Заняття-тренінг "Мода"

Про матеріал
Форма проведення - урок-тренінг. Мета заняття: збагачувати знання учнів про моду й модні тенденції в одязі; викликати інтересдо професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси; сприяти розвитку творчого мислення, фантазії; виховувати своє Я, естетичний смак, бажання бути охайним, дбайливо ставитись до предметів одягу.
Перегляд файлу

Заняття – тренінг «Мода»

Мета заняття: збагачувати знання учнів про моду й модні тенденції в одязі; викликати інтересдо професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси; сприяти розвитку творчого мислення, фантазії; виховувати своє Я, естетичний смак, бажання бути охайним, дбайливо ставитись до предметів одягу.

Обладнання: правила тренінгу, папір, олівці, маркери, презентація, навчальний фільм для дітей «Одяг», картки.

 

Хід заняття

І.Організаційна частина.

1.Вступне слово вчителя.

2.Привітання. Вправа «Комплімент»

Діти утворюють коло, взявшись за руки. Дивлячись в очі сусідові, потрібно сказати декілька добрих слів. Той, кому вони адресовані, киває головою й говорить: «Дякую, мені дуже приємно!».

3. Ознайомлення з правилами тренінгу.

Діти, перед початком нашого заняття, ми згадаємо і повторимо правила, якими будемо користуватися під час нашої роботи. ( вчитель демонструє на екрані правила)

- називати учасників по імені;

- ставитися до товаришів з повагою;

- бути доброзичливим, толерантним, активним;

- говорити по черзі, не перебивати;

- не давати порад, що повинні робити інші, а чого не повинні;

- поважати кожного учасника;

- бути уважним, виявляти чуйність, співчуття;

-бути ввічливим і позитивним.

4.Вправа «Очікування» ( продовж  речення)

Від тренінгу очікую …

Наш тренінг буде …

На тренінгу я буду …

ІІ. Основна частина.

1.Повідомлення теми заняття. Відгадування загадки.

- Для того щоб дізнатися про що будемо говорити, відгадайте загадку.

Ця дівчина не проста,

До змін завжди вона готова.

Встежиш за нею – твоя заслуга,

Тільки не зловиш ніколи.

То сукня червона, то біла спідниця,

Малий капелюх чи краще без нього…

Їй зовсім одягу не шкода,

Ця дівчина – цариця … (Мода).

- Ви молодці! Світом моди! А що ж таке «мода»?

Мода – це те, що подобається людям у цей час.

2.Вправа «Асоціативний кущ».

- Діти, я пропоную вам згадати все, що виникає у вашій пам’яті, стосовно цього слова.

( краса, взуття, одяг, стиль, зачіска, сучасний,домашній, святковий, спортивний, діловий)

3. Слово вчителя.

- До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе.

-В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших.

-Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина?

- Чим вона відрізняється від інших?

- Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?

4. Гра «Показ моди»

-Ви приготувались і одягнулись в улюблений одяг .

Значить, кожен із вас вже має свій стиль. Це не те, що всі носять, а те, що личить саме вам і підкреслює вашу неповторність! Я запрошую вас на показ мод. Для цього потрібно по черзі пройтися, зупинитися та розповісти про те, у що ви одягнені й взуті.

5. Перегляд навчального фільму для дітей «Одяг».

-А хто створює одяг? (модельєр)

-Діти, хто такий модельєр? (Модельєр — спеціаліст, який розробляє і створює сучасний одяг.)

- А як з’являється модний і гарний одяг?

-Пошиття одягу починається зі створення ескізу, вибору тканини, відповідних ниток і ґудзиків. Модельєр, окрім основного одягу, добирає також і аксесуари до нього — капелюхи, рукавички, шарфи, туфлі. Далі працює кравець, який розкроює тканину. А вже потім за роботу береться швачка. І врешті-решт ви отримуєте одяг своєї мрії.

- Я пропоную вам спробувати себе в ролі модельєра. Для цього ви об’єднаєтесь у 5 груп.      ( групи формуються за кольором)

6.Гра «Юні модельєри»

- Уявіть, що ви потрапили на виставку. Кожній групі  необхідно презентувати свій експонат. А саме: спортивний, домашній, діловий, сучасний, святковий.

(Кожна група отримує завдання на картках, що необхідно обговорити, висловивши свою думку про моду, відповідність одягу й уміння обирати одяг для певного заняття).

7.Гра «Доповни  костюм»

Кожна група отримує зображення костюма (сукні).

Завдання: домалювати аксесуари (сумочку, шарфик, взуття, прикраси, краватку) і презентувати свою роботу.

 

-Так, стиль – відмінна особливість кожної людини, але такою ж особливістю може бути і здоровий спосіб життя, різні корисні звички, вміння правильно харчуватись та займатись спортом і т. д. Бо здоров’я — найдорожче, що в нас є. Це те, що визначає нашу тривалість життя. Зараз набуло популярності вживання корисної їжі, якісної води та дихання очищеним повітрям. Усе це вважається модним. Бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно. 

А що означає бути здоровим?

- Навіщо бути здоровим?

- Що впливає на здоров’я людини?

8.Слухання й обговорення казки «Секрети здоров’я»

-Так, щоб бути здоровим, потрібно займатися фізкультурою й фізичною працею, дотримувати режиму дня, повноцінно й правильно харчуватися. Я називатиму поради, а ви будете «ловити» тільки правильні, плескаючи в долоні.

9.Гра «Спіймай правильну пораду»

  • Гуляй на свіжому повітрі.
  • Уживай свіжі продукти.
  • Бережи зір.
  • Перевтомлюйся.
  • Одягайся відповідно до погоди.
  • Пізно лягай спати.
  • Не роби зарядку.
  • Чисть зуби.
  • Загартовуйся.
  • Не дотримуй режиму дня.
  • Уживай багато солодощів.

10.Створення колажу « Що модно?»

-А зараз ми колективно зробимо колаж «Що модно?».

-1 група – створює колаж «Модно -  одягатись так, щоб підкреслити свою

неповторність» 2 група -  «Модно -  мати корисні звички». 3 група – «Модно -  правильно харчуватись» , 4 група -  «Модно -  займатися спортом».

( після чого діти презентують свої роботи).

ІІІ. Оцінка тренінгу.

-Діти, вам сподобалось наше заняття?

1.Інтерактивна вправа «Обери позицію».

-Діти, сьогодні ми з вами дізналися багато нового про моду і якою вона буває, з’ясували що означає бути модним і головне бути охайним, ввічливим та добрим!

-Я читатиму твердження, відповідаючи на яке ви маєте обрати позицію

«Так», «Ні», «Вагаюсь», встати у відповідні кутики в класі де розміщені зелений, червоний та жовтий листок, і обґрунтувати свій вибір.

Модним треба бути для того, щоб мати багато друзів.

Бути собою та любити життя – це модно.

2.Самооцінка роботи на уроці.

-Покажіть за допомогою жестів, як ви оцінюєте свою роботу на сьогоднішньому уроці?

-Дякую всім за працю! Молодці! Будьте здорові та модні!

 

 

Використані інтернетресурси:

1.https://urok-ua.com/konspekt-zanyattya-pro-odyah-v-dnz/

2. metodistkherson.ucoz.ua/TrudOTM/Yrok_

3. http://metodportal.com/node/34972

4. http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-odyag/

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку