Заняття "Сюрпризи від Смішариків"

Про матеріал
інтегроване бінарне заняття-подорож логіко-математичного та англомовного спрямування з дітьми 5-річного віку.
Перегляд файлу

Дата: 18.02.2021р.

Тема заняття: «Сюрпризи від Смішариків»

Анотація заняття: інтегроване бінарне заняття-подорож логіко-математичного та англомовного спрямування з дітьми 5-річного віку.

Вид заняття: інтегроване, бінарне.

Тип заняття: фронтальне.

Завдання: навчальні: продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел, вправляти в прямій і зворотній лічбі від 1 до 10; вчити послідовності чисел в межах 10; формувати вміння співвідносити число з цифрою, називати сусідів вивчених цифр; розвивати вміння розрізняти і називати геометричні фігури, з’єднувати з готовими зображеннями, логічне та наочно-образне мислення, зорову пам'ять, сприймання, увагу; закріпити назви днів тижня.

Розвивальні: розвивати у дітей допитливість, пізнавальну мотивацію, творчу уяву, активність, пам'ять, культуру спілкування та інтерес до вивчення англійської мови; вчити класифікувати транспорт за способом пересування (наземний, водний, повітряний), робити самостійні висновки; формувати вміння вживати узагальнюючі слова, порядкові числівники, розрізняти геометричні фігури; удосконалювати вміння складати композицію з них; закріпити знання про просторові відношення;

 Виховні: збагачувати життєвий досвід дітей за допомогою подорожі, знання і уявлення про Англію; активізувати словник словами-назвами визначних місць Лондона; формувати уявлення у дітей про засоби пересування; виховувати позитивне ставлення до пізнання навколишнього середовища та інтерес до життя людей в інших країнах.

Матеріал та обладнання: ноутбук, презентація до заняття,  роздатковий комплект геометричних фігур на кожну дитину, відеоролики: «В літаку», «Вулицями Англії»,  фізкультхвилинка, музика рінгтону з мультфіму «Смішарики»

Хід заняття

І. Вступна частина

Привітання

-  У нас сьогодні з вами незвичайний день. До нас завітало багато

гостей. Діти, давайте всі разом з ними привітаємося. Добрий день! Хай

гарно пройде день!

Сюрпризний момент.

 

Під музику  рінгтону  Смішариків приходить СМС повідомлення:

« Привіт, малята, ми бажали зустрічі з вами, але нікого не застали, напевно були вихідні дні,( бо ми малі і ще не орієнтуємось у днях тижня) тому залишили в групі для вас сюрпризи, але ви їх знайдете тоді як проявите  логіко-математичні знання і розгадаєте всі наші ребуси, та навчите нас бути розумними, а щоб ми переконались у ваших успіхах , ми  залишили  таємну камеру по якій будемо за вами спостерігати.

- Діти ви здогадались від кого повідомлення? А чому пишуть? А ви любите  сюрпризи? Чи будете розгадувати завдання? Давайте Смішарикам доведем,  що ми вже дорослі і вміємо та знаємо багато чого. І покажемо на що здатні. Тож для початку  невеличка розминка, я буду читати твердження, а ви відповідати так чи ні?

1.Сьогодні середа?

2.Зараз зима?

3.У трикутника  три сторони?

4.У трьох жираф три шиї?

5.Поїзд довший за автобус?

6. Молоко рідке?

7. П’ять більше ніж один?

8 .Після ранку настає ніч?

9. Куш вищий за дерево?

10. Неділя – вихідний день?

11.У якої геометричної фігури нема кутів?

12.Тиждень має 7 днів?

- Тоді вирушаємо в гості до Бараша, зовсім нещодавно у нього був день народження. Як ви гадаєте скільки він запросив гостей?(5)Чому?(бо він шостий). Для всіх гостей приготував торт з свічками. Як ви гадаєте скільки йому років ?(5свічок).Чи всі свічки однакові? Чим відрізняються?(кольором і висотою).Яка свічка горітиме найдовше? Яка згорить першою?

  • А далі нас зустрічає Крош, він розповів, що до нього приходили друзі і розкидали всі кубики, він намагався самостійно всі зібрати і виставити від 1 до 10,  але в нього нічого не виходило, давайте допоможемо навести порядок, кожний візьме по одному кубику і знайде цифру. Тепер з цих цифр потрібно викласти цифровий ряд від 1 до 10.Молодці.
  •  А далі ми зустрічаємося з Кар Каричом: він вже вивчив всі цифри, але ніяк не може запам’ятати хто їх сусіди, давайте спробуємо пригадати і навчити нашого героя. Яка в тебе цифра? Назви  і виклади її сусідів? А тепер перевірте один в одного, в свого сусіда чи вірно виклав ?  Молодці і це завдання ви виконали. 
  • А щоб виконати наступне завдання нам потрібно відправитися в подорож до Англії.
  • Діти, ви готові їхати в подорож? А на чому ми поїдемо, чи полетимо, чи попливемо? Звернемося до онлайн консультанта Дарини Дмитрівни

 

  • Hello! How are you today? Я зараз у Англії і не можу дочекатися, коли ви до мене завітаєте. Але Англія ж знаходиться далеко, на чому ви будете добиратися сюди? Давайте згадаємо види транспорту на англійській.  (car, bus, train, plane, ship). На чому можна найшвидше дістатися до Англії? (by plane) Літаком вже через 3-4 години можна дістатися до Лондона, столиці Великобританії.

       -  Що потрібно, щоб полетіти на літаку?

       - Як придбати квитки? (в касі аеропорту чи через Інтернет). Давайте зараз з вами придбаємо квитки. На квитках є цифри, вони відповідають вашому місцю в літаку. Давайте пригадаємо числа на англійській, щоб ви могли швидко знайти своє місце(показувати цифру, а діти називають її на англійській). Квитки до Англії особливі – вони різного кольору. А нагадайте мені кольори на англійській (показувати квиток, діти називають колір). (Діти самі по черзі беруть квиток, називаючи цифру та колір, напр., three green і шукають своє місце у «літаку»).

Що ж, у всіх є квитки, всі сидять на місцях. Let`s go!

 (відеоролик польоту літака)

- І ось нарешті ми бачимо землю. Видно посадкову смугу. Ми в Англії, а саме в Лондоні.

(відео про Англію)

- Діти, а ви любите ходити в зоопарк? І британські діти теж дуже люблять відвідувати зоопарк. Тому зараз ми з вами побуваємо в Ріджентс-парк, парку регента, а називається він так тому, що це – королівський парк. Це улюблене місце британських хлопчиків та дівчаток. У цьому парку розташований зоопарк. Зараз ми знову зателефонуємо нашій Дарині Дмитрівні з цього парку. Але ж не забувайте ми в Англії, тому говорити будемо на англ.мові.

(Дарина)

- Welcome to London Zoo! Вітаю у Лондонському зоопарку! Я розкажу вам, які тваринки тут живуть, а ви допоможете мені їх назвати. І першим ми зустрічаємо найвищих тваринок у світі. Хто це?(a giraffe). А наступні у нас гарні смугасті чорно-білі тваринки (a zebra). А ось і король звірів (a lion). Поряд з ним живе його смугастий друг (a tiger). А у цьому великому вольєрі живе велика тваринка з хоботом (an elephant). Давайте подивимося ще на одну дуже жваву маленьку тваринку, яка любить стрибати по деревах (a monkey). Тут живе ще багато інших тваринок, про яких ви дізнаєтеся, коли ще раз приїдете до Великобританії. А зараз нам час дізнатися про іншу пам’ятку цієї країни.

- Недалеко від Ріджентс-парк знаходиться башта з годинником. Ви коли-небудь бачили її? У цієї вежі забавне ім’я: Біґ Бен. Давайте разом скажемо: «Біґ Бен». Але я відкрию вам ще один маленький секрет: насправді, так звуть дзвін цієї вежі. Так ось, на цій вежі аж 5 дзвонів, а найгучніший і найбільший називають «Біґ Бен».

Вправа «Склади з геометричних фігур»

-Ви подивилися на Біг Бен, а тепер я пропоную кожному з вас скласти його з геометричних фігур. Для цього потрібні великі та маленькі фігури. А як буде великий/маленький на англійській? (big/small)

-Це ви будете робити самостійно, а мені вже час. Тому прощаюся з вами. Good bye!

(Дарина\)

Самостійна робота дітей.

- Яке визначне місце ви побудували?

- Які геометричні фігури вам стали в нагоді?

- Ви молодці.

-  Скільки б ми не пробули в Лондоні, неможливо відкрити всі його скарби. Як би добре не було в гостях, але справжні мандрівники завжди сумують за своєю Батьківщиною. Отже, займайте свої місця, пора відправлятися додому. (Діти сідають на місця уявного літака).

  • А щоб нам весело було повертатися, порухаємося разом із Смішариками.

                        (фізкультхвилинка)

  • Молодці!
  • Останнє завдання від Нюши:

 

 

Завдання з інтелектуальним навантаженням

 

По стежині зайчик біг, ніс три моркви на обід.

Дві упали, покотились, скільки в зайця залишилось? (1)

 

Три веселі киці грались на травиці.

Враз одна сховалась. Скільки киць зосталось? ( 2)

                         ***

Їдуть два ведмеді на велосипеді,

А за ними кіт услід.

Запитаємо малят: скільки всіх було звірят? (3)

                          ***

Їжачок собі на спину наколов дві груші спілі.

Поки лісом він ішов, ще два яблука знайшов.

Скільки фруктів їжачок вдома зніме з голочок?  ( 4 )                    

                           ***

Три ворони посварились,

Бо зернят не поділили.

На їх шум ще дві примчало

Скільки разом птахів стало? (5)

                            ***

П'ять метеликів літають та на гілочки сідають.

Прилетів іще один, сів на гілочку і він.  ( 6)

                           ***

Підсумок, рефлексія.

  •  Наше заняття  підійшло до кінця. Ви дуже гарно попрацювали, проявили свою наполегливість, старанність у виконанні  не простих завдань.

Запитання до дітей:

  • Що сподобалося?
  • Що було важко? Чому?
  • Що легко? Чому?
  • В яку гру хотіли б пограти ще раз?
  • Хто на вашу думку сьогодні був найактивнішим, найстараннішим, найшвидшим, найдобрішим?
  •  Я впевнена, що ви  всі неодмінно будете успішними учнями в школі. А сьогодні ми дякуємо Смішарикам за цікаві завдання.

 

 

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку