Харчування і здоров`я

Про матеріал
Про правильне харчування молодших школярів, режим харчування, про користь вітамінів в організмі дитини.
Перегляд файлу

Тема уроку. Харчування і здоров’я.

Мета:

     навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої;

     розвиток спостережливість, пам’ять, мовлення;

     виховувати у дітей інтерес до продуктів, які містять вітаміни

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Форми роботи: індивідуальна, групова.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютер, презентація, друковані зошити,

картки з малюнками, відео.

Хід урока

1.Організаційний момент

"Вітання". 

Діти стоять у колі, кожен з учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали; говорить слова-вітання, „ввічливі слова”.

Учитель:

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука, два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась.

 

2.Актуалізація опорних знань

     Гра «Третій зайвий»

Визначте що із зображеного на моніторі зайве і поясніть свій вибір

 

3.Мотивація навчальної діяльності

  1. Учитель: Подивіться на мій одяг і здогадайтеся, яка в мене сьогодні професія?

Відповіді дітей: кухар

Учитель: А яка ваша улюблена страва?

Відповіді дітей: ............................................................................

Учитель: Яка їжа вам не подобається?

Відповіді дітей: ........................................................................ ..

Учитель: У мене на підносі є різна їжа і я хочу вас пригостити (муха, змія, корм для риб,

яблуко, мандарин, огірок)

Учитель: Чому ви взяли не всю їжу?

Відповіді дітей: Тому що деяку їжу їдять тварини.

3

Муху їсть ластівка, змію - їжачок, корм для риб - рибки

Висновок: Людина як і тварини належить до живої природи; їй потрібно харчуватися.

 

2. Сьогодні діти, ми поговоримо про правильне харчування та наше здоров’я. Навчимось розрізняти шкідливі та не шкідливі продукти харчування. Та дізнаємось, що потрібно робити, щоб бути здоровим.

 

4.Вивчення нового матеріалу

  1) Скажіть, що на вашу думку означає правильне, здорове харчування?

Орієнтовані відповіді учнів (учитель записує їх на ватмані прикріпленому до дошки):

         Їсти більше фруктів, там вітаміни;

         Не їсти багато жирного;

         Не їсти на ніч;

         Розприділити свій раціон на день;

         Не переїдати;

 

 

 

2) Гра — сортувальник продуктів харчування вчить дітей розрізняти групи продуктів. 

В процесі гри ви познайомитесь з 6-ми групами продуктів: «Овочі», «Фрукти», «Молочні продукти», «Протеїн (білок)», «Цільнозернові продукти», «Екстрапродукти». Також в процесі гри познайомитесь з загальною категорією «Здорова їжа», яка об’єднує перші 5 груп. Завдання які постають перед дітьми — сортувати продукти правильно. Інструкція передбачає різні формати гри. Грати можна індивідуально та в команді.

3) Демонстрація відео “Тарілка здорового харчування”

https://youtu.be/mIu1O0VFsvM?si=9463yUgn3kZuRzzJ

5. Засвоєння нових знань

З`єднай стрілочками,до яких наслідків призводить неправильне харчування.  На дошці ілюстрації дітей (товстий та худий хлопчики )

-Діти,хто чим харчувався ?

Доведи свою думку.(колективне завдання )

6. Узагальнення і систематизація отриманих знань

Дидактична гра. " Що корисно, а що ні"(продукти харчування).

 

https://youtu.be/A4LBlJFfyeU?si=wFUJ6I6dIczfYukm

 

Практичне тестування

 

Учитель: Давайте закріпимо свої знання про харчування. Кожен з вас візьме з парти їжу і, якщо вона корисна, складе в ящик, а якщо вона шкідлива - кине в тарілку.

 

7.Підсумок уроку

 «Квіточки  настрою»

- У вас на партах є квіточки. У кожної з них свій настрій. Виберіть ті, у яких такий же настрій як у вас після закінчення уроку і підніміть їх. Я дуже рада, що наша галявина вкрита лише квіточками з добрим настроєм!

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку