Заняття для дітей дошкільного віку

Про матеріал
Заняття для дітей середнього дошкільного віку навчальна – розширення та уточнення уявлення дітей про будинки,їх будівництво, характерні ознаки; підтримання бажання дітей спілкуватися між собою, з дорослими;вміння слухати й розуміти запитання;навчання дітей вести діалог з дорослим,будування відповіді до поставленого запитання,підсумування висновків. розвиваюча – розвивання вміння дітей порівнювати два предмети: спільне і відмінне; вправляння у вживанні дієслів із займенниками «ми», «ви»; виховна – виховання дружніх взаємин; цікавості до всього, що оточує дитину; інтересу до художніх творів; любові до свого міста та країни в якій проживаємо,– до України!
Перегляд файлу

ПЛАН - КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ

(РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ + образотворча діяльність)

ЗА ОРІЄНТИРОМ «ГРОМАДЯНИН»

(для вихованців ЦРД середньої групи «Сонечко»)

Яна СИЗОВА,                      вихователь

Тема заняття:

Мета:

Мій дім

навчальна –  розширення та уточнення уявлення дітей про будинки, їх будівництво, характерні ознаки; підтримання бажання дітей спілкуватися між собою, з дорослими; вміння слухати  й розуміти запитання; навчання дітей вести діалог з дорослим, будування відповіді до поставленого запитання, підсумування висновків.

розвиваюча – розвивання вміння дітей порівнювати два предмети: спільне і відмінне; вправляння у вживанні дієслів із займенниками «ми», «ви»;

виховна – виховання дружніх взаємин; цікавості до всього, що оточує дитину; інтересу до художніх творів; любові до свого міста та країни в якій проживаємо, –  до України!

Обладнання:

Лялька Тарасик, сюжетні малюнки, зображення будинків, різнокольорові олівці, альбоми.

Використані джерела:

1.Мій конспект. 4-рік життя. 1 півріччя/ В.О. В’юнник, С.М. Ожимова, О.Г Ханіна, Л.В. Чернишова – Х.:Вид. група «Основа», 2014.-166с.:табл. - (Серія «ДНЗ. Вихователю»).

 

 

І. Вступ

(Привітання до дітей. Оголошення теми й мети заняття)

 

Хід заняття

ІІ.Організаційний момент

 

Вихователь показує іграшку українську Тарасика, пропонує діткам привітатися з ним, та виконати дії що описує вихователь.

 

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

Доброго сонечку ясному!

Доброго ранку, садочку прекрасному!

Станемо разом ми у коло –

Скільки друзів – глянемо навколо!

Руки дружби простягнемо.

З другом сварку не почнемо.

Будемо всі дружно грати.

Наш рідний дім звеселяти.

 

ІІІ.Основна частина

 

Вихователь показує діткам  картинку одноповерхового будинку

Вихователь:

-         Що зображено на малюнку? (відповіді дітей: будиночок)

 

-         У цьому будинку мешкає Тарасик. Будиночок у Тарасика який? (відповіді дітей: маленький, красивий, дерев’яний)

 

-         Скільки поверхів у цьому будиночку?(відповіді дітей)

-         Скільки вікон у будиночку? (відповіді дітей)

-         Скільки дверей у будинку? (відповіді дітей)

 

Дидактична гра «Порівняймо»

 

Вихователь пропонує діткам, порівнюючи будинки, доповнювати речення.

 

Один будинок маленький, а інший - …(великий).

Один будинок низький, а інший -  ….(високий).

В одному будинку два вікна , а в іншому - ….(багато).

В одному будинку є димар а в іншому - …( немає).

Один будинок побудований із дерева, а інший - ….(з цегли).

Маленький будинок збудований швидше, а великий - …(довше).

Вихователь:

Дітки, розкажіть Тарасику про будинок який у вас. Чи любите ви свій будинок? Що вас радує в ньому, а що – засмучує? (відповіді дітей)

 

Вихователь пропонує дітям  вивчити чистомовку.

 

Ось – дивний дім.

Над домом – дим.

 

Вихователь показує дітям  картину «На будівництві»

 

-         Діти хто зображений на цьому малюнку?(відповіді дітей: будівельники)

 

-         Що вони роблять? (відповіді дітей: вони будують дім)

 

-         Який дім вони будують? (відповіді дітей: вони будують багатоповерхівку)

 

Дидактична гра « Що ми вміємо робити?»

 

Вихователь пропонує діткам називати слова -  дії ( те, що роблять будівельники), спочатку утворюючи форму першої особи однини, а потім – другої особи однини. Під час гри дитина може показувати пальчиком спочатку  на малюнок, потім на себе та свого сусіда.

Вихователь:

Будівельник встановлює вікна – і ми встановлюємо, і ви встановлюєте.

Будівельник фарбує стелю – і ми фарбуємо стелю, і ви фарбуєте стелю.

Будівельник кладе цеглу – і ми кладемо цеглу, і ви кладете цеглу.

Будівельник розвантажує пісок – і ми розвантажуємо пісок, і ви розвантажуєте пісок.

 

Фізкультхвилинка «Наш дім»

 

Ось такий високий дім,

(Діти стають навшпиньки, руки простягають угору)

Дах трикутний є на нім

(Ставлять руки над головою , з’єднавши кінчики пальців)

Вікна відчиняються

(Плавно розводять руки в сторони.)

Двері запираються

(З’єднують долоньки в «замок».)

Із труби іде димок -

(Повільними коловими рухами долонь – піднімають руки вгору.)

Непоганий теремок!

(Стають прямо, взявши руки вбоки.)

 

Дидактична гра «Що тут не так?»

 

(Вихователь читає речення із навмисно припущеними помилками, а діти мають виправити їх.)

Вихователь:

У кухні я вмиваюся.

У туалеті граюся.

У передпокої обідаю.

У вітальні сплю.

У ванній дивлюся телевізор.

У спальні приймаю гостей.

 

Дітки, ми сьогодні з вами дуже гарно попрацювали, а давайте ще сьогодні намалюємо свій дім. Пропоную вам  трішки пофантазувати та намалювати будинок своєї мрії.

(Діти сідають на свої місця, беруть олівці та починають  малювати будинок)

 

ІІІ. Підсумок заняття

Вихователь:

Діти, Тарасику дуже сподобалося, як ви гарно розповідали на занятті про своє  помешкання. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку