Заняття з патріотичного виховання дітей дошкільної на тему: "Мій перший віночок"

Про матеріал
: Дати дітям поняття про український національний одяг. Поглибити знання дітей про український віночок , символічне значення квітів у вінку. Вчити викладати і наклеювати окремі елементи предмета, що складається з кількох частин. Продовжувати розвивати у дітей образне сприймання, відчуття кольору та діалогічне мовлення. Виховувати емоційно-естетичні почуття, акуратність у роботі.
Перегляд файлу

Заняття з патріотичного виховання дітей дошкільної

на тему: "Мій перший віночок"

Мета: Дати дітям поняття про український національний одяг. Поглибити знання дітей про український віночок , символічне значення квітів у вінку. Вчити викладати і наклеювати окремі елементи предмета, що складається з кількох частин. Продовжувати розвивати у дітей образне сприймання, відчуття кольору та діалогічне мовлення. Виховувати емоційно-естетичні почуття, акуратність у роботі.

Обладнання: ляльки Оксанка та Іванко в українському національному  одязі;   художній матеріал: заготовки квітів для віночків, приладдя для аплікації.

Хід заняття:

(Стук у двері. Заходять ляльки в українських костюмах.)

      Вихователь:  Діти, до нас завітали гості. Подивіться, хто до нас прийшов: незнайомі нам дівчинка і хлопчик. 

Спитайте, як їх звати. (Діти запитують, ляльки відповідають.)

      - Мене звати Оксанка.

      - Мене звати Іванко. Ми хочемо з вами познайомитися і подружитися.

      (Діти запрошують гостей сісти.)

      Вихователь:   Діти, подивіться, в який гарний одяг одягнені Оксанка та Іванко. Це – українські костюми. Подивіться і скажіть: що одягла Оксанка, ідучи до нас в гості? (Відповіді дітей: вишиту сорочку, спідничку, плахту, фартушок. На шиї у неї намисто, а на голові – віночок.)

      - А в що взута Оксанка? (В червоні чобітки).

      - Молодці, діти! Ви добре розказали про Оксанчин костюм. Наші дівчатка теж вдягалися в такі костюми, коли в нас було свято.

       - От ми з Оксанкою і познайомилися. А хто розкаже про костюм Іванка? Я вам допоможу. У що ж одягнений Іванко?

(Відповіді дітей: у вишивану сорочку, у червоні штани та червоні чоботи.)

      - Так, правильно. Ці штани називаються шароварами, а підперезаний Іванко поясом. От і з Іванком ми познайомилися. Діти, я бачу, що гості щось нам принесли. Давайте спитаємо в них, що вони нам принесли.

(Діти звертаються до ляльок із запитаннями.)

      Оксанка (говорить вихователь)

– У моєму костюмі мені найбільше подобається віночок, бо ж цей віночок оберігає дівчаток від усього злого і дає здоров’я, доброту і ніжність. Нам з Іванком хочеться, щоб ви “сплели” віночки для ляльок.

   Вихователь:  Діти, чи погоджуєтеся ви виконати таку роботу?

        (Діти відповідають – так)

      - Тоді давайте розглянемо Оксанчин віночок.

З яких квітів сплетений цей віночок? Чи знайомі вам ці квіти? Назвіть їх.

(Діти розглядають віночок, називають квіти: ромашки, незабудки, чорнобривці, барвінок.)

      - Так, правильно, ми вже не раз говорили про ці квіти і милувалися їх красою. А чи згадаєте ви, що означають ці квіти, що вони несуть  людям?

      (Ромашка лікує від різних хвороб і несе доброту.  Барвінок – символ життя.  Незабудка розвиває зір.  Чорнобривці вплітають у віночок, щоб голова не боліла і щоб дівчина була чорнобривою.)

      Вихователь:   Молодці, діти.  Бачиш, Оксанко,  як гарно наші діти розповідають про ці чарівні квіти, з яких сплетено твій віночок? Скажіть,  діти :  як потрібно ставитися  до квітів,  до всього  живого?

(Діти відповідають : за квітами треба доглядати, поливати, а не можна топтати і зривати.

     Вихователь: Добре, а щоб ви це краще запам’ятали, ми вивчимо віршик.

Я квітку чарівну не стану рвати,

ЇЇ додому я не понесу,

Бо вдома їй джмеля не погойдати,

І не попити ранками росу.

        - Діти, ось Оксанка з Іванком  принесли  нам  віночки  з барвінкових  гілочок і квіти, які треба помістити на віночок. Якого кольору  листочки  в  барвінку?

      - (Зеленого, ця рослина завжди зелена)

      - А це яка квітка? (Ромашка).

      - Які в неї пелюстки, серединка? (Відповіді дітей : біленькі, жовтенька).

      - А якого кольору ця квітка? (Показати незабудку : Голубого).

      - Як вона називається ?  (Незабудка).

      - Добре, а ця жовтогаряча квітка як називається?  (Чорнобривці).

      - Молодці, діти! Ви гарно знаєте всі ці квіти. Тепер я вам роздам квіти, а ви їх приклеїте на віночки в ті місця, де намальовані кружечки. Покажіть мені пальчиком, куди будете наклеювати квіти.

(Діти накладають квіти на кружечки і приклеюють їх. Робота супроводжується записом пісні “Чорнобривці”, Оксанка та Іванко оглядають готові роботи.)

Вихователь: Дітки, Оленці та Іванкові дуже подобаються ці віночки,  ви  дуже  гарно виконали роботу, молодці. Давайте подаруємоми    ці  віночки   нашимдрузям.  Вони будуть дуже раді.

якуємо вам, діти, за такі гарні дарунки.

(Діти прощаються з ляльками і запрошують їх прийти ще в гості.)

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку