Заняття "Вінні Пух та його друзі"

Про матеріал

Поглибити знання дітей про природу; закріпити кількісну та порядкову лічбу в межах 5, додавання 1 до числа та віднімання 1 від числа, вміння впізнавати та називати геометричні фігури, знаходити предмети схожої форми в навколишньому світі; розвивати творчу уяву, кмітливість, інтерес до дослідницької діяльності, вміння логічно мислити: аналізувати, синтезувати, упорядковувати вже набуті знання; виховувати уважність, ініціативність, зосередженість; викликати у дітей радість пізнання.

Перегляд файлу

Скадовська райдержадміністрація

Відділ освіти

Районний методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

інтегрованого заняття з логіки, математики, природознавства та малювання в середній групі

на тему:

«Вінні Пух та його друзі»

 

 

 

 

 

 

Сокол Н.Л.,

вихователь середньої групи,

ясел – садка № 3 «Дзвіночок»

м. Скадовська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009 р.

Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про природу; закріпити кількісну та порядкову лічбу в межах 5, додавання 1 до числа та віднімання 1 від числа, вміння впізнавати та називати геометричні фігури, знаходити предмети схожої форми в навколишньому світі; розвивати творчу уяву, кмітливість, інтерес до дослідницької діяльності, вміння логічно мислити: аналізувати, синтезувати, упорядковувати вже набуті знання; виховувати уважність, ініціативність, зосередженість; викликати у дітей радість пізнання.

 

 

Демонстраційний матеріал: карта Стогектарного Лісу, зображення Вінні Пуха, Тигрика, Поросятка, Слоненяти та Кенгуряти, Кролика, різнокольорових кульок; інвентар для проведення досліду: ємкість з водою, пір’я, папір, олівець, листочок, ножиці, гумка, квасоля,...; зображення хмарок – фігур, гра на логіку «Поділи», магнітна дошка, магніти.

 

 

Роздавальний матеріал: лабіринти, картки з етапами росту рослини, квіти для розфарбовування.

 

 

                                               Хід заняття:

 

 

Вихователь виставляє карту – ілюстрацію:

 

 

 

 

 

  • Ласкаво прошу до Стогектарного Лісу! Тут на нас чекає багато веселощів. Давайте знайдемо хатинку Вінні Пуха. ( Діти читають написи на деревах і знаходять потрібну хатинку)
  • А ось і він сам! ( Вихователь прикріпляє на магнітну дошку зображення Вінні Пуха).
  • Якось Крістофер Робін подарував Вінні багато кольорових повітряних кульок. «Я надую кілька кульок для своїх друзів», - вирішив Вінні.
  • Давайте допоможемо ведмедику надути кульки. Уявимо, що вони у нас в руках. ( Діти надувають уявні кульки, а вихователь виставляє на дошку намальовані).
  • Він крокував стежиною, тримаючи в руках цілу жменю повітряних    кульок.

 

  • Давайте порахуємо, скільки всього кульок надув Вінні. (Діти рахують.)
  • Якого кольору перша кулька?
  • Якого кольору третя кулька?
  • Яка за рахунком синя кулька?
  • Яка за рахунком зелена кулька?

 

  • Але Вінні не помітив, що з дерева стирчало кілька гострих гілочок. Раптом... бах! Одна кулька вибухнула!

 

  • Дітки, кульок стало більше чи менше?
  • Хто скаже, скільки кульок залишилось? (4)
  • «Дурниця, я надую ще одну кульку», - сказав Вінні і надув.
  • Тепер кульок стало більше чи менше?
  • Скільки стало кульок? (знову 5)
  • Цього разу я піду лугом, щоб знову не проколоти свої кульки», - подумав він. Однак, коли Вінні врешті дістався до будиночка свого друга, несподіваний подув вітру вирвав кульки з його лапок, і вони полетіли геть!
  • На лузі, діти, немає дерев, які захищають від вітру, а ростуть там лише трава, квіти та невеличкі кущики.
  • Скільки кульок залишилось у Вінні? (не залишилось зовсім)
  • Давайте прочитаємо, до кого прийшов ведмедик. ( Діти читають).
  • Правильно, це його друг Тигрик. (Вихователь показує малюнок)

  • Дітки, а ви знаєте, що справжні тигри – це найбільші коти в світі. Смуги на хутрі тигрів допомагають їм ховатися у високій траві під час полювання. На відміну від котів, тигри дуже люблять плавати.
  • Тигрик вирішив підбадьорити свого друга Вінні і запропонував погратися своїми смугами. А чи зможете й ви пройти через лабіринт тигрових смужок?

( У кожної дитини на парті лежить лабіринт. Одна дитина «проходить» лабіринт біля дошки).

 

  • Раптом, Вінні та Тигрик згадали, що на них чекає ще один товариш і вирушили до нього.
  • Давайте прочитаємо, до кого прийшли друзі. (Діти читають).
  • Це Поросятко. Але, вдома його не було. Давайте знайдемо його. Подивимось ліворуч, праворуч, назад, вперед.
  • Так ось же воно! (Діти йдуть на килим). Сидить на березі річки. Давайте поцікавимося, що воно робить.

 

 

 

 

  • «Я хочу спустити на воду ось ці предмети і подивитися як вони будуть пливти, але буде дуже шкода, якщо щось із них потоне», - задумливо сказало Поросятко.
  • «Ми теж хочемо подивитися на це, але теж не знаємо, що тоне , а що не тоне», - відповіли Вінні та Тигрик.
  • А давайте, дітки, ми допоможемо друзям. Як ви гадаєте, які предмети не тонуть? А які тонуть?
  • Давайте перевіримо, чи й справді ви правильно вибрали предмети.

(Діти підходять до посудини з водою і стають півколом. Потім по черзі пускають на воду різні предмети: папір, пір’я, іграшки і т.д.)

 

  • Вінні, Тигрик та Поросятко дякують вам за допомогу і запрошують вас трішки відпочити та погратися з їхніми друзями.

 

  • Це Слоненя Люмпі та кенгурятко Ру. Вони – нерозлучні друзі і дуже люблять бігати, стрибати, а ще – роздивлятися хмарки, на що вони схожі.
  • Хочете теж пороздивлятися хмарки? Тоді вмощуйтесь зручніше і будьте уважними. (Вихователь підтягує на ниточці «хмарки», а діти називають, на які фігури вони схожі).
  • Які ви знаєте предмети круглої форми, квадратної, трикутної?
  • Молодці! А тепер нас запрошує в гості дуже розумний друг наших знайомих, який живе ось у цій хатинці. Давайте прочитаємо, хто це! (Діти читають).
  • Правильно, це Кролик. Він дуже любить вирощувати та їсти різні фрукти та овочі. В них є багато вітамінів та інших речовин, які зміцнюють здоров’я.
  • А ви знаєте, де овочі, а де фрукти? Зараз ми це перевіримо. Овочі треба прикріпити в круг, а фрукти – поза круг.

(Вихователь разом з дітьми перевіряє правильність виконання завдання).

  • Кролик приготував вам сюрприз. Давайте пройдемо на свої місця. (Діти сідають за столи).
  • Як ви вже здогадалися, Кролик любить рослини. Він приніс нам ось це. Що це таке? Якого кольору?
  • А ви знаєте, яка історія трапилася з цією квіткою? Кролику ця історія здалася цікавою, і він вирішив розповісти її нам. Слухайте!

            Одного разу Вінні повертався від П’ятачка додому та знайшов насінинку. Таку холодну – холодну. Захотів її зігріти. Заліз в барліг, накрив лапами та й заснув. Прокинувся, бачить, а замість насінинки – ось ця квітка!

  • Діти, а ви знаєте, як з’явилася квітка?
  • Кролик приніс вам картки, на яких намальовано, як виростає квітка, що було спочатку, а що – потім. Вамтреба викласти картки по порятку. В цьому вам допоможуть цифри в куточках карток.

 

(Діти викладають на столах, одна дитина – біля дошки. Звучить тиха музика. Потім хтось із дітей виходить до дошки і розказує, що було спочатку, а що потім.)

  • Погляньте, наша квітка сумує. Як ви думаєте, чому? (Відповіді дітей.)
  • Давайте намалюємо їй друзів. Погляньте, у вас на столах лежать квіти, але ж платтячка у них не кольорові. Давайте розфарбуємо їх за схемою. (Звучить музика, діти малюють.)

 

  • Які чудові квіти у вас отримались. Давайте кожен скаже про свою квітку гарне слово. (Діти: гарна, чудова, ніжна, пахуча, ласкава, запашна, різнокольорова, весела,...)
  • Молодці! Візьміть ці квіти на згадку про наше заняття, але спочатку я пропоную пограти з ними у веселу гру.

                                             Гра « Збери більше»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скадовська райдержадміністрація

Відділ освіти

Районний методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

комплексного заняття з математики, логіки, природознавства та ручної праці

в середній групі на тему:

«Підводна мандрівка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сокол Н.Л.,

вихователь середньої групи,

ясел – садка № 3 «Дзвіночок»

м. Скадовська

 

 

 

 

 

2009 р.

Програмовий зміст: вчити дітей визначати форму реальних предметів на основі зіставлення з геометричними фігурами; удосконалювати навички лічби, визначення місця кожного числа в ряді чисел від 1 до 5; вправляти в порівнянні множин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати стійкий інтерес до математики та природи.

 

 

Демонстраційний матеріал: малюнки кораблів, дельфінів, «підводне царство», «каміння» у вигляді геометричних фігур, предмети, що за формою нагадують геометричні фігури, «перлини».

 

 

Роздатковий матеріал: смужки картону, «перлини», намальовані мушлі, квадратики білого, рожевого та чорного паперу, ножиці, тарілочки, лінійки, олівці.

 

 

 

 

Хід заняття:

 

  • Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами вирушимо у підводну мандрівку. Я буду капітаном, а ви – мої матроси.
  • На чому люди подорожують? Який ви знаєте транспорт? Зараз ми перевіримо це.

                                   Гра на логіку «Поділи»

(Поділити транспорт на три групи.)

  • але подорожувати ми будемо не на поверхні моря, а під водою у ботискафі.
  • Перед тим як зануритись у воду, давайте порахуємо кораблі, що стоять біля причалу. (Діти рахують кораблі)
  • Кожен корабель має свій номер,що позначається цифрою. Кораблі слід вишикувати в ряд від першого номера по п’ятий.
  • Хто з матросів береться це зробити?
  • Тепер можемо занурюватись.
  • Дітки, а ви знаєте, хто живе в морі? Яких морських тварин ви знаєте?

А ще в морі живуть дельфіни. Вони дуже розумні, добрі й часто рятують людей, які потрапили в біду.

-   Давайте порахуємо дальфінів! (у прямому і зворотньому порядку). Дельфіни не чіпатимуть наш ботискаф, і ми пливемо далі.

-   Але в морі є і хижі тварини. Ось восьминіг. Чому його так називають?(Бо у нього 8 ніг – щупальців з присосками). Восьминоги живуть на дні в камінні та піску, але житло цього восьминога засипало камінням, і він просить нас допомогти йому звільнити дім від завалу.

-   Допоможемо?

 

                               Дидактична гра «Вгадай фігуру»

 

(Вихователь викликає певну дитину і дає команду «Матрос Саша, підніми камінь круглої форми!...і т. д.)

  • Молодці, матроси, восьминіг дуже вам вдячний за допомогу і хоче розповісти одну таємницю. На дні моря, в самій глибокій западині, лежать мушлі з дорогоцінними перлами. Дістатись до них можуть найсміливіші. Якщо не боїтеся, то він підкаже нам дорогу до скарбу.
  • Ну що, наважимось дістатись до перлів?

 

                                          Дидактична гра «З’єднай точки»

 

                                           Фізкультхвилинка

                                    Встали рівно біля парт.

                                    Починаємо наш старт.

                                    Руки вгору, руки вниз,

                                    На сусіда подивись.

                                    Головою покрутили,

                                    Потім разом всі присіли.

                                    Піднялись, понагинались

                                    І здоровими зостались.

 

  • Ой, що це? Перли охороняє хижа акула. Вонв їх нам так просто не віддасть. Треба правильно поставити знаки між перлинками, лише тоді ми зможемо їх забрати.

(Декілька дітей по черзі виходить до дошки і ставлять відповідні знаки між числами.)

  • Молодці, дітки. А тепер давайте трішки побудемо ювелірами і створимо свої перлини. У вас на столах лежать квадратики білого, рожевого та чорного паперу. З них ми виріжемо свої перлини.

(Вихователь нагадує дітям про правила користування ножицями. Звучить легка музика. Діти працюють.)

-   Нехай ці найдорожчі перлинки будуть винагородою за ваші знання. Найдорожчі тому, що виготовлені вашими власними ручками.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сокол Олександр Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
2798
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку