Заняття "Весела Країна"

Про матеріал
Тема: Весела країна Мета: вироблення мотиваційно-артикуляційної компетентності; Формування динамічно - мовленнєвої компетентності (Масаж); Становлення фонетико- фонематичної компетентності; Розширення словниково-смислової компетентності; розвиток синтаксично- інформатичної компетентності; Виховувати ініціативність, самостійність.
Перегляд файлу

Тема: Весела країна

Мета: вироблення мотиваційно-артикуляційної компетентності; Формування динамічно - мовленнєвої компетентності (Масаж); Становлення фонетико- фонематичної компетентності; Розширення словниково-смислової компетентності; розвиток синтаксично- інформатичної компетентності; Виховувати ініціативність, самостійність.

Обладнання: презентація, фішки(жовтого та зелених кольорів), орігамі «Метелик», м’ячики масажні(колючі), макети ворот , м’ячик пінбольний, соломинки, мішечок з різними прдеметами, конверти (Білий та кольоровий), медалі.

Діти  з батьками під музику  входять в зал.  ( показ 1го слайду та музичний супровід)

В- Доброго дня шановні дорослі і діти! Сьогодні помандруємо в країну  веселих та кмітливих де є  незвичайні змагання.  Але спочатку поділимось на команди. У першої команди «Мудрики» буде символом сова та такі зелені фішки , в іншої команди «Ерудити» символ лев та жовтого кольору фішки. Ми дізнаємося, яка команда знає краще звуки, правильно і красиво вміє  говорити. Але перед тим розподіле вас по командам чарівний мішечок. (Дістають фішки з кольорами з мішечка) .

Добре тепер сядемо по командам.( розсаджування) тож почнемо: в мене є фішки, які ви будите  отримувати за гарне виконання наших завдань.

Що ж розглянемо наші столи що на них находиться?

Д  -Дзеркало, конверти…

Так правильно, тож переходимо до першої зупинки «Гімнастика». Звернемо увагу на дзеркала, піддвинемо їх до себе та послухавши казку виконаємо гімнастику для язичка. перший конкурс для дітей. Тож підтримаємо діток. (Показ слайдів з гімнастикою)

Жив собі Веселий Язичок у своєму чарівному будиночку (широко відрити рот, показати язик, порухати ним у роті). Ти, мабуть, здогадався, що цей будиночок – рот. Двері у будиночку то відкриваються, то закриваються. Ось так (по черзі відкривати і закривати ротик, ритмічно, в помірному темпі). Кожного дня Язичок виходить з будиночка на прогулянку (висунути язика). І от одного разу Язичок вийшов погрітись на сонечку, приліг він на ґанку (покласти широкий язик «лопаткою» на нижній губі). Раптом подув сильний вітер, Язичок здригнувся (зробити вузький язик «голочкою»), сховався в будиночок і зачинив за собою двері (забрати язик та закрити рот). Дуже полюбляв Язичок грати у футбол (по черзі впиратись кінчиком язика то в ліву, то в праву щоки), на  барабані (стукати кінчиком язика в зуби д-д-д), гойдатись на гойдалці (відкрити рот, кінчиком язика по черзі тягнутись до носа, потім до підборіддя), їздити на конику («клацати» язиком, присмоктуючи та різко відриваючи його від піднебіння). А коли награється, Язичок йшов до свого будиночка відпочивати (знову забрати язик та закрити рот). Який слухняний у тебе Язичок!

Усі гості один одному посміхнулись. (Відсунемо вбік дзеркало, щоб не заважало)

Так ,що ж всі молодці отримають фішки  команди…

В-Наступна зупинка «М'ячики»  Ми будемо гратися з чарівними м'ячиками. Під чарівний вірш будемо з ними гратися. Тож почнемо…( показ слайдів)

Цей м’ячик не простий. (Беремо в ручку в праву, вліву)

Весь колючий, ось такий (Стискаємо в ручки)

Між долоньками кладемо (Катаємо між долонь)

І долоньки разітрем.

 Вгору і вниз його катаємо (По руці катаємо вгору вниз)

Свої ручки розвиваємо!

Кожним пальчиком пограєм (Кладуть м’яч поруч- натискання кожним пальцем правої руки)

Потім іншою пограєм. (Кладуть м’яч поруч- натискання кожним пальцем лівої руки)

1, 2, 3, 4, 5 –

 Усім пора нам відпочивати! (Руки вгору потрясти).

Так ,щож всі молодці отримають фішки  команда «Ерудит»,а  «Мудрикам», треба ще попрактикуватись.

В-Наступна зупинка «Метелики» . Згадаймо діти як ми правильно дихаємо. Ми вдихаємо інтенсивно носом та витягнувши губи- сильний тривалий видих, при цьому не піднімаючи плечі.( показ слайдів)

Молодці, тепер поглянемо на наші столи , де до нас прилетіли метелики. Покажіть дітки своїх метеликів батькам. Ось подивіться які вмілі у нас дітки, як вони можуть працювати пальчиками. Погляньте батьки (Показ слайдів фотографій) А тепер станемо одна команда навпроти іншої, візьміть метеликів та покладіть їх на відкриту долоню та подмухайте на них щоб вони полетіли.

Молодці у всіх вийшло тому усім командам надаються фішки.

Музична фізкультхвилинка.

В-Наступна зупинка « Футбол»

Поглянемо на цей столик де є в нас ворота. Візьміть  кожний соломинку та підійдіть до нього. Ось цю кульку треба задути суперникам, при цьому дотримуючись правила дихання : вдих- носом, видих- ротом не надуваючи щік та пам’ятаємо що є лише одна спроба. ( показ слайдів)

Сідаємо за столи.

Нагородимо: команду..

В-Наступна зупинка «Чарівний мішечок». Я кожному підношу чарівний мішечок, Батькам треба опустивши руку в мішечок схопивши предмет та описати його за дотиком який він. А дітки  з батьками іншої команди будуть вгадувати. ( показ слайдів)

Нагородимо:команду..

В-Наступна зупинка «Звуки» ( показ слайдів)

Завдання 1. Кожній команді я надаю два конверта в ньому знаходяться картинки, в білому- голосні , в кольоровому- приголосні, вам треба розглянути , назвати слова та виділити  звук у слові який є спільним для кожного слова. (дати час).

Завдання 2. Я показую кожній сім’ї картинки, а вам батьки треба поплескати в долоні скільки ви звуків почуєте. Дітки підтримують батьків.

Всі молодці впоралися із завданням. Нагородження медалями. ( показ слайдів)

Дякую  за заняття!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Romanova Liudmyla
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку