Заняття "Весна" з використанням прийомів мнємотехніки

Про матеріал
конспект заняття про ознаки весни, використовуючи прийом мнемотехніки: асоціативні картки в дидактичній грі «Весна», формувати знання про весняні місяці та їх назви за допомогою прийому мнемотехніки «мнємоцифри», формувати вміння «читати» «мнєморечення» про місяць березень та його характерні особливості, закріпити знання дітей про професію квітникаря та особливостями садіння садових квітів в грі на орієнтацію у просторі (лівий верхній квадрат, правий нижній квадрат, середина та ін.) «Посади тюльпани»; розвивати творчі здібності під час інсценізації оповідання В.Сухомлинського «Краплина роси» та зацікавленість під час досліду з водою «Як утворюється дощ?». Виховувати любов до рідної мови та традицій українського народу. дошкільнят з ознаками пори року весна
Перегляд файлу

Тема: Весна

Програмовий зміст: розвинути знання дітей про ознаки весни, використовуючи прийом мнемотехніки: асоціативні картки в дидактичній грі «Весна», формувати знання  про весняні місяці та їх назви за допомогою  прийому мнемотехніки «мнємоцифри»,  формувати вміння «читати» «мнєморечення» про місяць березень та його характерні особливості, закріпити знання дітей про професію квітникаря та особливостями садіння садових квітів в  грі на орієнтацію у просторі (лівий верхній квадрат, правий нижній квадрат, середина та ін.) «Посади тюльпани»; розвивати творчі здібності під час інсценізації оповідання В.Сухомлинського «Краплина роси» та зацікавленість під час досліду з водою «Як утворюється дощ?». Виховувати любов до рідної мови та традицій українського народу.

Матеріал: мнємоцифри весняні місяці, мнєморечення «Березень», Дидактична гра–асоціація «Весна», мнємотаблиця до оповідання В.Сухомлинського «Краплина роси», роздатковий матеріал  картка на орієнтацію у просторі, тюльпани жовтого та червоного кольору, матеріал для проведення досліду з водою: ємкість з кип’яченою водою, прозора ємкість.

Хід заняття:

Привітання.

Вихователь: Весну справедливо вважають найдинамічнішою порою року. Вона приходить на зміну зимі – довгій сонній, неквапливій. Тому перші зміни в природі сприймаються надзвичайно гостро. Але вона має свій характер, про  який ви сьогодні нам розкажете та розкриєте секрети назв весняний місяців: чому кожен з них має таку назву?

Перше завдання: Роздивіться портрет весни та за допомогою дивовижних картинок познайомте нас з весняним характером.

1 підгрупа: покажіть ті якості , які розкривають доброзичливість весни

2 підгрупа: розкажіть про ті якості, які підкреслюють примхливий характер весни.

Дидактична гра-асоціація «Весна» - поповнити словник дітей якісними прикметниками

( чарівна, ласкава, світла, тепла, чарівна, брудна, вітряна, холодна, дощова та ін..)

Друге завдання: Потрібно пригадати назви весняний місяців та розкрити їх секрети

Вихователь: Кожен народ багато віків спостерігав за змінами пір року та їх місяцями. Спостерігаючи люди вкладали в назву  певні символи. Наприклад англійці весняні місяці називали так: in March,  in April, in May; французи ось так: маrc, avril, mai, але ж чому ми українці маємо саме такі назви весняний місяців.  Про перший весняний місяць розказати вам допоможуть ось такі «речення», які вам потрібно прочитати.

Вихователь: З приходом березня молоді дівчата та хлопці виходили на луки  та починали водити хороводи, давайте і ми з вами поведемо хоровод «Подоляночка». Діти подивіться за це весна нам дарує ключик – відшукайте до нього замочок.

Чи правильно ми з вами розказали про місяць березень?

Весна нам дає випити справжнього березового соку?

Який сік на смак?

Вихователь: Про другий місяць ми дізнаємось, якщо перетворимось на квітникарів.

Нам потрібно посадити квіти.

Дидактична гра на орієнтацію у просторі: «Посади тюльпани»;

Дидактична гра «З яких частин складається квітка» - математичні пазли.

Вихователь: Молодці, подивіться під цією трояндою лежить ключик підберіть до нього замок.

Вихователь:  Третій весняний місць хоче нам повідати про те, як з являється на землі трава. Але для цього ми з вами повинні пригадати оповідання В.Сухомлинського «Краплина роси». Оберіть кожен собі роль.

Дослід з водою.

Ключик.

Вихователь: Діти скажіть, чому місяць березень має таку назву?

Назвіть останній весняний місяць? Який місяць має в собі назву квітів? Кожна пора року має свою красу, але саме весна пробуджує природу.

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку