховувати на його допомогу, тому ніколи не сумно, бо для друзів завжди знайдеться купа веселих цікавих справ.

Виховатеть:

 

Ось послухайте віршик «Про друга»

Твій друг тобі віддасть усе:

І свій квиток на карусель,

І цвях, і ґудзик, і літак

Та не щось, а просто так.

І збільшуване скельце, найкраще у дворі.

Твій друг із щирим серцем

Тобі віддасть – бери!

І ти нічого не жалій – ніколи і нітрохи!

І навіть м’яч футбольний свій

Віддай, як друг попросить.

І посміхнеться друг тобі –

Аж схочеться співати.

І ти подумаєш тоді:

«Як гарно – дарувати»

 

Запитання до твору:

 

Про кого розповідається в цьому віршику? Яким, на думку автора вірша, має бути справжній друг? Чи згодні ви з цією думкою? Чи маєте ви такого друга?  Чи сварилися ви  з другом? За що? Що ви відчуваєте коли посваритесь?

На жаль, таке іноді трапляється. І, якщо таке вже трапилось, що потрібно зробити? Що допоможе помиритися? (Мирилка).

 

А хто знає мирилку?(Діти розповідають мирилки)

 

А тепер давайте закріпимо, що ми знаємо про друзів.

 

 

 

Гра «Закінчи речення»

- Краще гратися не самому, а (всі разом);

- Щасливий той, хто має (багато друзів);

- Того з ким дружиш, не можна (ображати);

- Справжні друзі завжди одне одному (допомагають);

- Якщо ти провинився, попроси в друга (вибачення);

- Дітки в нашій групі хороші й (дружні);

- Я люблю з друзями грати в (футбол…).

 

 

Отже, мати друзів це добре. А чи бувають такі випадки, коли багато друзів – це погано?

 

 

Вправа «Добре-погано»

Кажуть, коли багато друзів – це добре. Чому?

Кажуть, коли багато друзів – це погано. Чому?

Кажуть, що коли мало друзів – це добре. Чому?

Кажуть, що коли мало друзів – це погано. Чому?

 

Рухлива гра «Дружні хлопчики й дівчатка»

У садочку в нас хлоп’ята

Дуже дружні діти

Полюбляють круг дівчаток

Хоровод водити

Гей дівчата, підведіться,

Та за рученьки візьміться

Нумо, діточки – дівчатка

Круг хлоп'яток танцювати

У садочку в нас дівчатка

Дуже дружні діти

Полюбляють круг хлоп''яток

Хоровод водити

Гей, хлоп’ята, підведіться

Та за рученьки візьміться

Нумо, діточки – хлоп'ятка

Круг дівчаток танцювати

 

Це гра – побажання  «Хай завжди буде…»

(Діти по черзі висловлюють свої побажання).

 

Підсумок заняття:

Вихователь:

А зараз ми з вами створимо свою квітку дружби нашої групи.

(Діти по парах розмальовують пелюстки квітки, при цьому домовляються, яким кольором  вона буде) потім  з допомогою вихователя викладають «Квітку Дружби» на дошці.

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

Діти, чи сподобалось вам наше заняття?

Що найбільше сподобалось, запам’яталось?

А ще в мене є для вас подарунок, але його не можна побачити, торкнутись рукою, з'їсти? Знаєте, що це?  Це похвала!

Пропоную похвалити один одного, вимовити разом: Ми молодці!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку