заняття "Весняна пташка"

Про матеріал
представлено конспект інтегрованого заняття з проблеми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття з дітьми молодшого віку

«Весняна пташка»

Освітні завдання: розпочати роботу над ознайомленням дітей з народними святами, обрядами та традиціями; виховувати інтерес до народних свят, бажання зробити приємне близьким; розвивати вміння співпрацювати у парах; розвивати дрібну моторику рук, сенсорні здібності; вчити дітей декорувати з елементами народних орнаменті (лінії, крапки, мазки); продовжувати закріплення диференціації кольорів; активізувати словник дошкільників навими словами – жайворонк, пензлик, назви кольорів.

Обладнання: фартухи, солоне тісто, форми пташок, борошно, серветки,  пензлики, зображення жайворонка, аудіо запис співу пташок.

Столи розташовані квадратом (зєднані)

Хід заняття:

Діти сидять на килимі. Матусі за столами.

Вихователь вмикає аудіо запис співу пташок.

Вихователь: Діти, послухайте, хто це співає? (відповіді). Так, це голос весняної пташки – жайворонка. (заносить пташку). Мабуть, жайворонок прилетів до нашої групи, щоб сказати, що вже зовсім скоро прийде весна! Давайте розглянемо пташку (опис вихователем пташки – тулуб, голова, крила, лапки. Звернути увагу на колір).

Вихователь: давайте ще послухаємо – що нам проспіває пташка (аудіо запис співу). Жайворонк тілько що розповів мені, що в Україні є традиція – щоб швидше прийшла весна треба розповісти вірш про весну – веснянку та спекти весняне печиво.

Дитина читає вірш про веснянку:

Весна іде! Тепло несе!

Кричать дівчатка й хлопчики.

«Цвірінь! Цвірінь! Журбу покинь!»  -

Клопочуться горобчики!

Вихователь:  Для того, щоб ми  з вами приготували печиво – ми запросила ваших мам для допомоги. Тож давайте швидше розпочнемо!

Одягають фартухи. Починають додавати у солоне тісто борошно, місять., розкатують тісто, видавлюють формами пташок.

Вихователь: Діти, тепер наше печиво потрібно запекти, щоб поті прикрасити його.

Форми з печивом забирає помічник вихователя та виносить з групи.

Вихователь: А поки печиво випікають ми з вами трішки відпочинемо.

Діти з матусями виходять на килимок.

Пальчикова гімнастика «Пташенята в гнізді»

Полетіла пташка-мати (руки в сторону, імітація рухів крил)

Малюкам жуків шукати (долонька гладить долоньку).

А малята не літають (руки біля плечей, рухи долоньками як крилами).

Із гніздечка виглядають (оберти головою вліво-вправо).

Помічник вихователя приносить спечені, але не розмальовані пряники.

Вихователь: діти, настав час прикрашати наших пташенят. Подівяться, як я це роблю (показ вихователем). А тепер спробуйте самостійно: візьміть правильно пензлик, спробуйте малювати кожним пензликом. Будьте охайними та уважними.

Починають розмальовувати. Звучить приємна весняна мелодія (спів патшок).

Вихователь: діти погляньте, які гарні пташки у нас вийшли.  Запитує у дітей, яким кольрами малювала дитина, що саме малювала (крапочки, рисочки, хвильки тощо).

Вихователь: діти, наше печиво буде готове аж ввечорі, але ваші матусі справжні господині, які для вас вдома приготували ще одне весняне печиво, яке ви зможете скуштувати зараз.

Але спочатку попрощаємось з нашим весняним гостем.

Дитина читає вірш:

«В небі жайворонки в’ються,

Заливаються-сміються.

Грають, дзвонять цілий день.

І щебечуть, і співають

Із весною світ вітають».

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку